اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045728816796

انجام موفقیت‌آمیز 600 جراحی سینه در سال 1400

کد: 140012045728816796

https://bit.ly/3pvk5Rp

، تهران , (اخبار رسمی): گروه جراحی زیبایی و درمانی الو جراح، در سال 1400 موفق به انجام موفقیت آمیز 600 جراحی ناحیه سینه خصوصا ژنیکوماستی شده است.

گروه جراحی زیبایی و درمانی الو جراح، در سال 1400 موفق به انجام موفقیت آمیز 600 جراحی ناحیه سینه خصوصا ژنیکوماستی شده است.

گروه جراحی زیبایی و درمانی الو جراح به سرپرستی دکتر فرید مرادیان بر روی جراحی‌های ناحیه سینه (ژنیکوماستی، ماموپلاستی و سرطان سینه) تمرکز دارد. این گروه در سال 1400 بالغ بر 600 جراحی موفق سینه و پستان در کارنامه خود دارد. 

به گفته سرپرست این گروه، کلیه خدمات مورد نیاز بهجویان و بیماران عزیز به طور کامل در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و گروه الو جراح می‌کوشد تا تمامی نیاز‌های بهجویان و بیماران را به طور کامل پوشش دهد تا این عزیزان دغدغه دیگری بغیر از سلامتی خود نداشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو جراح

مهم‌ترین دغدغه‌ای که بهجویان در تصمیم‌گیری برای انجام جراحی زیبایی با آن مواجه هستند، دست‌یافتن به اطلاعات مناسب، انتخاب جراح ماهر و دستیابی به بهترین نتیجه جراحی بطوریکه توام با رضایت مشتری باشد، است. گروه درمانی و زیبایی الو جراح با این هدف شکل گرفت که در این مسیر همراه بهجویان باشد و گام به گام با آن‌ها حرکت کرده و آن‌ها را در هر کدام از این مراحل همراهی کند تا: بتوانند پاسخ سوالاتشان را بیابند. بتوانند بهترین جراح را انتخاب کنند. جراحی آن‌ها با بروزترین متدهای جراحی انجام شود. دوره نقاهت پس از جراحی را با خیال آسوده سپری کنند. برای دستیابی به این هدف، الوجراح با پایش عملکرد، کیفیت و سابقه جراحان فعال در این حوزه نسبت به انتخاب بهترین جراحان در حوزه‌های تخصصی اقدام کرده و در ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از جراحی به بهجویان خدمات رسانی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]