اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005135362316951

رنگ کردن دیوار با اسپری

کد: 140005135362316951

https://bit.ly/3yrMdHz

، تهران , (اخبار رسمی): روش های رنگ کردن و بازسازی دیوارها متفاوت می باشد که یکی از روش های رایج رنگ کردن دیوار با اسپری می باشد.این روش با مزایای زیادی همراه است و شما می توانید دیوار اتاق و خانه های خود را به بهترین نحو ممکن نقاشی کنید.

رنگ کردن دیوار با اسپری
رنگ کردن دیوار با اسپری

رنگ کردن دیوارها جلوه ی زیبایی به دکوراسیون داخلی می بخشد. امروزه دیوارپوش های متفاوتی برای نمای دیوارها وجود دارد اما رنگ کردن از دیرباز تاکنون همچنان پر طرفدار می باشد.در زیر آموزش رنگ کردن دیوار با اسپری را برای شما آورده ایم تا شما خودتان بتوانید در زمان کمی نمای دیوارهای خود را زیبا کنید.

آموزش رنگ کردن دیوار با اسپری

برخی از افراد وقتی تصمیم به بازسازی و تمیز کاری منزل می گیرند در وهله ی اول به فکر تمیزکاری دیوارها می افتند و رنگ کاری را در درجه ی اول انجام می دهند.

از آنجا که روش های رنگ کاری تنوع زیادی دارد پس شما می توانید با اموزش رنگ کردن دیوارها با اسپری در این زمینه خودکفا شوید. نقاشی ساختمان به این شیوه به کار بازسازی سرعت می بخشد.

برای نقاشی ساختمان اسپری ها یک راهکار عالی هستند که برخی از اسپری ها با جریان برق تامین می شوند. اسپری ها به دلیل اینکه بدون هوا هستند و هوای کمی را خارج می کنند، برای رنگ کردن عالی هستند.

مراحل انجام رنگ کردن دیوارها

در رنگ کردن دیوار با اسپری ابتدا باید از سقف شروع کنید و اگر نخواهید رنگ دیوار و سقف یک رنگ باشد باید هم کف اتاق و هم قسمت فوقانی دیوارها را بپوشانید. این شیوه رنگ کاری کثیف کاری بسیار کمی دارد.شما می توانید در زمان کمتر از چند دقیقه با اسپری اتاق خود را رنگ کنید. اگر بخواهید از اسپری هایی که با منبع برق تغذیه می شوند فقط کافی است رنگ را در مخزن بریزید و با فشردن ماشه اسپری رنگ زدن دیوارها را انجام دهید.در هنگام رنگ کردن با اسپری بهتر است لباس مناسب بپوشید و از دستکش و عینک استفاده کنید تا رنگ بر روی دست و صورت شما پاشیده نشود. بهتر است درها و پنجره ها را باز بگذارید تا تهویه هوا انجام شود و زود رنگ خشک شود.

نحوه انجام رنگ کاری دیوارها

همانطور که در بالا هم گفتیم رنگ کاری دیوار با اسپری باید از سقف شروع شود. بعد از سقف نوبت به رنگ کاری دیوارها می رسد که باید از گوشه های دیوار شروع کنید و با حرکت چپ و راست و بالا و پایین رنگ کاری را ادامه دهید.رنگ کاری با اسپری باید به آرامی انجام شود. یکنواختی رنگ کاری در این شیوه بسیار مهم است و شما باید اسپری را آرام به عقب بکشید و مطمئن شوید تمام قسمت ها را به صورت یک دست رنگ کرده اید در غیر این صورت لکه های تیره و سیاهی بر روی دیوار باقی خواهد ماند.سعی کنید مخزن رنگ اسپری را زود زود و قبل از نیمه شدن دوباره پر کنید چون اگر رنگ مخزن کم شور رنگ فشار و پوشش کمتری دارد و ممکن است در انتها رنگ یکنواخت نباشد. پس سعی کنید زود به زود مخزن را چک کنید تا از یکنواختی رنگ لذت ببرید.

نکات مهم در رنگ کردن

رنگ کردن دیوار با اسپری نیاز به دقت بیشتری دارد و اگر تازه کار هستید حتما به نکات زیر توجه کنید و آن ها را یک به یک انجام دهید تا یک کار شیک و خاص را خلق کنید.

قبل از رنگ کردن تعیین کنید که چه می خواهید و طرح اولیه خود را تعیین کنید و آن را بر روی کاغذ بکشید چون طرح اولیه هدف شما را مشخص می کند و از اهمیت زیادی برخوردار است.

از تکه های پارچه یا کارتن برای پوشاندن کف خانه استفاده کنید تا رنگ سطوح را کثیف نکند و وقت بسیاری را صرف تمیز کاری کنید.

با استفاده از سمباده ابتدا دیوارها را تمیز کنید تا اگر بر روی سطح دیوار چیزی باشد تمیز شود و رنگ نهایی کیفیت بالایی داشته باشد.
برای قسمت های فوقانی دیوار و لایه رویی می توانید بجای اسپری از قلم مو استفاده کنید تا اگر رنگ دیوار و سقف مشاله هم نباشد اسپری به سقف پاشیده نشود و کیفیت کار را پایین بیاورد.

پس از رنگ کردن دیوارها صبر کنید رنگ کاملا خشک شود و از تماس دست یا هر شی دیگری به آن خودداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل