اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205425516951

نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت در تهران

کد: 140006205425516951

https://bit.ly/3EaAkcf

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه نقاشی ساختمان با سابقه 25 ساله در زمینه نقاشی ساختمانهای مسکونی ، تجاری ،اداری ، انواع ویلا و ….درتهران و حومه تهران مشغول به فعالیت می باشد .این مجموعه عضو انجمن صنفی کارگران نقاشی ساختمان و همچنین دارای مدرک رسمی مهارت آموزی از وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی می باشد.

نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت در تهران
نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت در تهران

مجموعه نقاشی ساختمان همچنین در زمینه کاغذ دیواری ، بازسازی ساختمان ، ایزوگام و ….. آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. تمام خدمات مجموعه مذکور با ابزار های جدید و مدرن و با نهایت کیفیت انجام میشود.

انواع نقاشی ساختمان:

مولتی‌ کالر

از انواع رنگ ها که برای نقاشی ساختمان ها بکار می رود نوع مولتی کالر است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع رنگ آمیزی در اصل با اسپری انجام می شود و دارای رنگ های مختلفی است که معمولا زمینه دیوارهای ساختمان را به زیبایی رنگ امیزی می کند.

نوع رنگ آمیزی بلکا:

رنگ های ساختمانی بلکا نیز از انواع رنگ های ساختمانی محسوب می شوند که بسیار زیبا و جذاب هستند و این نوع رنگ از الیافی ساخته می شوند که به انها سلولزی گفته می شود و وقتی از این نوع رنگ استفاده می شود انگار که روی سطح دیوار را کاغذ دیواری زده اید و از نوع رنگ های پر طرفدار برای ساختمان هستند.

نوع رنگ آمیزی ساختمان متالیک:

از انواع رنگ های ساختمانی می توان به نوع متالیک اشاره کرد و این نوع رنگ فضا را به شکل مدرنی در می آورد و برای ادارات نیز بسیار کاربردی است و ظاهری کاملا زیبا را ساختمان می دهد. البته این نوع رنگ آمیزی ساختمان را برای بخش هایی از یک دیوار مورد استفاده قرار می دهند تا زیبایی و جذابیت خود را از دست ندهد.

نقاشی ساختمان در تهران

شما ممکن است وسوسه شود که مستقیماً به سمت نقاشی بروید ، اما کار آماده سازی سخت کوشانه برای یک پایان حرفه ای بسیار مهم است. به گفته یک استادکار نقاشی “نود و پنج درصد از نقاشی های خوب داشتن سطح خوب است.

قبل از رنگ آمیزی یک خانه جدید با نمای بیرونی گچ ، اجازه دهید لاشه دیوار حداقل 28 روز درمان شود. رنگ به طور صحیح به گچ پاک نشده چسبیده و ممکن است گچ غبارآلود به نظر برسد. گچ را با پاشیدن با شلنگ مرطوب نگه دارید. اگر هر روز شسته شود ، در طی یک هفته تا 10 روز بهبود می یابد.

اگر در حال رنگ آمیزی یک خانه هستید ، دیوارهای خارجی را بازرسی کرده و از نظر برش ، لایه برداری ، کپک و سایر نقایص اصلاح کنید. با استفاده از محلول سفید کننده کلر با سمپاش باغ ، کپک را از بین ببرید،سپس کل قسمت بیرونی را با فشار تمیز کنید تا آلودگی و رنگ قدیمی که از بین رفته است پاک شود.

محافظت از رنگها در نقاشی ساختمان

– از هر چیزی که نمی خواهید رنگ شود محافظت کنید.

قبل از شروع یک پروژه رنگ ، هرگز از زمانی که برای پوشش کف ، مبلمان و سخت افزار صرف کرده اید پشیمان نخواهید شد. پارچه هایی برای محافظت از وسایل دیگر ضروری است و کیسه های کوچک پلاستیکی ساندویچی که با نوار چسب بسته می شوند راهی آسان برای محافظت از دستگیره های در هستند.

– از پرایمر استفاده کنید. اگر از قبل سطح تمیز و صافی داشته باشید ، ترکیبات رنگ و آغازگر آن مناسب هستند ، اما اگر دیواره ای مشکلی داشته باشد یا بیش از هشت سال از آخرین نقاشی شما گذشته باشد ، باید دوباره جداره دیوار تمیز شود ، اگر می خواهید یک سطح چالش برانگیز (مثلاً شیشه ای یا رنگی با براقیت بالا) را بپوشانید باید بیشتر از رنگ استفاده کنید.

– نقاش خود به شما کمک کند تا تخمین واقعی میزان رنگ مورد نیاز را محاسبه کند و اینکه چه میزان باید رنگ خریداری کنید ، سپس ، به جای استفاده یک بار از یک گالن ، تمام رنگ را در یک ظرف بزرگ ترکیب کرده و کاملاً مخلوط کنید. این رنگ به عنوان “بوکس” شدن رنگ شما شناخته می شود و از ابتدا تا انتها رنگ شما را ثابت نگه می دارد.

نحوه رنگ آمیزی ساختمان

اجازه دهید غلتک کار خود را به درستی انجام دهد. رنگ های خالص و خوب امروزه به راحتی جریان می یابند و شما قبلاً یک رول غلتک خوب انتخاب کرده ، بنابراین نیازی به فشار زیاد نیست. حتماً از یک فرچه برای امتداد یافتن رنگ استفاده کنید تا بتوانید با کمترین تلاش و بدون فشار آوردن به کمر – به حداکثر مقدار مساحت برسید.

– از بالا به پایین نقاشی کنید. بعد از اینکه لبه های سقف و تخته را کاملا رنگ کردید ، از غلتک خود برای استفاده رنگ آمیزی سقف از سمت بالا به پایین استفاده کنید. آماتورها اغلب در انتهای کار رنگ آمیزی قطره قطره ای و پاششی دارند ، اما هنگام کار در پایین دیوار ، اشتباهات آنها مشخص می شود.

هنگامی که یک منطقه رنگ شده شروع به خشک شدن کرد ، بهتر است آن را کنار بگذارید. برگشتن به بالای آن می تواند دوباره سطح رنگ و رگه هایی از رنگ را برجای بگذارد.

قیمت نقاشی ساختمان:

سالهاست که رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با تکنیک های مختلف انجام می گیرد و در این بین با پیشرفت رنگ آمیزی و انواع بافت ها و رنگ ها نقاشی منازل نیز به مراتب پیشرفت خواهد کرد. کیفیت و بافت رنگ با گذشت سالها به طور مداوم در حال پیشرفت است.

ساختمانها ، تاسیسات و ادارات و حتی در خانه محلهایی هستند که معمولاً رنگ به آنها زده می شود. برای ساختمان ها ، دلیل اصلی رنگ آمیزی آن محافظت از نمای داخلی و خارجی آن است و البته امروزه زیبایی نیز در انتخاب نوع رنگ بسیار موثر است.

عناصری مانند اشعه ماورا بنفش ، قالب ، باد ، لکه ها و نفوذ آب اغلب بر ساختمان ها تأثیر می گذارد و اساساً از رنگ به عنوان محافظ خارج استفاده می شود. یک تمایز بین رنگ بی کیفیت و کیفیت عالی رنگ وجود دارد.

متخصصان نقاشی در مورد این موضوع بسیار خاص هستند. نیاز به استفاده از رنگهای با کیفیت عالی برای عملکرد سطح ساختمان بسیار مهم است. این متخصصان نقاشی همچنین در استفاده از نرم افزارهای مدیریت ساخت و ساز خاص هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل