اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285586816951

نقاشی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغنی

کد: 140009285586816951

https://bit.ly/3EjqQdO

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به علت امتیازات آن در خانه ، سقف، دیوار های آشپزخانه، دیوار های اتاق، درب به کار برده می شود. اقسام آن حاوی مات، نیمه مات براق می باشند

آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغنی
آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغنی

آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغنی از لحاظ ویژگی های ظاهری به مات، براق و نیمه براق دسته بندی می شوند. هر یک از این انواع از خصوصیات ویژه ای بهره مند می باشند

آموزش نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به علت امتیازات آن در خانه ، سقف، دیوار های آشپزخانه، دیوار های اتاق، درب به کار برده می شود. اقسام آن حاوی مات، نیمه مات براق می باشند. همانند هر رنگ دیگر این نوع رنگ هم دارای مزایایی می باشد ‌که با توجه به نوع کارایی و انتخاب شما می توان یکی از رنگ های روغنی، پلاستیک، بلکا و… را برگزید.

این نوع رنگ را برای سقف آشپزخانه و دیوار نیز بکار می برند به این علت که اگر چرب شدن به آسانی آن را شست. برای رنگ کردن درب و پنجره به علت عایق بودن از این رنگ ها استفاده می کنند تا از خوردگی و خرابی آهن و چوب ممانعت کنند. همواره دیوار های اتاق خیلی زود دستخوش کثیفی می شوند برای ممانعت از مخارج اضافی برای رنگ کاری مجدد بهتر است از رنگ روغنی استفاده کنید که اگر دیوار ها کثیف شدن به آسانی آن را پاک کنید.

مسئله ای که مطلوب است به آن دقت شود رنگ نکردن سقف با این نوع رنگ است علت اعمال نکردن این کار بازتاب نور در رنگ روغن می باشد.

مراحل رنگ آمیزی با رنگ روغنی

برای اجرای رنگ آمیزی با رنگ روغنی بر روی سطوح مختلف من جمله ، دیوار ، سقف، آشپزخانه، اتاق ها و… در اقسام متنوع رنگ روغن مات، براق و نیمه مات بایستی مراحل زیر را اجرا کرد:

•اگر بخش مورد نظر حاوی گرد و خاک و آلودگی باشد بایستی بطور کامل پاک و تمیز شود.
•روغن الیف بایستی بر روی بخش مورد نظر اعمال شود.
•بعد از آن بتونه کاری را اعمال کنید.
•از مراحل رنگ آمیزی با رنگ روغنی این است که بعد از اعمال مراحل ذکر شده اکنون برای هموار کردن سطوح بایستی سمباده زده شود.
•بکارگیری از استر اولیه
•لکه گیری باید انجام شود.
•بعد از این مراحل بایستی مجدد سمباده زده شود.
•اعمال استر دوم
•استر سوم
•و در پایانی ترین مراحل رنگ آمیزی با رنگ روغن بایستی رنگ رویه اجرا شود.

رنگ آمیزی با رنگ روغنی از رنگ های با قابلیت پاک شوندگی بالا

رنگ آمیزی با رنگ روغنی همانطور که می دانید یکی از روش های نقاشی ساختمان است و دارای ویژگی های منحصر به فردی که به همین علت برای انواع سطوح از آن استفاده می کنند.

کثیف و چرکین شدن سطوح مختلف معمولا مسئله ای غیر قابل اجتناب است و دیر یا زود باید انتظار داشت که سطوح دستخوش کثیفی شوند بدین جهت بایستی پوشش هایی را بکار برد که از توانایی پاک کنندگی خوبی بهره مند باشند. نقاشی ساختمان با این نوع رنگ این شانس را برای اشخاص فراهم می کند تا رویه پس از پایان رنگ آمیزی بصورت مطلوبی پاکیزه و تمیز شود.

جهت تمیز کردن رنگ روغنی احتیاج به مواد مخصوصی نیست ، فقط به وسیله مواد شوینده لادی و یک دستمال می توان سطح مورد نظر را عاری از هر نوع کثیفی و آلودگی کرد. از این نوع رنگ آمیزی می توان برای خانه ها و نواحی پر تردد به آسانی استفاده کرد چرا که در کنار زیبایی که دارد به آسانی هم پاکیزه و عاری از هر نوع کثیفی می شود، همچنین به هر میزان که آن را تمیز کنید به هیچ عنوان از سطح کیفی و مرغوبیت آن کم نمی شود و با کیفیت باقی خواهد ماند.

رنگ آمیزی با رنگ روغنی براق، نیمه براق و مات

آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغنی از لحاظ ویژگی های ظاهری به مات، براق و نیمه براق دسته بندی می شوند. هر یک از این انواع از خصوصیات ویژه ای بهره مند می باشند و معمولا برای رنگ آمیزی های ویژه بکار برده می شوند.‌

 

•رنگ روغنی مات

در میان انواع رنگ های روغنی نوع مات آن کارایی های بسیاری دارد. از این نوع رنگ برای نقاشی دیوار ها، سقف،نمای بیرون و قسمت های متنوع ساختمان استفاده می شود.‌این نوع رنگ در میان اقسام رنگ روغنی از نرخ پایین تری برخوردار است و برای بکارگیری آن بر روی دیوار احتیاجی به اجرای زیرسازی نیست.

 

•رنگ روغنی براق

زمانی که صحبت از رنگ روغنی می شود ضمیر ناخودآگاه هر کسی به سوی رنگ روغنی براق به علت رابطه بسیار نزدیک روغن و براقیت می رود.‌ این نوع رنگ پوشش دهی عالی دارد و همواره در کشور ایران برای نقاشی درب، پنجره، نرده و دیگر سطوح بکار برده می شود.‌ بکارگیری این نوع رنگ برای دیوار ها و همچنین سقف پیشنهاد نمی شود چرا که اجرای دیوار در ایران به شیوه ماشینی اعمال نمی شود و پستی و بلندی بسیاری بر روی آن ایجاد می شود.

 

•رنگ نیمه مات یا نیمه براق

پس از رنگ مات محبوب ترین نوع رنگ، نیمه مات می باشد. این نوع رنگ در حقیقت از تلفیق ۲ به ۱ رنگ براق و مات تهیه می شود. این گونه رنگ را می توان به راحتی شستشو داد. میزان براقی و ماتی این نوع رنگ را می توان به دلخواه با تغییر مقدار بکارگیری از رنگ براق یا مات تغییر داد.

عوامل موثر بر قیمت این نوع نقاشی

قیمت رنگ آمیزی با رنگ روغنی هم همانند سایر نقاشی های ساختمان به گونه رنگ بکار برده شده بستگی دارد و هر چه میزان سطح کیفی رنگ بیشتر باشد در نهایت قیمت ان هم بالا خواهد رفت. اگرچه قیمت رنگ آمیزی با رنگ روغنی نسبت به نرخ رنگ پلاستیک خیلی بیشتر است ولی علتی بر بکار نگرفتن آن وجود ندارد و نمی توان در محیط هایی رنگ پلاستیکی بکار برد چون از معایبی نظیر عدم شستشو برخوردار است.

 

کاربرد های رنگ آمیزی با رنگ روغنی

از کاربرد آموزش رنگ آمیزی با رنگ روغن در گونه براق در فضای داخلی آپارتمان می توان به نقاشی آهن، فلزات، درب، پنجره، تخت فلزی، نیمکت ،ستون و… اشاره نمود. از نوع مات آن می توان برای نقاشی سطوحی که دارای برجستگی و ناصافی است و نمی خواهیم این نواقص آشکار شوند به کار برده می شود.

در مجموع برای نواحی که احتیاج به شستشو دارند نظیر آشپزخانه، سقف، دیوار و… به عنوان مثال سقف و دیوار که برامدگی و موج زیا دارند این نوع رنگ بسیار کاربردی است. رنگ نیمه مات یا نیمه براق در رنگ آمیزی داخل ساختمان به علت پوشش دهی دیوار های ناصاف و همچنین به دلیل براقی که نمای دیوار یا سقف را جذاب تر نشان می دهد کاربرد ویژه دارند.

نقاشی ساختمان با بهترین قیمت

تلفن ثابت :02177783594

تلفن همراه :09123775737

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی