اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005175368416975

آیا فلج صورت را می توان با rTMS درمان کرد ؟

کد: 140005175368416975

https://bit.ly/2VNSONT

، (اخبار رسمی): یکی از مشکلاتی که امروزه برای افراد بسیاری اتفاق می افتد، از بین رفتن اعصاب صورت و فلج شدن آن است که این مشکلات با عوارض و علائم زیادی همراه می باشد.

آیا فلج صورت را می توان با rTMS درمان کرد ؟
آیا فلج صورت را می توان با rTMS درمان کرد ؟

 امروز می خواهیم بررسی کنیم که آیا فلج صورت را می توان با روش آر تی ام اس ( rTMS )  کرد یا خیر؟ اما قبل از آن می خواهیم بدانیم که فلج صورت چیست و چه علائمی دارد؟ با ما همراه باشید.

فلج صورت چیست؟

فلج صورت یک مشکل عصبی است که عضلات صورت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. باعث ضعف یا فلج جزئی عضلات یک طرف صورت شما می شود. با فلج صورت ممکن است پلک شما به درستی بسته نشود و لبخند شما ناهموار به نظر برسد. فلج صورت به طور کلی با سفتی ناگهانی صورت در یک طرف مشخص می شود.  این اتفاق ممکن است در طی چند روز بروز کند ، اما اغلب ، بسیار ناگهانی ظاهر می شود.

آیا فلج صورت با rTMS درمان می شود؟

در پاسخ باید با قاطعیت بگوییم بله. حدود ۹۰ درصد افراد مبتلا به فلج صورت، با گذشت زمان کاملا بهبود می یابند ، اگرچه ممکن است در موارد شدید فلج تا یک سال طول بکشد. با این حال ، ۱۰ درصد باقی مانده درجاتی از فلج دائمی را تجربه خواهند کرد. برای بهبود این عارضه پیشنهاد های درمانی زیادی مثل ماساژ درمانی، جراحی، تزریق بوتاکس، مصرف دارو، فیزیوتراپی و rTMS وجود دارد. امروزه، از بین تمام این روش ها، درمان فلج صورت با rTMS، به دلیل نتایج رضایت بخش، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و با انجام چند جلسه درمانی صورت فرد را به حالت طبیعی خود برگردانده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش