اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205427116975

جوان سازی واژن چیست؟

کد: 140006205427116975

https://bit.ly/2X9ZpDJ

، (اخبار رسمی): جوانسازی واژن یکی از عمل‌های جراحی زیبایی است که با اعمال آن سطح کیفی زندگی بانوان، مخصوصا آنهایی که دارای سن زیادی هستند ولی هنوز در پی خوشی‌ها و لذت‌های دوران جوانی می‌باشند یک تغییر محسوس و مثبتی خواهد بود.

آیا واقعا روش جوان سازی واژن می تواند یک متد اثر بخش به حساب آید؟ آیا علاوه بر زیباسازی و جوان سازی مسائل دیگری را برطرف می نماید؟ آیا در مواردی که مسائل آمیزشی ممکن است بنیان خانواده ها را تهدید نماید، این عمل هم از نظر زیبایی و هم از نظر تحکیم بنیان های خانواده و جامعه می تواند مثمر ثمر باشد؟ 

با توجه به توسعه های قابل ملاحظه ای که در حیطه پزشکی ایجاد شده است، از متد ها و تکنیک های متعددی با تاثیر گذاری بیشتر و درد کمتر برای داشتن هیکل و اندامی ظریف و زیبا و بهسازی سطح کیفی زندگی به کار برده می شود. ‌

جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان یکی از عمل‌های جراحی زیبایی است که با اعمال آن سطح کیفی زندگی بانوان، مخصوصا آنهایی که دارای سن زیادی هستند ولی هنوز در پی خوشی‌ها و لذت‌های دوران جوانی می‌باشند یک تغییر محسوس و مثبتی خواهد بود.

این عمل به درمان چه مشکلاتی می پردازد؟

سوالی که همیشه برای اکثر خانم های پیش می آید این است که جوان سازی واژن معمولا چه مسائلی را درمان می کند؟

شل شدگی ناحیه تناسلی بانوان که به علت زایمان و بالا رفتن سن ایجاد می شود همواره عوارض بسیاری را به دنبال خواهد داشت که منتهی به ایجاد ناراحتی و مسائل مختلف در شخص می شود بعضی از بانوان هم بی اختیاری ادرار و نداشتن میل جنسی را امتحان می نمایند.

التیام وضعیت ناحیه تناسلی بانوان ، برطرف نمودن شل شدگی واژن و تحریک آن برای ساخت بافت های جدید به اسم جوان سازی واژن صورت می گیرد.

این گونه جوان سازی معمولا پروسه های دیگری را هم تحت پوشش قرار می دهد این پروسه عبارت است از:

  • تقویت نقطه جی. بعضی پروسه ها با اعمال بر روی این بخش سبب بهسازی لذت جنسی می شود.
  • نهان سازی کلیتورال. در این متد بافت های موجود در پیرامون کلیتوریس را از بین می برند.
  • هایمنوپلاستی یا ترمیم پرده بکارت. در این روش پرده بکارت بازسازی و ترمیم می شود.
  • واژینوپلاستی. حفره واژن کوچک و تنگ می شود.
  • لابیاپلاستی. لابیا را شکل دهی نموده یا اندازه آن را تغییر می دهد.

تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که پروسه های مرتبط به جوان سازی واژن از سال ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۴ حدود ۴۹٪ افزایش داشته است.

با بالا رفتن شهرت این گونه عمل متد های متعددی برای اجرای این پروسه اختراع شده است، ولی در میان کلیه شیوه های موجود، شیوه ای مطلوب تر است که پایین ترین مقدار تهاجم و بیشترین اثربخشی را داشته باشد.

سیستم هیگر با برخورداری از انرژی گرمایی کشسانی رادیو فرکانس به شیوه غیر تهاجمی و اثربخشی کامل به جوانسازی ناحیه تناسلی یاری می رساند.

منظور از جوانسازی چیست؟

جوانسازی واژن یک نوع عمل زیبایی به حساب می آید که به منظور تصحیح مسائل مرتبط به واژن نظیر شل شدگی، خشکی، افتادگی و …. صورت می گیرد.

اکثر مسائل این بخش پس از زایمان مخصوصا زایمان های طبیعی برای بانوان بوجود آمده و اثرات مستقیمی بر روی سطح کیفی زندگی آنها داشته است، نظیر بی اختیاری در ادرار

دلایل اهمیت این عمل برای خانم ها

در چند سال اخیر شهرت و معروفیت این گونه عمل در سراسر دنیا و مسلما ایران سیر صعودی داشته است چرا که با اعمال این جراحی می توان به بهسازی سطح کیفی رابطه زناشویی و تحکیم روابط خانواده و ارتباط زوجین منجر می شود. 

مطابق پژوهشات صورت گرفته تقریبا ۴۰ ٪ از بانوان از اختلالات جنسی در عذاب هستند، ولی خیلی از آنها به علت مشکلات عرفی، فرهنگی راضی به برملا نمودن مشکلات خود نیستند. این در صورتی است که با تعیین و اعمال این جراحی به وسیله یک پزشک متخصص و کاربلد درصد بیشتری از مسائل مربوط به زنان قابل رفع می باشد و میزان رضایت زوجین از یکدیگر بالا رفته و باعث تحکیم خانواده می شود. 

مسئله عمده دیگر این است که پروسه جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان گاها خود نظیر چندین مداوای دیگری است که با همدیگر تلفیق می شود: جراحی پلاستیک سیستم تناسلی بانوان، جراحی جوانسازی ناحیه تناسلی، جراحی فرم دهی واژن، واژینوپلاستی، تنگ کردن ناحیه تناسلی بانوان، لابیاپلاستی، مونس پلاستی و لابیا ماژور پلاستی

چه مواقعی به این عمل احتیاج است؟

امکان دارد برای هر کسی این سوال پیش آید که چه زمانی بانوان نیاز مبرم به انجام جوانسازی واژن خواهند داشت ؟ ناحیه تناسلی بانوان یکی از قسمت های بدن است که مشخصه الاستیک و کششی داشته و در گذر زمان به علت بالا رفتن سن و زایمان های مکرر، یک حالت شل شدگی و افتادگی به خود می گیرد.

با بالاتر رفتن سن، تغییر و تحولاتی در هورمون ها به وجود می آید که توانایی ماهیچه‌ها و سلول های همبند پیرامون را کاهش می دهد. سرانجام امکان دارد ناحیه تناسلی بانوان خاصیت ارتجاعی خویش را از دست داده و به علت افت استروژن ، نازک شده و فرم خود را از دست دهد.

در این وضعیت همواره بانوان احساس پیشین خود را که در زمان ایجاد رابطه جنسی داشته اند را به یکباره از دست می دهند و با مسائلی دیگر چون بی اختیاری ادرار مواجه می شوند. سرانجام این مداوا هم به قصد درمان و هم به قصد زیبا سازی و جوانسازی و در بعضی موارد پیشگیری از مسائل نام برده شده صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی