اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285587616975

درمان افسردگی با آر تی ام اس در کلینیک سوین

کد: 140009285587616975

https://bit.ly/3mjxIl5

، (اخبار رسمی): به تحریک مغناطیسی مغز یا به صورت موشکافانه تر برانگیختن مغناطیسی مغز از روی جمجمه آر تی ام اس گفته می‌شود. در این شیوه معمولا از امواج مغناطیسی برای برانگیختن جاهایی از مغز استفاده می‌شود که در معالجه بیماریهای عصبی کارایی منحصر به فردی دارد.

درمانافسردگی با آر تی ام اس در کلینیک سوین
درمان افسردگی با آر تی ام اس در کلینیک سوین

درمان انواع بیماریهای روانشناختی با آر تی ام اس در کلینیک سوین (دکتر خیراندیش)

به تحریک مغناطیسی مغز یا به صورت موشکافانه تر برانگیختن مغناطیسی مغز از روی جمجمه آر تی ام اس گفته می‌شود. در این شیوه معمولا از امواج مغناطیسی برای برانگیختن جاهایی از مغز استفاده می‌شود که در معالجه بیماریهای عصبی کارایی منحصر به فردی دارد.

درمان افسردگی با آر تی ام اس

دانش نمایان نموده است که دلیل ایجاد افسردگی با قشر فرونتال در ارتباط است که در این بخش ایجاد ارتباط میان فرونتال و سینگولیت قدامی دچار مشکل می شود. آر تی ام اس به صورت ویژه ای بر روی فرونتال فوکوس می نماید.

با تحریک پی در پی این ناحیه، تماس میان این دو بافت می تواند التیام یابد، سرانجام علائم و نشانه های افسردگی طی چند هفته کاهش می یابند. تاثیر قابل ملاحظه از درمان همواره پس از ۱۰ الی ۱۲ جلسه آر تی ام اس به چشم می آید

با ملاحظه به دوره ای بودن دوره افسردگی، بیماران امکان دارد پس از این دوره درمانی به هیچ جلسه درمانی دیگری احتیاج نداشته باشند. اگر مسائل و نشانه هایی بازگردند امکان دارد متخصصان ما جلسات درمانی بیشتری را برای دسترسی به تاثیر ضد افسردگی دائمی و پی در پی پیشنهاد نمایند.

همواره ۷۸ درصد از اشخاص به صورت مطلوبی به درمان تحریک مغناطیسی مغز جواب می دهند و کم و بیش عوارض جانبی به دنبال نخواهند داشت. FDA این گونه درمان را همانند درمان بی خطری تصویب نموده است.

یکی از عمده ترین امتیازات درمان افسردگی با این گونه تکنیک این است که وابستگی اشخاص مریض به دارو های ضد افسردگی پس از معالجه کم شده یا به کل از بین می رود.

روش درمانی آر تی ام اس برای درمان چه بیمارانی است؟

از متد آر تی ام اس درمانی برای اکثر امراض که بنیاد آنها اعصاب و روان است به کار برده می شود. این شیوه درمانی برای ترک اعتیاد دارو های مخدر نظیر زولپیدم یا هر نوع ماده مخدر دیگر به کار برده نمی شود و تنها جزئی از روند التیام بیماران پس از ترک اعتیاد به شمار می آید.

مقدار تاثیر گذار بودن درمان با مغناطیس روی هر مریضی کاملا متمایز است. بعضی از بیماری هایی که با تکنیک آر تی ام اس درمان می شوند نظیر موارد زیر می باشند:

اختلالات دو قطبی

سردرد های میگرنی

استرس و اضطراب

توهم

افسردگی(تک قطبی و دوقطبی)

مشکلاتی در خصوص وسواس

اختلالات اضطرابی

توهمات شنوایی

صدمه های مغزی

اسکیزوفرنی مقاوم به درمان دارویی

روش درمانی آر تی ام اس برای ترک اعتیاد

ارتباط با ما

آدرس:تهران ، بلوار دهکده المپیک ، چهار راه زیبادشت ، روبروی مسجد امام رضا(ع) ، پلاک 16 ، طبقه دوم- سوین کلینیک

تلفن های ثابت :02144744641 – 44744659 -

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی