اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245379716913

با هدف سهولت دسترسی کاربران انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت لوله بازکنی سهامی 

کد: 140005245379716913

https://bit.ly/3ss2TMT

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید لوله بازکنی سهامی از 7 مرداد ماه به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت لوله بازکنی سهامی 
ارتقا و بهینه سازی سایت لوله بازکنی سهامی 

به گزارش روابط عمومی لوله بازکنی سهامی، وبسایت این شرکت فعال در لوله بازکنی و تخلیه چاه از تاریخ 7 مرداد بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی لوله بازکنی سهامی، وبسایت این شرکت فعال در لوله بازکنی و تخلیه چاه از تاریخ 7 مرداد بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس lolebazkonisahami.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های کرج و قم به فهرست وبسایت اضافه و امکان درخواست تکنسین در این دو شهر  برای مخاطبان میسر شده است.

مدیرعامل لوله بازکنی سهامی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و متقاضیان خدمات در این حوزه و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال اضافه نمودن مناطق مختلف شهرهای تهران، کرج و قم به وبسایت هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با عید قدیر خم، رونمایی شد.

تلفن: 09127762848

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لوله بازکنی سهامی

شرکت لوله بازکنی سهامی با بیش از 30 سال تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، در آوردن اشیاء از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب، حفر و ترمیم چاه و… در تهران است. خدمات فنی سهامی در طول این سالها با پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مراکز تهیه غذا، مجتمع های ورزشی و گردشگری، مجتمع های مسکونی و اداری و… قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان