اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075401816913

ارائه خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران به بازار لوله بازکنی و تخلیه چاه

کد: 140006075401816913

https://bit.ly/3kF6YtO

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت تازه مجموعه خدمات فنی سهامی با نام لوله بازکنی جنوب تهران در وبسایت مجموعه رونمایی و آماده خدمت رسانی شد.

ارائه خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران به بازار لوله بازکنی و تخلیه چاه
ارائه خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران به بازار لوله بازکنی و تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود و در هر ساعتی از شبانه روز، در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن را به محل شما اعزام می نماید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه خدمات فنی سهامی، مرداد ماه 1400، وبسایت این مجموعه میزبان رونمایی از ارائه خدمات لوله بازکنی جنوب تهران، خدمت تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمت که در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارائه خدمات لوله بازکنی در تمام مناطق جنوب تهران را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان استفاده از خدمات این شرکت در جنوب تهران را نیز برای مشتریان محترم فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، لوله بازکنی جنوب تهران دارای محاسنی است که اعم از شبانه روزی، فوری و ارزان، بدون کثیف کاری با دستگاه جدید و فنر بلند 100% تضمینی است و می‌تواند باعث ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت شود.

مدیرعامل محترم مجموعه خدمات فنی سهامی، اضافه شدن خدمات در جنوب تهران را نتیجه سال ها تجربه و کار در این مجموعه دانست و گفت: خدمات فنی سهامی در طول این سالها با پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مراکز تهیه غذا، مجتمع های ورزشی و گردشگری، مجتمع های مسکونی و اداری و… قرارداد همکاری طولانی مدت دارد. این مجموعه مفتخر است که مناطق جنوب تهران را نیز به سایر مناطق تحت پوشش خود در شهر تهران اضافه نماید.

وی ادامه داد: خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود و شما عزیزان ساکن جنوب تهران میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز (24 ساعته و هفت روز هفته) با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین لوله بازکن به محل شما اعزام شود. 

شماره تماس مجموعه: 02133255737

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لوله بازکنی سهامی

شرکت لوله بازکنی سهامی با بیش از 30 سال تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، در آوردن اشیاء از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب، حفر و ترمیم چاه و… در تهران است. خدمات فنی سهامی در طول این سالها با پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مراکز تهیه غذا، مجتمع های ورزشی و گردشگری، مجتمع های مسکونی و اداری و… قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار