اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204287394316913
در دسترس نیست

نحوه استفاده از محلول لوله بازکن

چگونه از لوله بازکن صاف استفاده کنیم؟

کد: 140204287394316913

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از سوالات رایج این است که چگونه از لوله بازکن صاف استفاده کنیم؟ در ادامه نکات و نحوه استفاده از لوله بازکن صاف، معرکه و رافونه را توضیح خواهیم داد.

چگونه از لوله بازکن صاف استفاده کنیم؟
چگونه از لوله بازکن صاف استفاده کنیم؟

استفاده از محلول های لوله بازکنی یکی از روش های مناسب برای باز شدن گرفتگی های جزئی در لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه، سینک و توالت است که توسط برندهای مختلف ارائه میشوند.

محلول های لوله بازکن یکی از روش های مناسب برای رفع گرفتگی های جزئی در لوله های فاضلاب است که توسط برندهای مختلف تولید میشوند. یکی از سوالات رایج این است که چگونه از لوله بازکن صاف استفاده کنیم؟ در ادامه نکات و نحوه استفاده از لوله بازکن صاف، معرکه و رافونه را توضیح خواهیم داد.

نحوه استفاده از لوله بازکن صاف

لوله های فاضلاب ساختمان به مرور با لایه های چربی، مواد صابونی و غیره رسوب گرفته و مسیر عبور فاضلاب در آنها مسدود میشود. یکی از بهترین کارها در زمان گرفتگی لوله ها استفاده از خدمات لوله بازکنی است. اما روش های خانگی نیز در این زمینه موثر هستند. استفاده از محلول های لوله بازکنی یکی از روش های مناسب برای باز شدن گرفتگی های جزئی در لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه، سینک و توالت است که توسط برندهای مختلف ارائه میشوند.

لوله بازکن صاف یکی از محلول های پرکاربرد است که ترکیبات به کار رفته در آنها خاصیت اسیدی دارد. این مواد اسیدی بعد از ورود به چاه لایه های چربی و رسوب را در خود حل می کند و مسیر عبور فاضلاب باز میشود. نحوه استفاده از محلول لوله بازکن صاف به صورت زیر است:

  • ابتدا یک ظرف آب داغ داخل لوله بریزید تا لایه های چربی کمی نرم شوند.
  • سپس حدود دو فنجان از محلول را داخل لوله بریزید.
  • حدود 20 دقیقه صبر کنید تا محلول با لایه های رسوب واکنش برقرار کند.
  • در نهایت مقدار زیاد آب گرم را با فشار وارد لوله کنید.  
  • نحوه استفاده از لوله بازکن رافونه
    محلول لوله بازکنی دوقلو رافونه یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب حمام و اشپزخانه است. این محلول به صورت دوقلو ارائه شده و هر دو محلول با هم باید استفاده شوند. نحوه استفاده از محلول لوله بازکنی رافونه به صورت زیر است:
  • آب تجمع یافته در سینک ظرفشویی را تخلیه کنید. در دهانه لوله چاه فاضلاب نیز نباید آب جمع شده باشد.
  • مقدار مساوی از محلول در هر دو ظرف را با هم داخل لوله بریزید.
  • حدود 40 دقیقه صبر کنید تا محلول روی گرفتگی ها اثر خودش را بگذارد.
  • سپس آب فشار آب داخل لوله را بشویید.

نحوه استفاده از لوله بازکن معرکه
نحوه استفاده از لوله بازکن معرکه نیز مانند صاف است و تفاوتی با هم ندارند. البته بر روی بسته بندی محصول نیز نحوه استفاده ذکر شده است. با توجه به مقدار گرفتگی لوله ها یک تا دو فنجان محلول را داخل لوله بریزید. حدود نیم ساعت صبر کنید تا لایه های رسوب باز شوند. در نهایت مقدار زیاد آب را داخل لوله بریزید تا مسیر شستشو داده شود.
نکات مهم در استفاده از لوله بازکن صاف و رافونه
محلول لوله بازکنی صاف، رافونه و معرکه خاصیت اسیدی دارند و به همین دلیل در زمان کوتاه قادر به باز کردن گرفتگی های لوله هستند. در نتیجه برای استفاده از آنها باید به نکات متعددی توجه کنید که عبارتند از:

  • قبل از استفاده از محلول لوله بازکن حتما درب و پنجره را باز گذاشته و تهویه را روشن کنید
  • در زمان استفاده از محلول حتما دستکش و ماسک استفاده کنید
  • به هیچ عنوان صورت را به دهانه لوله ای که محلول داخل آن ریخته اید نزدیک نکنید. چون بخار محلول باعث آسیب به سیستم تنفسی و چشم میشود
  • استفاده مداوم از این محلول ها باعث آسیب به لوله های فاضلاب میشود.
  • این محلول ها برای رفع گرفتگی های جزئی کاربرد دارد و نمی تواند جای فنر برقی و دستگاه را بگیرد.
  • اگر بعد از استفاده از لوله بازکن صاف و غیره گرفتگی لوله ها باز نشد می توانید با لوله بازکنی جنوب تهران و شعب شمال، شرق و غرب تهران شرکت لوله بازکنی سهامی تماس بگیرید. این مجموعه به صورت 24 ساعته، فوری و با دستگاه های پیشرفته خدمات را با تضمین 100 درصد ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لوله بازکنی سهامی

شرکت لوله بازکنی سهامی با بیش از 30 سال تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، در آوردن اشیاء از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب، حفر و ترمیم چاه و… در تهران است. خدمات فنی سهامی در طول این سالها با پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مراکز تهیه غذا، مجتمع های ورزشی و گردشگری، مجتمع های مسکونی و اداری و… قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار