اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205307445916913
در دسترس نیست

محلول مناسب لوله بازکنی چیست؟

برای باز کردن لوله فاضلاب چی بریزیم؟

کد: 140205307445916913

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال این هستید که برای باز کردن لوله فاضلاب چی بریزید و چطور لوله ها را بدون استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی باز کنید، در ادامه چند روش کاربردی را ارائه داده ایم.

برای باز کردن لوله فاضلاب چی بریزیم؟
برای باز کردن لوله فاضلاب چی بریزیم؟

باز کردن لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه و حمام به روش های مختلفی انجام میشود. برخی از این روش ها نیاز به ابزار دارد و در برخی از مواقع با محلول های خانگی می توان لوله ها را باز کرد.

باز کردن لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه و حمام به روش های مختلفی انجام میشود. برخی از این روش ها نیاز به ابزار دارد و در برخی از مواقع با محلول های خانگی می توان لوله ها را باز کرد. اگر به دنبال این هستید که برای باز کردن لوله فاضلاب چی بریزید و چطور لوله ها را بدون استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی باز کنید، در ادامه چند روش کاربردی را ارائه داده ایم.

روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب تنوع زیادی دارد و آسان ترین آنها عبارتند از:

برای باز کردن لوله فاضلاب آب داغ بریزید

آب داغ: مقداری آب داغ را به لوله فاضلاب بریزید. دمای آب داغ می‌تواند به نرم شدن چربی‌ها و رسوبات کمک کند و لوله را باز کند. اگر لوله‌ها پلاستیکی هستند، دمای آب را به‌گونه‌ای کنترل کنید که لوله آسیب نبیند.

در لوله فاضلاب جوش شیرین بریزید

می‌توانید حدود یک فنجان جوش شیرین را در لوله فاضلاب بریزید و سپس آب جوشانده شده بریزید. این ترکیب می‌تواند رسوبات را تخریب کرده و لوله را باز کند. پس از استفاده از این روش، لوله را با آب بشویید.

از تلمبه دستی استفاده کنید

از یک تلمبه دستی استفاده کنید. این ابزار را روی لوله قرار داده و با حرکات تکان‌دهنده به آرامی فشار دهید. این روش معمولاً برای حل مسائلی مانند بستگی به سطح پایین‌تر لوله کارآمد است. قبل از استفاده، حوضچه فاضلاب را با آب پر کنید تا تلمبه در آن غوطه ور شود.

از فنر دستی استفاده کنید

از فنر لوله‌کشی استفاده کنید. این فنرها را می‌توانید در هر فروشگاه لوازم خانگی یا ساختمانی به دست آورید. فنر را به آرامی و با دقت در لوله قرار دهید و با حرکات چرخشی و جابه‌جایی، رسوبات یا مواد مسدود کننده را له کنید. این روش برای باز کردن لوله فاضلاب حمام بسیار کاربرد دارد و می تواند موهای تجمع یافته در لوله را به بیرون بکشد.

از مواد شیمیایی استفاده کنید

محصولات شیمیایی خاصی نیز برای تمیز کردن لوله‌های فاضلاب وجود دارد. مثلاً می‌توانید از مواد حاوی آنزیم‌ها استفاده کنید که به تخریب رسوبات آلی می‌پردازند. قبل از استفاده، دستورالعمل تولیدکننده را به دقت مطالعه کنید و توصیه‌ها و هشدارها را رعایت کنید.

محلول جوش شیرین و سرکه بریزید

یکی دیگر از ترکیبات عالی که می توانید برای باز کردن لوله فاضلاب در لوله بریزید، ترکیب جوش شیرین و سرکه است. ابتدا یک فنجان جوش شیرین را داخل لوله بریزید و بعد از نیم ساعت دو فنجان سرکه را وارد چاه کنید. سپس بعد از نیم ساعت داخل لوله ها را با آب داغ شستشو دهید.

جوش شیرین، نمک و سرکه بریزید

نمک و جوش شیرین را به اندازه مساوی داخل لوله بریزید. سپس دو برای آن سرکه بریزید و بعد از نیم ساعت آب داغ را وارد لوله ها کنید. این روش برای باز کردن سینک ظرفشویی گزینه ای بسیار کاربردی است.

سود سوز آوز برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از مواد شیمیایی بسیار خطرناک برای باز کردن لوله های فاضلاب، سود سوز آور است. استفاده از سود سوز آور برای گرفتگی لوله فاضلاب می تواند مشکل را حل کند، اما خطر سوختگی و مسمویت و خفگی را بخ همراه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تنها در شرایطی از این ماده شیمیایی استفاده کنید که اصول ایمنی را رعایت کرده باشید. استفاده از ماسک، دستکش و عینک و باز کردن درب و پنجره و روشن بودن سیستم تهویه ضروری است.

نکته مهم

از استفاده از اسیدها به عنوان یک راه حل آخرین استفاده کنید، زیرا می‌توانند لوله را آسیب برسانند و خطرناک باشند. همچنین، از استفاده از سدیم هیدروکسید نیز خودداری کنید، زیرا با آب واکنش قوی دارد و می‌تواند مواد شیمیایی خطرناک تولید کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لوله بازکنی سهامی

شرکت لوله بازکنی سهامی با بیش از 30 سال تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، در آوردن اشیاء از چاه توالت، رفع بوی بد فاضلاب، حفر و ترمیم چاه و… در تهران است. خدمات فنی سهامی در طول این سالها با پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مراکز تهیه غذا، مجتمع های ورزشی و گردشگری، مجتمع های مسکونی و اداری و… قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی