اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305387114341

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

کد: 140005305387114341

https://bit.ly/3DdhS2b

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری مغازه هوشمند نوین، یکی از محصولات هوشمند نوین‌ می‌باشد که مختص ثبت اسناد مالی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک است، نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین برای کسب وکارهای کوچک طراحی شده است که بدون نیاز به دانش حسابداری و با ثبت اسناد به صورت اتوماتیک سرعت عمل فروشنده را بالا‌ می‌برد.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین
نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

در نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی هوشمندنوین که با نام نوین شاپ به بازار عرضه شده به راحتی و در کمترین زمان کالاها توسط بارکدخوان متصل به نرم افزار، در رایانه ثبت و فاکتور نهایی به مشتریان داده میشود.

تصور کنید در یک فروشگاه پرتردد، در صف صندوق هستید و متوجه‌ می‌شوید صف به کندی جلو‌ می‌رود، چرا که مسیر ثبت کالا در سیستم صندوقدار تا پرداخت مبلغ، به صورت دستی و سنتی انجام‌ می‌شود، پس در نهایت این امر منجر به نارضایتی شما و دیگر مشتریان خواهد شد. امروزه اگر نتوانید همگام با آخرین بروزرسانی‌‌‌ها، کسب وکار خود را ارتقا دهید حتما طیف وسیعی از مشتریان و طرفداران خود را از دست خواهید داد. اما ما برای شما پیشنهاد ویژه‌‌‌ای داریم.

چرا نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین!

در نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین که با نام نوین شاپ و نوین 5 به بازار عرضه شده است به راحتی و در کمترین زمان همه کالاها توسط بارکدخوان متصل به نرم افزار، در رایانه ثبت شده و با انتخاب روش پرداخت، تسویه فاکتور صورت گرفته و در نهایت فاکتور به مشتریان ارائه‌ می‌گردد و این یعنی تخصص و دانشی که منجر به ساخت محصولی با کاربری آسان‌ می‌شود.

بدون نیاز به دانش حسابداری، حسابدار خود باشید!

اگر شما هم به عنوان یک فروشنده و صاحب کسب وکار نگران ثبت اسناد مالی خود هستید و به طور تخصصی به حسابداری تسلط ندارید، خبر خوب اینکه در استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین نیازی به علم حسابداری نخواهید داشت و به سادگی حسابدار خود خواهید بود. کاربری آسان، ثبت اسناد تمام اتوماتیک و طراحی ساده نرم افزار به گونه‌‌ای است که با آموزشی مختصر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر کاربر بدون محدودیت سنی قابلیت ثبت اسناد خواهد داشت. 

امکان ثبت فاکتور مشتری با سرعت بالا

نرم افزار فروشگاهی هوشمند نوین به یکی از مهمترین دغدغه‌های مغازه داران، یعنی سرعت عمل توجه ویژه‌‌ای داشته است به شکلی که با طراحی فاکتور سرعتی و فوری خود توانست تحول اساسی در ثبت اسناد فروشگاهی ایجاد کند. نحوه عملکرد این فاکتور به شکلی طراحی شده است که کاربر به راحتی با باز کردن فاکتور فروشگاهی، در راست چین فاکتور، کالا یا خدمت مورد نظر را انتخاب کرده، روش پرداخت را درج کرده و بلافاصله چاپ فاکتور فروش انجام‌ می‌شود.

امکان اتصال به پوزهای فروشگاهی و سخت افزار‌های جانبی

یکی دیگر از مزیت‌های سیستم حسابداری مغازه دارای هوشمند نوین اتصال به انواع سخت افزارهای فروشگاهی و یا به اصطلاح pos است. این نرم افزار به راحتی با انواع دستگاه‌های بارکد خوان، چاپگرها، صندوق فروشگاهی، دستگاه‌های پوز بانکی، ترازوها و دیگر تجهیزات مورد نیاز فروشندگان قابل اتصال است.

چگونه بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه را پیدا کنیم؟

بد نیست بدانید که برخی از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی در بازار با عنوان نرم افزار‌های ادواری ارائه‌ می‌شوند و این یعنی کاربر امکان دسترسی لحظه‌‌ای به موجودی کالاهای خود را ندارد و تا زمانی که دوره مالی خود را نبسته‌اید گزارش دقیقی از کسری‌ها یا کاردکس کالای خود نخواهد داشت. از طرفی سود و زیان هر فروشگاه یا کسب وکار وابسته به خرید و فروش و ورود و خروج کالا‌ می‌باشد،

امکان اصلاح قیمت تمامی کالاهای شما در کمترین زمان

همانطور که در بالا اشاره شد در بازار اقتصادی امروز، با افزایش یا کاهش نرخ کالاها در طول سال مواجهیم، حال اگر این نوسانات در مقیاس کالاهای اندک باشد مشکلی برای اصلاح قیمت کالاها وجود نخواهد داشت؛ اما اگر در فروشگاه شما تنوع کالا بالا باشد و برای قیمت هر کالا نیاز به اعمال تغییرات داشته باشید،

امکان درج قیمت بهای خرید و فروش

یکی از مزیت‌های نرم افزار حسابداری برای مغازه داران مشابه نرم افزار حسابداری سوپرمارکت‌ها، امکان درج قیمت بهای خرید و فروش است که ارزش این امکان در فروشگاه‌هایی با تعداد کالای زیاد به طور ملموس حس خواهد شد چرا که صندوقدار یا فروشنده امکان حفظ قیمت همه کالاها را نخواهد داشت و از طرفی برخی کالاها با چند نرخ مختلف فروخته‌ می‌شوند. برخی کالاها با نسبت‌های مختلف خرید و فروش‌ می‌شوند، 

امکان مشاهده فاکتور قبل و بعد

اگر کاربران و صندوقداران شما در شیفت‌های مختلف ثبت فاکتور‌ می‌کنند و نیاز به شروع مجدد و ثبت فاکتور از شماره یک در هر شیف وجود دارد، به راحتی‌ می‌توان در بخش تنظیمات سیستم حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین به این امر دسترسی داشت. از طرفی ممکن است در زمان ثبت یک فاکتور فروشگاهی نیاز به بررسی فاکتور قبل و بعد خود داشته باشید،

دیگر امکانات نرم افزار حسابداری مناسب مغازه هوشمند نوین

• آلارم تاریخ انقضا محصولات
• تعیین چند قیمت برای یک کالا
• چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها
• قیمت گذاری اتوماتیک و دستی
• گزارشات سریع و متنوع
• صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی‌ها
• نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالا

منبع: https://www.hnovin.com/features-shop-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام