اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305387217005

آشنایی با محصولات ال ای دی

کد: 140005305387217005

https://bit.ly/3B4Ewb1

، تهران , (اخبار رسمی): لامپ ال ای دی ، پنل ال ای دی ، پروژکتور ال ای دی

محصولات ال ای دی
لامپ های ال ای دی

یکی از انواع لامپ­ های پرکاربرد، لامپ­ ال ای دی است که امروزه به دلیل کاهش مصرف برق و طول عمر بالا در بسیاری از بخش ­ها از آن استفاده می­شود. این لامپ ها نوعی از لامپ هستند که به حالت جامد تولید می­شوند و برای روشن شدن از دیود نور افشان استفاده می­کنند. در گذشته از لامپ­ِ ال ای دی  به عنوان چراغ درون دستگاه­ های الکتریکی و روشن شدن صفحه نماشگر استفاده می­شد، اما امروزه به دلیل ویژگی­ هایی منحصر به فردی که در لامپ­ِ ال ای دی  نسبت به انواع لامپ­ های رشته ­ای وجود دارد، باعث شده است که از لامپِ ال ای دی  برای روشنایی همه­ بخش ­ها استفاده شود.

انواع لامپ ال ای دی

لامپ­ِ ال ای دی به لحاظ شکل ظاهری و کاربردی که دارد از انواع مختلفی تشکیل می­شود که هر کدام از آن­ها با توجه به اندازه و نحوه پرتاب نور، در مکان­ های مختلف استفاده می­شوند. لامپ­ های ال.دی.دی موجود در بازار شامل لامپ ­های ال.وای.دی حبابی،گل، فیلامینتی، هالوژنی، شمعی، وال واشر، شلنگی یا نواری، قارچی و اشکی می­شوند که هر کدام از آن­ها فناوری ساخت متفاوتی دارند و در ولتاژهای مختلف از آن­ها استفاده می­شود.

انواع لامپ بر اساس فناوری ساخت

این لامپ ها براساس فناوری ساخت به سه دسته تقسیم می­شوند که هرکدام ویژگی­های متفاوتی دارند و عبارتند از:

  • لامپ POWER LED
  • لامپ SMD
  • لامپ COB

پنل ال ای دی

پنل ال ای دی یکی از رایج­ترین و کاربردی­ترین محصولات ال ای دی محسوب می­شود که برای روشن کردن محیط اطراف خود از تکنولوژی خاص و متفاوتی استفاده می­کند. این پنل­ ها در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی در صنعت روشنایی داشته‌اند و پیشرفت‌های زیادی کرده ­اند. تا جایی که امروزه پنل های ال ای دی از جدیدترین محصولات استفاده شده در صنعت روشنایی به حساب می­ آیند.

پنل ال ای دی چیست؟

تکنولوژی ال ای دی یک تکنولوژی خاص، متفاوت و مدرن است که از آن برای روشن کردن محیط و فضاهای مختلف استفاده        می­شود. نام این تکنولوژی از عبارت Light Emitting Diode به معنای دیود پخش­ کننده نور گرفته شده است. پنل های ال ای دی نیز یکی از محصولات تولید شده با این تکنولوژی به شمار می­ آیند که به تازگی تولید و روانه بازار شده­ اند.

این پنل­ ها به واسطه نور یکنواخت، نرم، شکل ظاهری و طراحی مدرن، ساده و زیبا از محبوبیت بسیار بالایی در بسیاری از تمامی کشورهای جهان برخوردار شده­ اند. برای ساخت پنل های ال ای دی از تراشه­ های بیشتری در مقایسه با لامپ‌های ساخته شده با تکنولوژی ال ای دی استفاده می­شود. به همین دلیل توانایی بسیار بالایی برای تولید نور دارند و از این نظر یک منبع روشنایی مناسب به حساب می‌آیند.

علاوه بر این مصرف انرژی توسط این پنل بسیار پایین است و باعث کاهش یافتن هزینه نورپردازی می­شود. توانایی تولید نور بالا و کاهش هزینه مصرفی، این محصولات را به جایگزینی مناسب برای لامپ­ های رشته‌ای و فلورسنت­ ها تبدیل کرده است.

پروژکتور ال ای دی

پروژکتورهای ال ای دی یکی از کاربردی ترین تجهیزات روشنایی می باشند، زیرا پیشرفت علم و فناوری سبب شده است تا سطح رفاه زندگی نیز افزایش پیدا کند و شما می توانید بهترین تجلی این فناوری را در پروژکتورهای ال ای دی مشاهده کنید. پروژکتورها همان لامپ هایی ال ای دی هستند که مدل پروژکتور را دارند و شما می توانید در ویترین بسیاری از فروشگاه ها شاهد عرضه شدن این تجهیزات نوری باشید.

پروژکتور های ال ای دی از پرفروش ترین انواع پروژکتورهای موجود در بازار می باشد که بسیاری از افراد در صنایع مختلف به دنبال راهنمای خرید آن هستند. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصول باشند، کاربرد گسترده ی آن می باشد. شما هم بهتر است قبل از خرید و استفاده از انواع پروژکتور ها، در خصوص موارد استفاده از آن اطلاعات لازم را به دست آورید. از مهمترین کاربردهای پروژکتورهای ال ای دی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد :

  • مناسب برای استفاده در استادیوم های ورزشی مناسب برای استفاده در کارخانه ها و کارگاه های مختلف استفاده در انبارهای بسیار مختلف مناسب برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطوح اتوبان ها و جاده ها مناسب برای استیج کنسرت مناسب برای محوطه بیرونی ساختمان های مسکونی مناب برای استفاده در آلاچیق های ویلایی مناسب برای استفاده در سازمان ها و اداره های مختلف مناسب برای استفاده در نمایشگاه های اتومبیل و مبلمان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چراغ قوه

چراغ قوه با گرد هم آوری برترین فروشگاههای صنعت برق و نیز ارایه به روز ترین اطلاعات در خصوص اجناس موجود، علاوه بر اینکه به مشتریان کمک میکند امکان دسترسی آسان و سریع به فروشگاههای مورد نیاز خود را داشته باشند نیزاین امکان را فراهم می آورد تا با بررسی اجناس ارائه شده و مقایسه آنها بهترین انتخاب را صورت دهد. رسالت ما در چراغ قوه ارائه اطلاعات دقیق و مطمئن در رابطه با فروشندگان، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان اجناس مربوط به صنعت برق، لوستر و روشنایی و کمک به مشتری در تصمیم گیری بهتر و آسانتر در انتخاب متناسب با نیاز اوست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید