اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305387317005

خرید انواع لوستر مدرن ، چراغ های پارکی و داکت برق

کد: 140005305387317005

https://bit.ly/3kiKgY4

، تهران , (اخبار رسمی): لوستر مدرن ، چراغ پارکی ، داکت برق

خرید انواع لوستر مدرن ، چراغ های پارکی و داکت برق
لوستر مدرن

خرید انواع لوستر مدرن ، چراغ های پارکی و داکت برق

لوستر­ها یکی از اجزای هر خانه هستند که وظیفه نورپردازی و روشنایی خانه را بر عهده دارند. در گدشته بیشتر لوستر­ها با استفاده از فلزات طلایی رنگ و نقره­ای و با استفاده از الماس ساخته می­شد. اما امروزه بیشتر لوستر­ها به سبکی مدرن است و از شیشه، چوب یا فلزات ساخته می­شود. به لوستر­هایی که در عین سادگی بسیار پرکاربرد هستند و به صورت اشکال هندسی مانند مربع، دایره، مستطیل و… ساخته می­شوند، لوستر مدرن می­گویند که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در انواع مختلفی در بازار یافت می­شوند.

لوستر­ها از جنس­ های مختلفی در شکل و سایز متفاوت ساخته می­شوند که جنس لوستر بازتاب نور و روشنایی محیط بسیار تاثیرگذار است. معمولا لوستر­هایی که ضخامت بالایی دارند مانند لوستر پارچه ­ای برای محیط ­های کم نور مانند اتاق خواب استفاده می­شوند و برای محیط­ هایی مانند هال و پذیرایی برای نور پردازی بیشتر از لوستر­های شیشه ­ای استفاده می­شود زیرا شیشه­ ها به خوبی نور را از خود عبور می­دهند و باعث روشن شدن فضا  می­شوند. به طور کلی لوستر های مدرن از متریال ­های زیر تولید می­شوند که عبارتند از:

  • لوستر مدرن چوبی
  • لوستر کریستال مدرنی سقفی
  • لوستر مدرن برنزی
  • لوستر مدرن smd

چراغ پارکی

تامین نور و روشنایی محیط های باز مثل پارک ها و باغ ها در هنگام تاریک شدن هوا مهم و قابل اهمیت است. همانطور که محیط های بسته به روشنایی احتیاج دارند برای استفاده از محیط های باز نیز باید نور کافی وجود داشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم مطلبی با عنوان چراغ پارکی را آماده کرده و در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم.

چراغ پارکی به چراغ هایی گفته می شود که از ظاهر و طراحی بسیار ویژه ای برخوردار بوده و می توان آن را در فضاهای بسیار مختلفی از جمله رستوران های سنتی در فضاهای باز، تالارها، باغ، ویلاها، خیابان ها و کلیه فضاهای سبز مورد استفاده قرار داد.

از طرفی نیز می توانید نمونه های مختلف مربوط به چراغ های پارکی را به راحتی از همین فروشگاه پیش روی خود مورد مشاهده قرار داده و با توجه به سلیقه و طراحی مورد نظرتان اقدام به خرید بهترین این محصولات داشته باشید. چراغ های پارکی را می توانید به اشکال مختلف از جمله سنتی، مدرن، کلاسیک و غیره مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به دکوراسیون و طراحی مکانی که می خواهید از این محصولات استفاده کنید، بهترین آن را تهیه و سفارش دهید.

شما می توانید با استفاده از چند عدد چراغ های پارکی، نورپردازی بسیار رمانتیک و بی نظیری را در محوطه ی باغ یا ویلای خود به وجود آوردید. توصیه می کنیم که قبل از خرید یکی از بهترین انواع چراغ های پارکی، مدل های مختلف آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و از این طریق ایده آل ترین و مناسب ترین چراغ مورد نظر خود را تهیه نمایید.

مشخصات چراغِ پارکی

چراغ های پارکی یکی از محبوب ترین چراغ های موجود در وب سایت ما می باشند که از میزان فروش بسیار خوبی نیز برخوردار هستند و شما هم می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. این چراغ ها از مشخصات و ویژگی های بسیار بی نظیری برخوردار می باشند که از مهمترین مشخصات مربوط به آنها می توان به مواردی هم چون موارد زیر اشاره کرد :

–         ساخته شده از متریال های بسیار مختلف و متنوع

–         استفاده از پلی کربنات به عنوان مواد پلاستیکی

–         داشتن رنگ های الکترواستاتیک

–         داشتن تنوع بسیار بالا و متناسب با هر سلیقه ای

–         داشتن قیمت های بسیار مناسب

داکت برق

داکت برق یکی از المان­ ها و تجهیزاتی به شمار میرود که از آن در ساختمان­ سازی مدرن استفاده می­شود. بدین صورت که از این وسایل به عنوان یک محفظه امن برای قرار دادن کابل‌ها و سیم‌های متعدد درون آن­ها استفاده می­شود تا سیم­ کشی برق ساختمان از دسترس افراد خارج شود و از برخورد اشیا با آن­ها جلوگیری شود. در واقع داکت برق کانال و محفظه­ ای از پیش ساخته محسوب می‌شود که بر روی دیوار، سقف ساختمان و یا پایه­ هایی مخصوص، نصب می­شود و باعث منظم شدن مسیر عبور برق و کابل­ های تلفن و … می‌شود. 

انواع داکت برق

داکت ­ها متناسب با ویژگی ­ها و شیوه طراحی ساخت خود به انواع مختلفی تقسیم می­شوند که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داکت ساده
  • داکت شیاردار
  • داکت پارتیشن­دار
  • داکت قرنیزی
  • داکت کف خواب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چراغ قوه

چراغ قوه با گرد هم آوری برترین فروشگاههای صنعت برق و نیز ارایه به روز ترین اطلاعات در خصوص اجناس موجود، علاوه بر اینکه به مشتریان کمک میکند امکان دسترسی آسان و سریع به فروشگاههای مورد نیاز خود را داشته باشند نیزاین امکان را فراهم می آورد تا با بررسی اجناس ارائه شده و مقایسه آنها بهترین انتخاب را صورت دهد. رسالت ما در چراغ قوه ارائه اطلاعات دقیق و مطمئن در رابطه با فروشندگان، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان اجناس مربوط به صنعت برق، لوستر و روشنایی و کمک به مشتری در تصمیم گیری بهتر و آسانتر در انتخاب متناسب با نیاز اوست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل