اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006035396710452

مدیریت لایسنس راست‌چین؛ یک افزونه برای همه محصولات

کد: 140006035396710452

https://bit.ly/2V0nYBU

، تبریز , (اخبار رسمی): به منظور حمایت از حقوق طراحان در انتشار محصولات و راحتی کاربران، راست چین دو افزونه مدیریت لایسنس و بروزرسان خودکار را عرضه کرده است. افزونه مدیریت لایسنس در تائید اصالت خرید مشتریان و افزونه بروزرسان هوشمند در جهت بروزرسانی خودکار محصولات راست چین کاربرد دارد.

مدیریت لایسنس راست‌چین؛ یک افزونه برای همه محصولات
افزونه مدیریت لایسنس راست چین

افزونه مدیریت لایسنس راست‌چین یک افزونه جامع برای بررسی خودکار لایسنس محصولات!

لایسنس‌گذاری محصولات دیجیتال برای جلوگیری از انتشار رایگان آنها همواره یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان بوده است. راست‌چین فرایند لایسنس‌گذاری و بررسی صحت خرید محصولات خود را توسط افزونه مدیریت لایسنس به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهد. بنابراین علاوه بر حفظ حقوق فروشندگان، کار را برای خریداران نیز ساده کرده است.

 افزونه مدیریت لایسنس راست‌چین

افزونه واحد مراقبت یا مدیریت لایسنس برای فعالسازی لایسنس محصولات راست‌چین به گونه‌ای طراحی شده است که تنها بعد از یکبار نصب به صورت اتوماتیک، لایسنس همه محصولات را با یک درخواست بررسی می‌کند. در نتیجه به ازای خرید هر محصول، دیگر نیازی به فعالسازی لایسنس به صورت دستی توسط کاربران نیست.

مزایای افزونه مدیریت لایسنس راست‌چین

در گذشته ثبت لایسنس فقط با وارد کردن نام کاربری و کد سفارش انجام می‌شد؛ اما با طراحی افزونه مدیریت لایسنس کافیست نام دامنه کاربر ثبت شود؛ همه چیز به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

چک کردن لایسنس تمامی محصولات فقط با این یک افزونه انجام می‌شود. در نتیجه موجب کم کردن حجم قالب (با کم کردن درج کدهای اختصاصی لایسنس به‌ازای هر محصول) و بالا رفتن سرعت اجرای سایت و بهبود عملکرد آن می‌شود. تنها با یک درخواست فعال بودن لایسنس محصولات و اصالت خرید آن‌ها بررسی می‌شود در واقع فقط از طریق این افزونه روزانه یک درخواست بررسی برای کلیه محصولات شما ارسال خواهد شود.

این افزونه پلاگینی جامع برای همه محصولات راست‌چین است که به‌صورت خودکار آپدیت می‌شود و خللی در عملکرد قالب یا افزونه‌های دیگر ایجاد نمی‌کند.

افزونه مدیریت لایسنس با ورژن پی‌اچ‌پی 7.2 عرضه شده است و در آپدیت‌های بعدی نیز همخوانی با ورژن 7.2 و ورژن‌های قبل‌تر نیز در نظر گرفته خواهد شد. این افزونه با هیچ‌کدام از محصولات و نسخه‌های دیگر تداخل نخواهد داشت و سایر محصولاتی که به‌همراه لایسنس راست‌چین ارائه نشده‌اند نیز می‌توانند بدون هیچ تداخلی با این افزونه کار کنند.

به این نکته دقت کنید که با وجود سرورهای متعدد در ایران و خارج از ایران، تحت هیچ شرایطی اختلالی برای عملکرد محصولات خریداری شده و افزونه مدیریت لایسنس پیش نخواهد آمد.

با توجه به کارکرد افزونه که به بررسی اصالت خرید کاربران می‌پردازد، اگر کاربر آن را حذف کند؛ دیگر اجازه استفاده از محصولات داده نمی‌شود. انتخاب و تصمیم‌گیری برای فعال یا حذف بودن افزونه به انتخاب کاربر خواهد بود.

بروزرسان هوشمند خدمت دیگری از راستچین

افزونه بروزرسان خودکار راستچین یکی دیگر از محصولاتی است که در کنار افزونه مدیریت لایسنس راست‌چین به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. به کمک پلاگین بروزرسان هوشمند، دیگر دغدغه آپدیت قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس را نخواهید داشت. با نصب این افزونه بروزرسانی محصولات به صورت خودکار انجام می‌شود. کافیست کاربران مجوز بروزرسانی خودکار را فعال کنند. علاوه بر این، اعلان‌های بروزرسانی محصولات به‌صورت هوشمند برای کاربر نمایش داده می‌شود.

بنابراین اگر قصد طراحی سایت دارید، می‌توانید بدون دغدغه از محصولات اورجینال راست‌چین استفاده کنید.

برای آشنایی با محصولات و دریافت اطلاعیه جشنواره‌های ویژه، اینستاگرام راستچین را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]