اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075400814341

نرم افزار حسابداری شرکتی ساده

کد: 140006075400814341

https://bit.ly/3DBf9jm

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار شرکتی ساده هوشمند نوین برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که علاقه به توسعه و رونق بخشی به فعالیت‌های شرکتی خود دارند طراحی و تولید شده است.

نرم افزار حسابداری شرکتی ساده
نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند نوین نوعی سیستم است که سعی دارد محاسبات مالی یک شرکت را ساده کند.

شرکت‌ها اغلب به دو دسته تقسیم می‌شوند. برخی بیشترین زمان خود را به فروش محصولات اختصاص می‌دهند و یا به تحویل کالاها و یا ارائه خدمات به مشتریان خود مشغول هستند و برخی دیگر بیشتر به کارهای اداری و دفتری می‌پردازند و با تعداد بالایی پررسنا اداری کار می‌کنند. هرکدام از این دسته لازم است از سیستم‌هایی استفاده کنند تا از طریق آن‌ها به گزارشات مالی شرکت تحت امر خود نیز رسیدگی کنند و بر انجام این امور، اشراف داشته باشند. نرم افزار حسابداری بدین منظور و به جهت کمک به صاحبان مشاغل طراحی شده‌اند.

معرفی نرم افزار حسابداری ساده شرکتی هوشمند نوین

نرم افزار حسابداری شرکتی هوشمند نوین نوعی سیستم حسابرسی است که سعی دارد محاسبات مالی یک شرکت را به ساده‌ترین نحو ممکن به انجام برساند و از این طریق به حفظ صورت‌های مالی شرکت مورد نظر کمک کند. از موارد استفاده این نرم افزار می‌توان به تهیه گزارش‌های مالی به صورت کامل و جامع اشاره کرد. هم‌چنین اعلام نمودن تاریخ وام‌ها و چک‌ها، تجزیه، تحلیل و تفسیر و مدیریت مالی شرکت‌ها نیز از دیگر موارد کاربرد این سیستم‌های نرم افزاری شرکتی است.

حسابداری شرکتی چیست؟

حسابداری شرکتی، شاخه‌ای از علم حسابداری است که در آن به مباحث مورد نیاز شرکت‌ها از جمله بحث سرمایه گذاری، نگهداری اموال و دارایی‌ها، مدیریت سرمایه و دارایی‌های ثابت، برآورد کردن ارزش دارایی‌ها و سهام شرکت و … پرداخته می‌شود. نرم افزار حسابداری شرکتی، می‌تواند با ثبت نمودن این دسته از اطلاعات مالی، کاربران و صاحبان کسب وکار را در جهت محاسبه ارزش و هم‌چنین شناسایی هزینه‌های شرکت و استهلاک اموال و … همراهی کند.

نرم افزار شرکتی هوشمند نوین مناسب چه کسانی است؟

لازم است بدانید که نرم افزار شرکتی ساده هوشمندنوین شامل فرایندهای مالی مختلفی است. از جمله این فرآیندها می‌توان به تهیه صورت‌ها و گزارش‌های مربوط به گردش پول اشاره کرد. از طرف دیگر، سیستم‌های مالی و حسابداری دارای فرایند ترازنامه و … نیز هستند. بنابراین می‌توان آن‌ها را برای رسیدگی به فرایندهای تجاری ساده و منحصر به فرد مورد استفاده قرار داد.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری ساده چیست؟

نرم افزار حسابداری شرکتی ساده هوشمند نوین دارای چندین ویژگی موثر است که در ادامه چند مورد از این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را برایتان به اختصار توضیح خواهیم داد.

  • فراهم نمودن اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی‌های مالی

یکی از ویژگی‌های قابل توجه نرم افزار حسابداری ساده برای شرکت‌ها از جمله نرم افزار حسابداری برای شرکت پخش (پخش مویرگی) و واحدهای تولیدی، این است که چنین سیستمی باید بتواند اطلاعات مورد نیاز یک شرکت را فراهم نماید تا از این طریق بتوان به انجام برنامه ریزی‌های مالی اقدام کرد و راهی برای مدیریت کارآمد آن شرکت در پیش گرفت. از جمله این اطلاعات می‌توان به برنامه ریزی بودجه، نظارت سازمانی، تدوین سیاست‌ها و تصمیم گیری‌ها و ارزیابی عملکرد کارکنان و … اشاره کرد.

  • قیمت نرم افزار شرکتی

یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب یک سیستم حسابداری و استفاده از آن مطرح می‌شود این است که نرم افزار حسابداری ساده شرکتی چه قیمتی دارد. در این زمینه نکته قابل ذکر این است که در حال حاضر انواع سیستم‌های حسابداری شرکتی در قیمت‌های گران و ارزان در بازار موجود هستند. از طرف دیگر بسیاری از شرکت‌های تولید کننده این نرم افزارها، به تولید نرم افزار حسابداری شرکتی رایگان اقدام نموده‌اند. اما نکته قابل توجه این است که انتخاب هر یک از این ابزارها، بسته به نوع نیاز شما متفاوت است.

  • امنیت نرم افزار حسابداری

همه ارائه دهندگان نرم افزار با ارائه سیستم‌های حسابداری ساده که مناسب برای مشاغل کوچک طراحی شده‌اند، ایمنی و امنیت سیستم‌های نرم افزاری خود را تضمین می‌کنند. همه سیستم‌های حسابداری، شناسه ورود و رمزهای عبور ارائه می‌دهند تا حقوق کاربران رعایت شود. امور مالی برای هر شغلی بسیار مهم است. بدون درک وضعیت مالی شرکت خود، نمی‌توانید تجارتتان را در جهت افزایش موفقیت تغییر دهید.

  • از هر کجا قابل دسترسی

مزیت اصلی نرم افزار حسابداری آنلاین شرکتی این است که از هر دستگاه مجهز به اینترنت در دسترس است. بنابراین، به جای اتصال به یک رایانه رومیزی در دفتر، می‌توانید سیستم حسابداری خود را با لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود که اینترنت داشته باشد، به هر جایی ببرید مخصوصا در دوره ی پاندمی کرونا که این موضوع بیشتر مورد اهمیت است. به وسیله این سیستم کارکنان می‌توانند فاکتورهای مشتری را ثبت کنند یا داده‌ها را به روز نگه دارند.

برای مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.hnovin.com/simple-corporate-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام