اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105406212346

تخفیف هات بالاترین کدهای تخفیف بازار را در اختیار شما می گذارد

کد: 140006105406212346

https://bit.ly/2Yk1ZY1

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ “باسلام” یک فروشگاه اینترنتی است که در آن انواع کالاها مورد خرید و فروش قرار می گیرد. در واقع مانند یک سوپر مارکت اینترنتی است که می توان از آن برای عرضه محصولات خانگی، سنتی، و محلی استفاده کرد.

تخفیف هات بالاترین کدهای تخفیف بازار را در اختیار شما می گذارد
تخفیف هات بالاترین کدهای تخفیف بازار را در اختیار شما می گذارد

محصولات این فروشگاه آنلاین، به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

همچنین می توان در باسلام، اقدام به فروش کالا یا محصول کرد.

از طرفی این فروشگاه اینترنتی به نوعی یک بازار اجتماعی نیز محسوب می شود که می توان از آن برای برقراری بین افراد استفاده کرد.

باسلام در مناسبت‌های مختلف پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات و عضویت در خبرنامه باسلام از کد تخفیف با سلام  مطلع شوید.

خدمات باسلام

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی باسلام، شامل صنایع دستی، لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، مواد غذایی، پوشاک، محصولات فرهنگی و عطاری است. این فروشگاه آنلاین امکان عرضه محصولات محلی، سنتی، کارگاهی و خانگی را برای افراد فراهم کرده است.

خریداران می توانند با استفاده از این سوپر مارکت آنلاین، به صورت اینترنتی و مستقیم از تولید کننده محصول را با کد تخفیف با سلام خریداری نمایند. فروشندگان نیز امکان ایجاد غرفه مجازی را دارند و از طریق این غرفه های مجازی می توانند محصول خود را بدون واسطه به فروش برسانند. همچنین امکان ایجاد ارتباط بین افراد از طریق این پلتفرم و سوپر مارکت آنلاین فراهم آمده است.

فروشگاه اینترنتی با سلام؛ چگونه می توان در این بازار غرفه دار شد؟

امروزه افراد تنها با داشتن رایانه یا موبایل و به کمک اینترنت، این امکان برایشان مهیا شده است تا کسب و کار خانگی و محلی خودشان را راه اندازی کنند، اما ممکن است دسترسی به فضای گسترده‌ی خریدارها به این راحتی ها مهیا نباشد. فروشگاه اینترنتی باسلام، سرقفلی کسب و کارتان را به دست خودتان می دهد و این امکان را فراهم کرده است تا از طریق ارتباط با افراد دیگر در طی زمان دیده شوید.

بنابراین اگر شما هم از مهارت و هنری برخوراد هستید میتوانید در این سایت به صورت رایگان ثبت‌نام کنید؛ پنل فروش شخصیتان را بسازید. و محصولاتتان را به صورت اینترنتی و در یک بستر ایمن به فروش برسانید تا کسب و کارتان شناخته شود و بیشتر گسترش یابد.

خرید از باسلام ؛ بدون واسطه خرید کنید

سایت با سلام؛ بستری آنلاین برای کسب و کارهای خانگی و محلی‌ می باشد. شما به راحتی می توانید در این بازار آنلاین به آسانی از میان هزاران غرفه متنوع، محصول مورد نیازتان را انتخاب و تهیه کنید.

اگر که از طرفداران محصولات خانگی و محلی هستید، این سامانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که بدون اینکه مسافت زیادی را بخواهید متحمل شوید تنها با چند دقیقه چرخیدن در فروشگاه باسلام می توانید به کلیه مناطق ایران به صورت مجازی سر بزنید و به صورت مستقیم و خیلی ساده از غرفه ‌دارهای آنجا محصولات محلی خودتان را تهیه و با کد تخفیف باسلام  خریداری نمائید.

نحوه خرید کردن از سایت باسلام

می توانید تقویم آنلاین یار خود را تنظیم کنید و سپس ابتدا وارد سایت شوید و محصولات دلخواهتان را جستجو نمایید. در این بخش می توانید محصولات متنوع را مشاهده کنید و کیفیت‌ها را بسنجید و از میان هزاران بخش که غرفه‌دار هستند، بهترین‌ها را برای خرید با کدتخفیف باسلام انتخاب کنید و کالای خود را سفارش دهید.

افرادی که در این سایت صاحب غرفه هستند نیز موظف هستند محصول مورد نیاز و سفارشی را برای شما آماده ‌کنند، و به آدرسی که ثبت کرده اید بسته را پست ‌کنند.

خرید امن و پشیبانی 24 ساعته فروشگاه باسلام

کارشناسان پشتیبانی فروشگاه با سلام به صورت تمام وقت پاسخگوی نیاز شما کاربران عزیز هستند. فروشگاه با سلام این امکان را ایجاد کرده است تا مشتریان با اطمینان کامل خرید از باسلام را داشته باشند. به گونه ای که بعد از پرداخت هزینه محصولی که خریداری کرده اند، درصورت نداشتن رضایت از محصول دریافتی و برگشت محصول، سایت با سلام هزینه پرداخت شده را باز می گرداند و در صورت رضایت آن هزینه برای فروشنده محصول ارسال می شود.

کارشناسان باسلام 24 ساعته برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات کاربران و فروشند های سایت باسلام، در دسترس هستند.

مزایای خرید اینترنتی از باسلام

باسلام از هفت بازارچه اصلی تشکیل شده است؛ از بازارچه های اصلی می توان به غرفه های مواد غذایی، لوازم آرایش و بهداشتی، محصولات فرهنگی، لوازم خانگی مانند ظروف مسی دست ساز، صنایع دستی و پوشاک و بازارچه عطاری نیز اشاره کرد. بازار آنلاین این امکان را برای شما مهیا کرده است تا با خرید مستقیم از تولیدکننده‌های ایرانی، لذت خرید محصولات طبیعی، روستایی، محلی و جذاب به صورت آنلاین را تجربه کنید.

تجربه ناب در هنگام خرید اینترنتی با سلام آشناشدن با قصه غرفه‌داران این سامانه و زندگی‌هایشان، یک هفته ضمانت بازگشت پول پس از خرید از مزیت های اصلی این سامانه به حساب می آیند. علاوه بر این‌ها، تیم پشتیبانی باسلام همیشه پاسخگوی شماست.

ارائه کد تخفیف باسلام تست شده و رایگان در تخفیف هات

نظر مشتریان راجع به خدماتی که باسلام به عنوان یک سوپر مارکت اینترنتی ارائه می دهد مثبت است. زیرا امکان فروش مستقیم به محصولات مختلف را برای افراد فراهم کرده است. به گونه ای که تولید کننده های انواع محصولات خانگی می توانند با استفاده از این فروشگاه آنلاین اقدام به فروش کالای خود کنند.

در روش خرید اینترنتی با سلام می تواند بدون واسطه کالا یا محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نماید. برای استفاده از خدمات این فروشگاه و دریافت کد تخفیف باسلام، کد تخفیف اسنپ مارکت و ... می توانید از سایت تخفیف هات استفاده کنید و با استفاده از کدهای تخفیف این خدمات را با قیمت های مناسب تری دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]