اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185422014341

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

چرا شما نیاز به یک نرم افزار فروشگاهی دارید؟

کد: 140006185422014341

https://bit.ly/3jZhBs2

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه شما به منظور حفظ برتری با درنظر گرفتن سطح بالای رقابت در افق کارهای خرده فروشی به یک نرم افزار فروشگاهی نیاز دارید و این سیستم به شما کمک خواهد کرد تا تجارتتان در مسیر درست خود حرکت کند. ما در تیم هوشمند نوین، در این مطلب به این موضوع که چرا شما نیاز به یک نرم افزار فروشگاهی دارید می‌پردازیم.

چرا شما نیاز به یک نرم افزار فروشگاهی دارید؟
نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین

استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند نوین (تحت وب) به مدیران فروشگاه‌های آنلاین که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها نیز مشغول به کسب درآمد هستند کمک شایانی می‌کند.

1- نرم افزار فروشگاهی زمان را برای شما ذخیره می کند.

  • به فرآیند پرداخت سرعت دهید.

فقط اسکن کنید و در کیسه بگذارید اینکار در صرفه‌جویی زمان به شما کمک می‌کند.

  • کلیه اجناس بارکد‌دار را می‌توان به سادگی بارکد زد و اسکن کرد.

شما می‌توانید به دلخواه در هر نقطه از فروشگاه خود وجوه پرداختی را دریافت کنید؛ در این میان فقط به یک سیستم هوشمند فروشگاهی که بتواند به POS کارتخوان متصل شود نیاز خواهید داشت.

  • به کار مدیریت سرعت دهید.

در زمانی که سیستم شما به دستگاه بارکد‌خوان مجهز باشد شما دیگر در زمان روبه رو شدن با چند مورد مختلف در ابتدای فروش سردرگم نخواهید شد. این سیستم به طور خودکار مبالغ مورد نظر را کسر نموده و دیگر نیازی نیست شما این کار را به صورت دستی و تک به تک انجام دهید.

  • دیگر نیاز نیست جزئیات رسیدها را بررسی کنید.

در صورت استفاده از این روش می‌توانید با یک سرچ ساده معامله مورد نظر را بیابید و به هیچ عنوان مهم نیست که این معامله چقدر قدیمی یا جدید بوده است.

2- شما همواره از روند کار خود آگاه خواهید بود.

  • گزارش دقیقه به دقیقه از فروش

اعداد دروغ نمی‌گویند. با استفاده از گزارشات سیستمی دقیق نرم افزار فروشگاهی، از میزان فروش و مسیر کسب و کارتان مطلع شوید.

  • زمان بندی دقیق گردش مالی

با زمان‌بندی و مدیریت دقیق، سیستم مورد نظر، روند کاهش میزان موجودی را با ارائه کامل گردش‌های مالی و پیگیری آن بر اساس مشتریان، به شما گزارش می‌دهد.

بهترین و بدترین را شناسایی کنید!

آیا می‌خواهید بدانید کدامیک از فروشندگان شما عملکرد بهتری داشته و بیشتر کالا می‌فروشند؟ سیستم نوین با برخورداری از قابلیت ارائه گزارش‌های مختلف و جامع می‌تواند کلیه اطلاعات مورد نظر را به شما ارائه کند.

3- مدیریت دقیق ارتباط با مشتری با نرم افزار فروشگاهی

  • اطلاعات مشتری را به روز رسانی کنید

شما می‌توانید رسید هر مشتری را به او ایمیل نمایید و در این شرایط به روزرسانی اطلاعات از این ساده‌تر امکان پذیر نیست؛ همچنین می‌توانید، فروش متعارف و یا فوق‌العاده را نیز به آنها ایمیل کنید.

4- بسیار مطلوب به نظر می رسید.

  • فروشگاه های مجهز به سیستم‌های مالی

محاسبات دستی فروشگاهی به سرعت در حال جایگزین شدن با سیستم و نرم افزارهای حسابداری تخصصی هستند. استفاده از این نوع سیستم ها، به دلیل اینکه خطای محاسباتی شما را در حین کار کم می‌کند و همچنین وجود محیط ساده و قابل دسترس متناسب با تمامی افراد حتی آنانی که دانش حسابداری ندارند، مورد استقبال اغلب فروشندگان قرار گرفته است.

5- از این مرحله به بعد دیگر همه چیز به شما بستگی دارد!

  • ابتکار عمل در دست خود شماست!

اگر شما قصد دارید تا یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تهیه کنید سیستم مورد نظرتان باید از کلیه قابلیت‌های مذکور و برخی قابلیت‌های دیگر برخوردار باشد.

ابتدا از محدود نبودن خدمات سیستم فروشگاهی خریداری شده در کار خود و یا عدم ایجاد تاثیرات منفی در فروشگاه اطمینان حاصل نمایید؛ همچنین بررسی کنید تا پول شما بیهوده برای تهیه و راه اندازی سیستم حسابداری فروشگاهی قدیمی و ناکارآمد صرف نشود.

6- هرکجا هستید به راحتی به کارتان برسید.

  • قابلیت انعطاف

مزیت اصلی نرم افزار حسابداری هوشمند نوین این است که هر کجا که دستگاه مجهز به اینترنت باشد می‌تواند به نیازهای شما پاسخ دهد. منظور ما از انعطاف‌پذیر این است که شما می توانید به راحتی در هر مکان و هر زمان به داده‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

این برای شما به عنوان یک مدیر مهم است؛ زیرا وقتی نیاز به تصمیم‌گیری مهم در زمینه تجارت خود دارید، می‌توانید فورا داده‌ها و اسناد مالیتان را بررسی کنید. با نرم افزار حسابداری تحت وب، به جای اینکه ملزم به استفاده از به یک رایانه در دفتر باشید، می‌توانید با استفاده از لپ تاپ، تبلت و یا تلفن هوشمند، در هر کجا که به اینترنت وصل باشد از سیستم حسابداری خود استفاده کنید.

منبع: سایت هوشمند نوین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]