اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225432314341

نرم افزار حسابداری رایگان چه مشکلاتی دارد؟

کد: 140006225432314341

https://bit.ly/2XmPryc

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری قلب تپنده‌ یک مجموعه مالی است. سیستم‌های اطلاعات حسابداری برای پشتیبانی از توابع حسابداری و فعالیت‌های مرتبط طراحی شده‌اند. حسابداری می‌تواند به چند حوزه از جمله حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابرسی خارجی، حسابداری مالیاتی و حسابداری هزینه تقسیم شود.

نرم افزار حسابداری رایگان چه مشکلاتی دارد؟
نرم افزار حسابداری رایگان و مشکلات

چه شرکت‌هایی می‌توانند نرم افزار حسابداری رایگان بخرند؟
شرکت‌های تازه تاسیس که اول راه هستند و بودجه کمی دارند، می‌توانند از نرم افزار حسابداری رایگان تولیدی استفاده نمایند. یکی از مشکلات شرکت‌های کوچک تولیدی، حساب‌کردن نرخ تمام شده جنس است.

این مشاغل که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، به کمک ابزارهای مالی و نرم افزار‌های حسابداری رایگان می‌‌توانند با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی محاسبه منظمی از موجودی انبار و مواد ابتدایی به دست آورند و دانلود برنامه حسابداری رایگان برای رایانه می‌تواند به آسانی محاسبات نرخ تمام شده اجناس را تخمین و ثبت کند.

نرم افزار حسابداری رایگان، خوب یا بد؟
حسابداران برای آنکه روند کاریشان سریع‌تر پیش رود از نرم افزار‌های حسابداری استفاده می‌کنند که علاوه بر سرعت کار در بسیاری از محاسبات رقم بالا نیز به شخص حسابدار کمک می‌کند. اما چرا از نرم افزار حسابداری رایگان استفاه کنیم؟ ممکن است شما به تازگی وارد بازار کار شده باشید و نتوانید هزینه زیادی برای خرید نرم افزار حسابداری بدهید و یا به تازگی در شرکتی استخدام شده باشید که نمی‌توانید به راحتی از مدیرتان بخواهید تا هزینه زیادی برای خرید یک نرم افزار حسابداری خوب به شما بدهد.

از یک نرم افزار حسابداری چه خواسته هایی دارید؟
اینکه شما از یک نرم افزار حسابداری خوب چه توقعاتی دارید می‌تواند در افراد و حسابداران مختلف نسبت به عملکردهای هر شرکت متفاوت باشد اما بهترین نرم افزار‌های حسابداری دارای خصوصیات و ویژگی های زیر هستند:

• انجام محاسبات در کمترین زمان ممکن
• دقت بالا
• پشتیبانی رایگان و طولانی مدت
• محاسبه مقدار سود و زیان
• هزینه مقدار خرد و فروش در یک ماه
• تعریف بدون محدودیت تمامی حساب ها، بانک ها، هزینه ها، درآمدها و اشخاص
• اعمال خالص دریافتی و پرداخت‌های هرروز
• نمایش به صورت فلوچارتی حساب‌های بانکی، صندوق و…
• قابلیت ثبت، بازبینی و پیش‌بینی طلب، بدهی، خرج و دخل

از یک نرم افزار حسابداری چه خواسته هایی دارید؟
این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که هر نرم افزاری که رایگان باشد لزوما تمامی امکانات را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و حتی ممکن است هیچ‌گونه نکته مثبتی و مزایایی نداشته باشد و نه تنها هیچ کمکی در حسابداری به شرکت شما نمی‌کند بلکه ضرر‌هایی را به شما می‌رساند که ممکن است موجب ایجاد خساراتی به کسب وکار شما شود. پس بهتر است برای جلوگیری از وقوع اتفاقات غیر قابل جبران، قبل از بررسی کامل نرم افزار اقدام به نصب آن بر روی سیستم خود نکنید.

معایب استفاده از نرم افزارهای حسابداری رایگان

  • عدم پشتیبانی از نرم افزار
  • عدم امنیت بالا
  • قفل شدن خودکار در حین انجام کار حسابداری
  • به علت رایگان بودن نیاز به آپدیت هفته‌ای دارد.
  • به روز کردن هفتگی اطلاعات وارد شده و امکان حذف اطلاعات
  • به علت رایگان بودن، تنها یکی از هزاران امکانات نرم افزار‌های حسابداری را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • و …

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال حفظ و نگهداری اطلاعات خود و بالا بردن امنیت اطلاعات مالی و حسابداری کسب وکارتان هستید، هرگز از نرم افزارهای حسابداری رایگان استفاده نکنید چرا که باعث دوباره کاری و اتلاف وقت می‌شود.

نرم افزار حسابداری هنگام تلاش برای اداره مشاغل خود یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر مطمئن نیستید که از کدام نرم افزار حسابداری استفاده کنید، می‌توانید از نرم افزار‌های رایگان که برای آشنایی کاربران با محیط و عملکردهای برنامه وجود دارد استفاده نمایید؛ بنابراین مجبور نیستید به چیزی که ممکن است استفاده از آن دشوار باشد متعهد شوید.

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان نیز مناسب کسب و کارتان نیست!
در اکثر کسب وکارهای نوپا مشکل کمبود بودجه برای تهیه یک سیستم حسابداری حرفه‌ای وجود دارد. نرم افزارهایی که با ویژگی‌های مختلف، هزینه‌های متفاوتی دارند و انتخاب آنها نسبت به ویژگی‌های مورد نیاز شرکت کار دشواریست. نبود تحقیقات لازم درباره نرم افزارهای حسابداری و پرداخت هزینه برای خرید آنها، باعث تهیه نرم افزارهای حسابداری رایگان از سوی مدیران می‌شود.

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان
ثبت اسناد مربوط به امور مالی و حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر خللی در این امور ایجاد شود ممکن است موجب ورشکستگی یک شرکت شود. درصورت مواجه شدن با مشکلات حسابداری یا نحوه استفاده از نرم افزارهایی که هزینه کرده‌اید، متخصصانی در امور حسابداری و آشنا به نرم افزار ارائه شده وجود دارد که این پشتیبان‌ها به‌صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات کاربران خود هستند. کمبود راهنما در نرم افزارهای رایگان باعث سردرگمی حسابداران می‌شود.

منبع: سایت هوشمند نوین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]