اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006305445017266

چگونه بازی ایرانی مختار فصل قیام را از پارسی گیم دریافت کنیم؟

کد: 140006305445017266

https://bit.ly/3CK8kKX

، (اخبار رسمی): بالاخره بازی ایرانی مختار فصل قیام منتشر شد و حالا برای شما هم ممکن است سوال باشد تا این بازی را از کدام منبع معتبر میتوانید دانلود کنید.

چگونه بازی ایرانی مختار فصل قیام  را از پارسی گیم دریافت کنیم ؟
چگونه بازی ایرانی مختار فصل قیام را از پارسی گیم دریافت کنیم؟

پس از یک سال تلاش بی‌وقفه بازی مختار فصل قیام، دومین اثر از سه‌گانه سفیر عشق در تاریخ 25 شهریور 1400 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد؛ شرکت منادیان ناشر بازی مختار فصل قیام ضمن اعلان این خبر تائید کرد که این قسمت برخلاف بازی سفیر عشق تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. پس از عرضه بازی مختار فصل قیام لینک های دانلود بازی در پارسی گیم نیز در سایت قرار خواهد گرفت.

برای خرید و دانلود بازی مختار  فصل قیام به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

افتخاری برای صنعت بازی سازی کشور عزیزمان ایران صنعت ساخت بازی‌ کامپیوتر در کشورمان همواره با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو بوده و مواردی مانند کمبود منابع و بها ندادن زیاد به آن باعث شده تا چندان صنعت بازی های ویدئویی در ایران شکوفا نشود. بااین‌حال در سال‌های اخیر، شاهد پیشرفت چشمگیری درزمینهٔ بازی‌سازی در کشورمان بودیم و سازندگان داخلی قدم بزرگی در ساخت عناوین ویدیویی جذاب داشته‌اند.

هرچند شاید برای رسیدن به استانداردهای جهانی باید همچنان مسیری طولانی طی شود اما با قدم‌هایی آهسته و پیوسته می‌توان به این امر امیدوار بود. شرکت منادیان یکی از استودیوهای بازی‌سازی داخلی بوده که سه‌گانه بازی سفیر عشق را در سال 1399 معرفی کرد و به‌تازگی از شماره دوم آن که با نام مختار فصل قیام شناخته می‌شود رونمایی کرده است که در آن بازیکن، نقش جنگجوی مشهور، مختار ثقفی را بازی خواهد کرد که پیش تر در سریال مختارنامه داستان کامل آن را تماشا کرده ایم.

سبک بازی مختار اکشن و ماجرایی با زاویه دوربین سوم شخص بوده و شامل 12 مرحله مختلف است که در طول سفر مختار به مکه و آغاز قیام شکل می‌گیرد. این بازی برخلاف شماره اول سفیر عشق، دارای مکان‌های متعددی بوده که ازجمله آن می‌توان به مکه مکرمه، طائف، زندان کوفه، مسجد اعظم کوفه و همچنین منزل خود مختار هم اشاره کرد. نکته جالب این است که تمامی این لوکیشن‌ها بر اساس نقشه‌های دقیق تاریخی طراحی شده‌اند و الگوبرداری‌ها نیز با استفاده از عکس و فیلم‌های در دسترس صورت گرفته است.

داستان بازی مختار فصل قیام از سلول‌های زندان ابن زیاد شروع شده و تا رسیدن مختار به مکه و آغاز قیامش ادامه خواهد داشت و چیزی نزدیک به 6 ساعت گیم پلی اکشن را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

مبارزات در این بازی نسبت به شماره اول سفیر عشق بهینه‌سازی شده‌اند. شخصیت مختار می‌تواند با سلاح‌های مختلفی مانند شمشیر، ترکیب شمشیر و سپر، تیرکمان و چاقو مبارزه کند. انیمیشن کاراکترها و مبارزات نیز با استفاده از تکنولوژی موشن کپچر طراحی شده تا واقع‌گرایانه به نظر آیند.

علاوه بر مبارزات، سیستم مخفی‌کاری هم در گیم پلی اعمال شده که در شماره قبلی حضور نداشت. وجود درخت مهارت برای به دست آوردن قابلیت‌های مختلف و اسب‌سواری نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی به شمار می‌آیند.

درزمینه گرافیکی نیز بازی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و سازندگان برای ساخت چهره افراد مختلف مانند مختار، محمد حنیفه، ابن زیاد و بسیاری از شخصیت‌های فرعی از مدل‌های جدیدی استفاده کرده‌اند که جزییات بیشتری در آن‌ها اعمال شده است.

همچنین در صداگذاری شخصیت‌ها از اساتید معروفی در بخش دوبله مثل منوچهر والی زاده و میثم نیکنام کمک گرفته شده تا کیفیت کار در سطح بالایی قرار بگیرد. درمجموع می‌توان بازی مختار فصل قیام را ادامه مسیری در جهت مثبت برای صنعت بازی‌های ویدیویی داخلی کشورمان دانست.

دانلود قانونی بازی از سایت پارسی گیم سایت پارسی گیم به عنوان یکی از به روز ترین مراجع دانلود بازی در ایران با حمایت از صنعت بازی سازی ایران، برای کلیه بازی های ایرانی محتواهای اختصاصی اماده می کند تا با استفاده از جایگاه رسانه ای و مخاطبینی که دارد، با ایجاد فرهنگ سازی، ه تغییر سلیقه ی مخاطب ایرانی و حمایت از بازی های ایرانی کمک کند.  تمامی بازی های ایرانی در سایت پارسی گیم به صورت کاملا قانونی قرار می گیرند تا کاربر در خرید بازی اطمینان خاطر را داشته باشد و از مراجع نامعتبر عنوانی را خریداری نکند.

برای خرید و دانلود بازی مختار فصل قیام برای کامپیوتر به وب سایت پارسی گیم به نشانی par30games.net مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح