اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106256526617266

جدیدترین بازی ها با ترافیک نیم بها و رایگان

دانلود جدیدترین و بهترین بازی ها از پارسی گیم به صورت رایگان

کد: 140106256526617266

https://bit.ly/3LrqFSD

، (اخبار رسمی): سایت پارسی گیم که به تازگی تولد 10 سالگی خودش را جشن گرفته، به عنوان یکی از مراجع اصلی دانلود بازی در ایران در طول این 10 سال، طیف گسترده‌ای از جدیدترین و بهترین بازی های کامپیوتر، بازی های کنسول‌ها مانند پلی استیشن و همچنین بازی های اندروید را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانلود جدیدترین و بهترین بازی ها از پارسی گیم به صورت رایگان
پارسی گیم، یکی از مراجع معتبر برای دانلود بازی های جدید و روز در ایران است.
دانلود جدیدترین و بهترین بازی ها از پارسی گیم به صورت رایگان
می توانید جدیدترین بازی های موبایل و لینک دانلود بازی های اندروید را با ترافیک نیم بها دریافت کنید

امروزه بازی‌های ویدیویی بخش مهمی از سرگرمی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند و از کوچک و بزرگ را غرق دنیای مجازی خود می‌کنند. همه‌گیر شدن این سرگرمی دیجیتال باعث می‌شود تا به مرجعی کامل و جامع برای دانلود بازی‌های ویدیویی نیاز داشته باشیم.

سایت پارسی گیم که به تازگی تولد 10 سالگی خودش را جشن گرفته، به عنوان یکی از مراجع اصلی دانلود بازی در ایران در طول این 10 سال، طیف گسترده‌ای از جدیدترین و بهترین بازی‌های کامپیوتر، بازی‌های کنسول‌ها مانند پلی استیشن و همچنین بازی‌های اندروید را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این اخبار دنیای بازی و دسترسی به موسیقی متن بازی ها نیز بخش دیگری از بدنه سایت پارسی گیم است تا تمامی محتواهای مربوط به بازی در آن پوشش داده شود.

دانلود بازی‌های کامپیوتری

قطعاً امروزه در هر خانه‌ای می‌توان سیستم کامپیوتر پیدا کرد. پلتفرم PC همواره محبوبیت و  جذابیت ویژه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی داشته و لذت استفاده از موس و کیبورد در بازی‌های کامپیوتری، چیزی است که فقط دارندگان پی سی از آن بهره‌مند می‌شوند. در پارسی گیم، با دانلود بازی‌های کامپیوتری متنوع و جذاب می‌توانید آرشیو بازی‌های خود را گسترش دهید و عناوین جدید و قدیمی را به صورت کاملاً رایگان و با ترافیک نیم‌بها در اختیار داشته باشید.

پارسی گیم با ارائه جدیدترین و بهترین بازی‌های کامپیوتری در ژانرها و سبک‌های مختلف، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. طیف گسترده‌ای از بازی‌های استراتژیک، بازی‌های ترسناک، بازی‌های اکشن و بازی‌های جنگی و تفنگی را می‌توانید از پارسی گیم دانلود کرده و ماجراجویی دیجیتال خود را پشت سیستم کامپیوتر خود آغاز کنید.

دانلود بازی‌های پلی استیشن

قطعاً یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی، کنسول ساخته شرکت سونی یعنی پلی استیشن است که تا به امروز 5 نسخه مختلف از آن عرضه شده است. بازی‌های پلی استیشن از همان نسخه نسل اول تا به امروز، جذابیت منحصر به فردی را در دل خود جای داده بودند و بازی‌های انحصاری بسیار سرگرم‌کننده‌ای در میان آن‌ها مشاهده می‌شود.

پارسی گیم با داشتن آرشیوی کامل از دیتای بازی‌های پلی استیشن، شما را از هر مرجع دیگری برای دانلود بازی‌های پلی استیشن بی‌نیاز می‌کند. وجود دیتای بازی‌های پلی استیشن 3، بازی‌های پلی استیشن 4 و جدیدترین و مدرن‌ترین کنسول سونی یعنی پلی استیشن 5 در سایت پارسی گیم به شما دسترسی کاملی از بازی‌های این پلتفرم خواهد داد تا فارغ از اینکه کدام کنسول پلی استیشن را داشته باشید، بتوانید از بازی‌های آن لذت ببرید.

دانلود بازی‌های ایکس باکس

کنسول پرطرفدار دیگری که رقیب سرسختی برای پلی استیشن محسوب می‌شود، کنسول ساخته شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس است که به دلیل داشتن بازی‌های انحصاری جذاب و همچنین بخش آنلاین آن‌ها توانست به جایگاه محبوبی در صنعت بازی‌های ویدیویی برسد. سایت پارسی گیم با ارائه آرشیوی از بازی‌های ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، امکان دانلود بازی‌های ایکس باکس را نیز برای دارندگان این کنسول فراهم آورده است.

دانلود بازی‌های اندروید گوشی‌های هوشمند

امروزه عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما هستند و پیشرفت آن‌ها باعث شده تا به پلتفرمی مستقل و بسیار پرطرفدار برای بازی‌های ویدیویی تبدیل شوند. بازی‌های اندروید روزانه میلیون‌ها کاربر دارند که به سادگی با گوشی های هوشمند خود آن‌ها را تجربه می‌کنند. اگر به دنبال دانلود بازی اندروید مهیج هستید، پارسی گیم تنوع بالایی از بازی‌های اندروید را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد تا مرجع کاملی برای دانلود بازی‌های اندروید در دسترس داشته باشید.

تمامی بازی‌های اندروید اکشن، ماجراجویی، ترسناک، پازل و ... در پارسی گیم برای دانلود موجود است و اگر طرفدار پابجی موبایل هستید، یا با عناوین قدیمی‌تری مثل کلش آف کلنز و کلش رویال سرگرم می‌شوید، در بخش اندروید پارسی گیم همه آن‌ها را برای دانلود پیدا خواهید کرد. با پارسی گیم به هیچ وب‌سایت دیگری برای دانلود بازی‌های اندروید نیاز پیدا نخواهید کرد.

اخبار دنیای بازی

دنیای بازی‌های ویدیویی مملو از خبرهای کوچک و بزرگ و شایعاتی است که جذابیت دنبال کردن آن‌ها دست کمی از تجربه خود بازی‌های ویدیویی برای طرفداران دوآتشه ندارد. بخش خبری پارسی گیم با پوشش کامل و روزانه اخبار دنیای بازی، بیشتر اخبار مهم صنعت گیم را در اختیارتان قرار خواهد داد. آیا می‌خواهید از تاریخ انتشار بازی جی تی ای 6 مطلع شوید؟ یا شاید بدانید بازی جدید کال آف دیوتی چه داستانی خواهد داشت؟ و یا مورد انتظارترین بازی‌های سال 2022 کدام هستند؟ بخش خبری سایت پارسی گیم مکان مناسبی برای خواندن و به دست آوردن چنین اطلاعاتی از دنیای ویدیوگیم است.

موسیقی متن بازی‌های ویدیویی

بازی‌های ویدیویی بازی‌های ویدیویی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که مجموعه آن‌ها با هم تبدیل به یک اثر هنری می‌شوید. جدای از گرافیک، گیم پلی و داستان، موسیقی یکی از مهم ترین عناصر موجود در این سرگرمی‌ها محسوب شده و موسیقی متن بازی‌های ویدیویی، هر کدام به تنهایی یادآور خاطرات و لحظات تلخ و شیرینی برای بازیکنان خواهند بود.

 سایت پارسی گیم بخشی را به موسیقی بازی ها اختصاص داده و شما می‌توانید جدیدترین موسیقی متن بازی‌های ویدیویی را به صورت تکی و یکجا و با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید. شنیدن موسیقی زیبا و دل‌نشین بازی The Last of Us، Gears of War و یا سری محبوب Assassin’s Creed با کیفیت بالا در این بخش به سادگی میسر می‌شوید.

سایت پارسی گیم (par30game) مرجع کامل و جامعی برای دانلود بازی‌های ویدیویی است که تمامی پلتفرم‌های پرطرفدار را پوشش داده و به جز بخش دانلود، شما می‌توانید اخبار دنیای بازی، نقد و بررسی و راهنمای بازی ها را نیز در آن دنبال کنید و به موسیقی متن بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود نیز دسترسی داشته باشید. تمامی خدمات سایت پارسی گیم به صورت کاملاً رایگان و با ترافیک نیم‌بها در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به سادگی ماجراجویی خود را پشت کامپیوتر، کنسول بازی یا گوشی موبایل خود آغاز کرده و در دنیای بازی‌های ویدیویی غرق شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سرگرمی و تفریح