اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165465017266

پلی استیشن 5 طلا با دسته چرم کروکدیل و قیمت 10 میلیارد تومان معرفی شد

کد: 140007165465017266

https://bit.ly/3p8iEc5

، (اخبار رسمی): شرکت روسی Caviar که بیشتر به دلیل آیفون‌های گران‌قیمت و از جنس طلا شناخته می‌شود، این بار در اقدامی جالب، پلی استیشن 5 طلا را تولید کرده و آن را با قیمت گزاف 350 هزار دلار به پنج خریدار خرپول خواهد فروخت.

پلی استیشن 5 طلا با دسته چرم کروکدیل و قیمت 10 میلیارد تومان معرفی شد
پلی استیشن 5 طلا با دسته چرم کروکدیل و قیمت 10 میلیارد تومان معرفی شد

به نقل از آخرین اخبار بازی از پارسی گیم شرکت روسی Caviar که بیشتر به دلیل آیفون‌های گران‌قیمت و از جنس طلا شناخته می‌شود، این بار در اقدامی جالب، پلی استیشن 5 طلا را تولید کرده و آن را با قیمت گزاف 350 هزار دلار به پنج خریدار خرپول خواهد فروخت. این کنسولی است که دیگر هیچ بات و دلالی نمی‌تواند آن را از چنگ شما دربیاورد و در نتیجه خرید آن ساده‌تر خواهد بود، البته اگر بانک زده‌اید و 10 میلیارد تومان پول نقد در اختیار دارید!

لعاب خارجی کنسول پلی‌ استیشن 5 شرکت Caviar با طلا 18 عیار ساخته شده و همچنین یک طرح بسیار زیبا نیز کار شده که نشان‌دهنده مهارت و اصالت این شرکت است. همچنین استند کنسول شخصی‌سازی شده و مهم‌تر از همه، چرم دسته دوال‌سنس از جنس چرم کروکدیل ساخته شده که قیمت بسیار بالایی دارد. این چرم معمولاً برای کیف‌های گران‌قیمت مخصوص ثروتمندان و بازیگران مشهور به کار می‌رود. جالب است بدانید که آنالوگ دسته نیز از جنس طلاست و این شاید زیباترین دسته بازی پلی استیشن باشد که تابه‌حال تولید شده است.

بنابر توضیحات منتشر شده توسط شرکت Caviar، پلی استیشن 5 طلا نه‌تنها امکان تجربه بازی‌های روز را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه ابزاری مناسب برای دکور منزل اشرافی شماست. سازندگان از هشت ورقه طلا برای ساخت لعاب خارجی کنسول استفاده کرده‌اند و تنها 5 مدل از این کنسول به احترام عرضه جدیدترین دستگاه بازی سونی ساخته می‌‌شود. شرکت روسی کاویار برای ساخت دسته نیز از کروکدیل‌های واقعی استفاده کرده و استفاده از این چرم، قطعاً به مذاق طرفداران محیط‌زیست خوش نخواهد آمد.

پلی استیشن 5 با روکش طلا

مدل دیگری نیز پلی استیشن 5 طلا تولید شده که میزان طلا بیشتری در آن به کار رفته و همچنین چرم نیز کیفیت بالاتری دارد، این مدل 366,310 دلار آمریکا قیمت دارد و گران‌قیمت‌ترین کنسول بازی تولید شده در تاریخ است. سازندگان همچنین اندکی از روش‌های طراحی کنسول پلی استیشن 5 طلایی صحبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که تمامی تکنیک‌های ساخت جواهر به کار رفته و تیم طراحان، الگوی طراحی ویژه‌ای را از لحاظ هندسه و زیبایی‌شناختی به کار برده‌اند و طراحی کنسول به نوعی است که انگار پلی استیشن 5 از دل یک سنگ قیمتی تراشیده و بیرون کشیده است.

اگر ده میلیارد تومان پول در اختیار ندارید که پلی استیشن 5 از جنس طلا را از آن خود کنید، می‌توانید مدل‌های ارزان‌تر با قیمت‌های 13 هزار دلار و 8 هزار دلار را در نظر داشته باشید. این شرکت همچنین از محصولات دیگر مانند آیپد مینی 6 و ایرپاد مکس از جنس طلا رونمایی کرده است که آن‌ها نیز به ترتیب 75 و 60 هزار دلار قیمت دارند. می‌توانید با مراجعه به سایت Caviar، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح