اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007045451217280

راهنمای انتخاب و خرید لباس کودک

کد: 140007045451217280

https://bit.ly/3CVg50L

، (اخبار رسمی): برای مادران و پدرانی که منتظر رسیدن نوزاد خود هستند یکی از کارهای دشوار ، انتخاب لباس از میان هزاران نوع لباس است. برای اینکه این نگرانی به جا برای شما برطرف شود باید به نکاتی توجه شود تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. 

راهنمای انتخاب و خرید لباس کودک
خرید لباس نوزاد

لباس نوزاد پسرانه

شاید والدین بی تجربه برای خرید لباس پسرانه اول به رنگ لباس توجه کنند و یک سری رنگهایی که به صورت مرسوم به پسران نسبت داده میشوند برای فرزند پسر خود انتخاب کنند. باید بدانید که اگر لباس صورتی و یا قرمز تن نوزاد پسر خود کنید هیچ مشکلی پیش نمی آید.

لباس نوزادی پسران تفاوت زیادی با دختران ندارد ولی باید توجه کنید که مهمترین عامل انتخاب لباس کیفیت و جنس لباس است. لباس باید از الیاف ضدحساسیت و عاری از مواد خطرناک و سمی تهیه شده باشد و لطیف و راحت باشد. معمولا نوزادان پسر کمی درشت تر از دختران است و باید توجه نمایید که لباس به اندازه کافی گشاد باشد.

راحتی پوشاندن و در آوردن لباس بویژه در ماههای اول خیلی مهم است. برای این کار لباسهای نوزادان معمولا دکمه دارند. بسیاری از والدین نگران باد خوردن گردن فرزند هستند ولی لباسهایی که یقه گشاد دارند بسیار مناسب ترند. لباسهای نرم و نخی که از پنبه طبیعی و بویژه پنبه ارگانیک تهیه شده باشند بسیار برای نوزاد شما مناسبند.

یکی از موارد مهم برای انتخاب لباس بچه ، توجه به فصل است. لباسهای کاملا پوشیده برای فصل تابستان مناسب نیستند. یکی از اشتباهات والدین پوشاندن بیش از حد لباس تن نوزاد خود است. باید بدانید معمولا نوزادان از آنچه ما گمان میکنیم لباس کمتری نیاز دارند. پس لباسهای بیش از حد گرم برای نوزاد خود انتخاب نکنید.

لباس نوزاد دخترانه

لباس دختران تنوع زیادی دارد بنابراین انتخاب لباس نوزاد دختر دشوارتر است. معمولا مادران دوست دارند لباسهای پررنگ و شاد برای دختر خود بخرند ولی در مورد دختران هم مهمترین نکته راحتی و سلامت جنس لباس است. رنگهای خیلی تند برای نوزادان مناسب نیستند.

دنیای رنگی نوزادان با ما کاملا متفاوت است. از دیدگاه متخصصین رنگهای خنثی و آرام برای نوزادان بسیار مناسب است. در واقع رنگهای قرمز و تند برای نوزادان ممکن است سبب استرس شود. لباس های نوزادان باید تا جای ممکن ساده باشد. انواع لباس های خیلی شلوغ و چین دار و دارای قسمتهای آویزدار برای نوزدان دختر توصیه نمی شود.

قیمت لباس نوزاد

قیمتهای بسیار متفاوتی در بازار برای لباس بچه وجود دارد ولی در اینجا هم مهمترین نکته سلامت و جنس لباس است. نوع برند، کیفیت دوخت و جنس لباس در قیمت آن موثر است. اگر بخواهیم اقتصادی فکر کنیم ، لباس نوزاد شما خیلی زود کوچک می شود، بنابراین هزینه کردن خیلی زیاد برای لباس نوزاد خیلی منطقی نیست.

باید دقت کرد که لباس نوزاد خود را از فروشگاهی تهیه کنید که لباس با کیفیت در کنار قیمت مناسب عرضه می کند.

خرید لباس نوزاد از فروشگاه جانان

فروشگاه جانان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی لباس بچه و نوزاد است که با انتخاب و عرضه لباسهای استاندارد از برندهای معتبر با قیمتهای بسیار مناسب یاری کننده شما در این انتخاب است. در فروشگاه جانان شما می‌توانید انواع لباس‌های نوزادی دخترانه و پسرانه یا لباس بچه گانه را با بهترین قیمت و با تضمین کیفیت تهیه کنید.

شما می توانید در دسته بندی های فروشگاه ، لباسهای نوزادی (تولد تا دوسالگی) را انتخاب نمایید و با اطمینان از کیفیت لباس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس از درگاه های امن بانکی خرید خود را تکمیل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس