اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165464217280

نکاتی که قبل از خرید شلوار بارداری باید بدانید

چرا باید از شلوار بارداری استفاده کنیم

کد: 140007165464217280

https://bit.ly/3aov2fD

، (اخبار رسمی): بارداری یکی از زیباترین دوران زندگی برای هر زنی می باشد. در این دوران ظاهر زن دچار تغییرات زیادی می شود با بالا رفتن ماه بارداری شکم ، ران و سینه و…. بزرگتر می شود .در دوران بارداری لباس های قبل از بارداری اندازه نخواهد بود و خانم باردار با پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی خواهد نمود.

چرا باید از شلوار بارداری استفاده کنیم
شلوار بارداری

وقتی که باردار هستید باید تمام شرایط را برای رشد مناسب فرزندتان فراهم کنید،که از تغذیه‌ی مناسب گرفته تا پوشیدن انواع لباس‌های باداری را شامل می شود . شلوار بارداری به دلیل قسمت کش مانندی که دارد، جنین درون شکمتان را اذیت نخواهد کرد و شما عزیزان به راحتی می‌توانید کارهای روزمره‌تان را انجام دهید، بدون اینکه احساس ناراحتی داشته باشید.

بارداری یکی از زیباترین دوران زندگی برای هر زنی می باشد. در این دوران ظاهر زن دچار تغییرات زیادی می شود با بالا رفتن ماه بارداری شکم ، ران و سینه و…. بزرگتر می شود .در دوران بارداری لباس های قبل از بارداری اندازه نخواهد بود و خانم باردار با پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی خواهد نمود.

چرا باید از شلوار بارداری استفاده کنیم

  • شما با پوشیدن شلوار بارداری می توانید احساس راحتی بیشتر نمایید.
  • قسمت شکم، شلوار بارداری گشاد است و هیچ گونه فشاری به جنین وارد نمی کند.
  • با خرید شلوار بارداری دکمه دار می توانید سایز آن را متناسب با بزرگی شکمتان تنظیم کنید.
  • با خرید شلوار مخصوص بارداری، می‌توانید شیک پوشی خود را حفظ نمایید.
  • با پوشیدن شلوار بارداری هنگام انجام سونوگرافی، می توانید تنها قسمت روی شکمتان را پایین بیاورید تا سونوگرافیست به راحتی این کار را برایتان انجام دهد.
  • با استفاده از شلوار بارداری می توانید فعالیت های روزمره خود را به آسانی انجام دهید.

انواع مدل های شلوار بارداری

مدل کمربند کشی:

این نوع شلوارها دارای یک کمربند کشی بر روی خود هستند که در قسمت زیر شکم خانم های باردار قرار می گیرند. استفاده از این شلوارها در ماه های بالا حاملگی ممکن است خیلی راحت نباشد.

مدل کش از بغل:
خانم هایی که تمایل به استفاده از شلوارهای بزرگ و گشاد بارداری ندارند و حتی می خواهند تا مدتی بارداری خود را از دیگران پنهان کنند، می توانند از این شلوارها که اصولا کش به کار رفته در طراحی آن ها در قسمت جیب های آن است، استفاده نمایند.نشستن و برخاستن با این شلوارها که فاق کوتاهی دارند، دشوار است.

مدل کش از روی شکم:
این مدل از شلوار ها حالت کشی هستند و دور کمر آنها در قسمت شکم؛ دارای کش می باشد و تمام سطح شکم خانم های باردار را در بر می گیرد.وجود کش مانع از فشار وارد کردن به جنین درون شکم خواهد شد و در نتیجه برای انجام فعالیت های روزانه مناسبند.

مدل دکمه ای:
شلوار کشی فقط در دوران بارداری قابل استفاده خواهد بود اما اگر می خواهید که شلواری را خریداری کنید که بعد از بارداری تان هم بتوانید به راحتی از آن بهره ببرید، شلوار مدل دکمه ای بخرید. این شلوار در قسمت جلویی چند دکمه دارد که متناسب با بزرگ شدن شکم در هر مرحله می توانید، دور کمر آن را تنگ یا گشاد نمایید.

لگینگ حاملگی:
این مدل از شلوارها در مدل های کش زیر شکمی، کش روی شکمی و کش از پهلو طراحی و تولید می شوند و از محبوب ترین شلوارهای مخصوص حاملگی در میان خانم ها بحساب می آیند. این شلوارها اغلب جنس نازکی داشته و برای فصل سرما مناسب نیست. تنوع طرح و رنگ بسیار بالای این نوع شلوارها سبب شده بتوان از آن ها حتی در مهمانی های رسمی نیز استفاده کرد.

اگر قصد خرید لباس بارداری را دارید پیشنهاد میکنم از بخش لباس های بارداری و شیردهی جانان کالا دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس