اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216069417280

تشخیص سایز لباس کودک

چگونه سایز لباس بچه ها را بفهمیم ؟

کد: 140102216069417280

https://bit.ly/3l8gndJ

، (اخبار رسمی): چگونه سایز لباس بچه ها را بفهمیم ؟  امروزه خرید اینترنتی در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است .لباس هم جز  یکی از همین خریدهاست

چگونه سایز لباس بچه ها را بفهمیم ؟
سایز لباس کودک

چگونه سایز لباس بچه ها را بفهمیم ؟  امروزه خرید اینترنتی در بین مردم بیسار رواج پیدا کرده است .لباس هم جز  یکی از همین خریدها است .شما برای خرید باید سایز لباس فرزند خود را بدانید . در ادامه در جانان کالا شما را با تکنیک پی بردن به سایز لباس کودک دلبندتان آشنا خواهیم کرد

سایز بودن لباس بچه گانه اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا گشاد یا تنگ بودن لباس غیر قابل تحمل است بچه زیاد ها علاقه ای  به خرید و پرو کردن  لباس ندارد  و زود هم خسته می شوند شما  باوجود فروشگاه های آنلاین می توانید به راحتی برای بچه لباس خریداری کنید .باید توجه داشته باشید اندازه لباس پسران و دختران قبل از بلوغ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شما می توانید از این راهنما برای انتخاب هر دوی آنها استفاده کنید.

اکثر والدین برای اندازه گیری سایز لباس کودک خود به سن او  توجه می کنند در صورتی که سن نمی تواند معیاری مناسب برای انتخاب سایز  لباس باشد زیرا ممکن است قسمت هایی از بدن کودک به طور متناسب رشد نکرده باشند بنابراین بهتر است برای انتخاب لباس کودک قسمت هایی را اندازه گیری نمایید سپس به کمک اندازه های درج شده در راهنمای سایز لباس بچه گانه ، سایزی مناسب را انتخاب نمایید و بر اساس همان سایز برای فرزند خود لباس  تهیه نمایید.

بهترین روش آسان  برای انتخاب سایز لباس کودک این است که قسمت های مهم کودک که شامل اندازه دور سینه ، دور کمر ، دور باسن ، قد  فاق تا زمین اس را با متر خیاطی اندازه گیری کنیم و سپس با استفاده از جدول اندازه های استاندارد راهنمای سایز لباس بچه گانه ، سایز مناسب دختر یا پسر خود را انتخاب کنید.

جدول سایز بندی لباس کودکان

سایزبندی پوشاک کودکان در دنیا به سه سه روش است. سایز آمریکایی ، اروپایی و سایز انگلیسی

در فروشگاه جانان کالا سایز بندی لباس کودکان براساس مدل اروپایی یعنی بر اساس قد است

یک لباس در هر کدام از این روشها با عددی متفاوت بر روی برچسب  متصل به لباس می باشد سایز بندی استاندارد در کشور ما براساس سایز اروپایی می باشد .

جدول سایز  به شما کمک می کند که به راحتی اندازه های کودک خود را با سایز بندی سنین مختلف کودکان مقایسه و سایز لباس مناسب فرزندتان را پیدا کنید.

بعد از بدست آوردن اندازه لباس بچه گانه باید به جداول سایز بندی بچه ها مراجعه کنید و اگر اندازه باهم مطابقت داشت میتوانید طبق سایز نرم، لباس بچه گانه مورد نظر خود را سفارش دهید و بخرید.

چگونه قسمت‌های بیان شده را اندازه بگیریم؟

دور سینه: متر نواری را به زیر بازوها برده و آن را از برجسته‌ترین قسمت سینه تا پشت شانه‌ها می‌بریم اندازه گیری دور سینه بسیار آسان میباشد .

دور کمر: متر نواری را در بین باریک‌ترین نقطه پایین دنده‌ها قرار داده و اندازه‌گیری کنید. دقت کنید که متر نواری را زیاد فشرده نکنید بطوری که یک سانت  آزاد داشته  باشد

قد لباس: برای اندازه‌گیری قد لباس متر را در بالاترین قسمت شانه قرار می‌دهیم. سپس آن را تا انتهای قسمتی که لباس قرار است بپوشاند اندازه می‌گیریم.

سر شانه: درحالی‌که دست‌ها به حالت بسته در کنار بدن قرار دارنداز نقطه اتصال گردن با شانه تا برجستگی شانه را اندازه میزنیم

آستین: در حالی که دست به صورت نود درجه به روی شکم گذاشته و از برجستگی شانه تا مچ دست اندازه میزنیم .

برای به دست آوردن اندازه شلوار بچه‌گانه باید دور کمر،قد شلوار و فاق را اندازه‌گیری کنیم.

قد شلوار: ابتدا نوار را روی کمر قرار دهید و آن را رها کنید و تا قسمت پاشنه پا اندازه‌گیری کنید.

دور باسن: برای اندازه گیری این قسمت باید نوار را به دور برجسته ترین قسمت برده و اندازه گیری کنید.

دورکمر: دور کمر را از جایی که ناف قرار دارد اندازه‌گیری کنید. به این نکته توجه داشته باشید اندازه باید کاملاً طبیعی باشد. یعنی در هنگام اندازه‌گیری شکم را به داخل ندهیم. بهتر است در هنگام اندازه‌گیری یک انگشت را در زیر نوار قرار دهیم تا کمر شلوار راحت باشد.

انتخاب سایز مناسب لباس کودک باید به چه نکاتی توجه داشت ؟

اگر بعد از اندازه گیری و انتخاب سایز از روی جدول استاندارد، اندازه لباس کودک شما بین دو سایز قرار گرفت سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

برای اندازه گیری سایز کودک تان سعی کنید سایز قسمت های اصلی بدن او را در زمان استراحت یا تمرکز او بر روی چیزی اندازه بگیرید.

اگر کودک شما نسبت به سایز خود در جدول اندازه گیری از استخوان بندی درشت تری برخوردار است یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

اگر خریدهای خود را در زمان حراج های آخر فصل انجام می دهید بهتر است همواره یک سایز بزرگتر را برای کودک خود انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی