اطلاعات تماس
  • 091857*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007085456115502

معرفی لپ تاپ های 15 میلیونی + مدل های برتر

کد: 140007085456115502

https://bit.ly/3A41fDt

، (اخبار رسمی): اگر قصد خرید لپ تاپ های 15 میلیونی را دارید، پیشنهاد مکینم با ما در این پست همراه باشید تا با مدل های مناسب و 15 میلیونی آشنا شوید.

معرفی لپ تاپ های 15 میلیونی + مدل های برتر
معرفی لپ تاپ های 15 میلیونی + مدل های برتر

اگر برای خرید لپ تاپ فقط 15 میلیون تومان یا زیر 15 میلیون بودجه دارید، پیشنهاد میکنم با ما در این پست همراه باشید، چون ما شما را با چند مدل با کیفیت و زیر 15 میلیون تومان را برای شما آماده کرده ایم. البته برای بررسی بیشتر و مشاهده مدل های بیشتر می توانید به پست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان از سایت هلورین مراجعه کنید.

بریم سراغ مدل های 15 میلیونی

1 - لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - A

بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ ‌های میان ‌رده تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است. مدل‌ «IdeaPad L3» هم از‌جمله همین محصولات محسوب می‌شود که مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است.

لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک مشکی استفاده کرده که ظاهری ساده و یکدست، اما رضایت‌بخش به این دستگاه داده است. این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاومت قابل‌قبولی دارد و نسبت به سطوح براق، لکه و کثیفی و اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کند.

این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد؛ اما درکل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند. صفحه‌نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده‌ی قیمتی انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه‌ی 15.6‌اینچی با پنل‌ TN، کیفیت‌ HD و روکش مات ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌نمایش هستند.

کیبورد این مدل از نوع‌ AccuType‌ لنوو است و از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ‌کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند. تاچ‌پد هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌راحتی انجام داد؛ ازطرفی برای فرمان‌های چندلمسی مانند اسکرول و زوم‌کردن کارایی متوسطی دارد.

پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری کاملا ایدئال هستند.سخت‌افزار به‌کاررفته در‌ IdeaPad L3 نمونه‌ی خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن‌ حساب باز کرد.

پردازنده‌ی مرکزی‌ Core i3 1011U شرکت اینتل، پردازشگر گرافیکی‌ Onboard ، چهار گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی ازجمله این قطعات سخت‌افزاری هستند. وجود پردازنده‌ی مرکزی نسل جدید در این لپ‌تاپ، مزیت قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

با‌وجود این قطعات کم‌مصرف و استفاده از یک باتری سه سلولی ، این لپ‌تاپ با هر بار شارژ حدود پنج ساعت در شرایط تماشای فایل ویدئویی روشن خواهد ماند. درکل‌ IdeaPad L3 لنوو یک محصول با کاربری عمومی و کیفیت ساخت متوسط است

مشاهده قیمت روز و مشخصات

2 - لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565 EA - BR329

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565 EA- BR329 از محصولات سری «VivoBook» شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه‌ی بازار شده است. این لپ‌تاپ به‌واسطه‌ی قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، علاوه ‌بر کاربری معمول روزمره، برای کاربری مالتی‌مدیا سبک هم مناسب است.

بدنه‌ی شیک R565JP به‌گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپی رده‌بالا را نوید می‌دهد. این بدنه 23 میلی‌متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول، پنل TFT با وضوح HD و روکش مات است.

وجود بلندگوهای قوی ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های متعدد و متنوعی از جمله 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 و پورت‌های HDMI، USB Type-C روی لبه‌های R565 EA- BR329 دیده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی هم در این محصول استفاده کرده است. پردازنده این لپ‌تاپ i3 بوده و می‌تواند تا حد معقول و نرمال و معمولی پردازش‌های شما را انجام دهد.

مشاهده قیمت روز و مشخصات

3 - لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook R565MA-BR218

لپ تاپ ایسوس مدل R565MA یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی و با قیمت اقتصادی ایسوس است که در سال 2020 رونمایی شد و با قیمت پایین‌تر نسبت به سری Zenbook این شرکت وزن و سخت افزار مناسبی را نیز دارا است.

این لپ تاپ ترکیبی از دو مدل R564 و S533 ایسوس است و در دیگر مناطق جهان با نام X515MA شناخته می‌شود. ضخامت این دستگاه کمتر از 20 میلی‌متر و وزن دستگاه 1.8 کیلوگرم است که اعدادی بسیار مناسب برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی میان‌رده محسوب می‌شوند و این لپ‌تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند و صفحه نمایش بزرگ را نیز مورد نیاز خود می‌دانند مبدل کرده است.

شرکت ایسوس تنوع مناسبی از درگاه‌های ارتباطی برای این مدل در نظر گرفته که موجب باز بودن دست شما برای انتقال اطلاعات می شود. گفتنی است این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایشی با کیفیت HD و از نوع TFT است.

این سه مدل قطعا میتوانند از جمله بهترین های این رنج قیمت باشند، پیشنهاد میشود با کلیک بر روی دکمه مشاهده قیمت روز و مشخصات اقدام به مشاهده قیمت روز و مشخصات آنها نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلورین

هلورین، مرجعی برای ارائه راهنمای خرید محصولات فروشگاهی است که در کنار راهنمای خرید محصولات برتر را نیز معرفی می کند.

اطلاعات تماس
  • 091857*****
[نمایش اطلاعات]