اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007145462615567

چرا تقاضا برای مهاجرت به کانادا این روزها بیشتر شده؟

کد: 140007145462615567

https://bit.ly/2YmBPnT

، (اخبار رسمی): شرایط و امکانات موجود در کانادا به حدی است که همواره این کشور را از هر لحاظ به مقصدی مناسب برای مهاجرت متقاضیان تبدیل کرده است. کشور کانادا به اندازه تمامی شهروندان، برای همه مهاجران تازه واردی که قصد شروع و ساختن زندگی در این کشور را دارند، ارزش زیادی قائل است.

چرا تقاضا برای مهاجرت به کانادا این روزها بیشتر شده؟
مهاجرت به کانادا
چرا تقاضا برای مهاجرت به کانادا این روزها بیشتر شده؟
مهاجرت به کانادا

تورنتو چنان از ایرانی انباشته شده که به آن «تهرانتو» می‌گویند. گفته می‌شود شرایط کانادا آنقدر خوب است که برخی از ایرانیاین با اینکه حتی در ایران درآمد بهتری دارند هم به فکر مهاجرت هستند.

چه کسی دوست ندارد در کشوری زیبا، توسعه یافته، پیشرفته و درجه یک زندگی کند؟ چه کسی دوست ندارد از آب و هوای مطبوع و دلپذیرش لذت ببرد و در طبیعت زیبایش تفریح کند؟
چه کسی دوست ندارد در یک کشور که ثبات اقتصادی بالا و تورم پایینی دارد کار کند یا کسب و کار راه اندازی کند؟

کانادا کشوری است که تمام این ویژگی‌ها را با هم دارد. رویایی است که البته می‌تواند رویا نماند و اصلا چیزی غیر ممکن نیست! شما هم می‌توانید از روش‌های قانونی متنوعی که دولت برای مهاجرت به کانادا تدارک دیده است بهره ببرید و زندگی تازه‌ای آنجا آغاز کنید...!

کانادا؛ آنچه خوبان همه دارند...! 

به طور کلی تصمیم به مهاجرت همیشه سخت است. اینکه از جایی که سال ها زندگی کرده‌اید دل بکنید و به جایی ناشناخته بروید. اما اگر این تغییر و جابجایی از جایی به جایی بهتر باشد دلچسب است و گوارا.

اگر قرار باشد خود و خانواده‌مان جایی زندگی کنیم که همه چیز یک شبه زیر و زبر نمی‌شود و اتفاقات و روزمرگی‌ها مطابق با قوانین استاندارد و ثبات پیش می‌رود  این مهاجرت می‌تواند یک قدم رو به جلو باشد!

دلیل اول: کار خودشونه!

به این دو آمار توجه کنید:

کانادا حدود 40 میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از 8 میلیون نفر از انها مهاجرند!

فقط در سال 2020 بیش از 3800 نفر ایرانی به عنوان مهاجر در کانادا پذیرفته شدند.

دولت کانادا از مهاجرین سود بسیار برده است!

آنها علاوه بر دانشجویان نخبه، سرمایه داران، متخصصین و حتی صاحبین ایده و استارتاپ‌های نوین را هم جذب می کند تا به این ترتیب به اقتصاد این کشور کمک کنند.

در واقع کانادا فعلا برنامه‌ای بلندمدت برای جذب مهاجر دارد و مهاجرین نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه این کشور ایفا کرده‌اند.

دلیل دوم: عجب اقتصادی!

باز هم این آمار و ارقام هستند که سخن می‌گویند:

نرخ بیکار کانادا به طور متوسط حدود 5 درصد است!

نرخ تورم کانادا فقط 4 دهم درصد است! یعنی زیر یک درصد!

سرانه درآمد در کانادا بیش از 45 هزار دلار در سال است که این کشور را بین 20 کشور برتر دنیا از این لحاظ قرار می‌دهد!

تعداد زیادی استارتاپ که نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصاد کانادا ایفا کرده است در این کشور و به خصوص توسط مهاجرین ایجاد شده است.و خلاصه یک اقتصاد قدرتمند و پویا!

دلیل سوم: از آموزش لذت ببر!

سیستم آموزشی پیشرفته و مدرن موجود در کشور کانادا، باعث شده تا سطح علمی و استاندارهای آموزشی کالج ها و مدارس این کشور در بالای فهرست بهترین مراکز علمی در جهان قرار گیرد.

دانشگاه هایی مثل تورنتو، بریتیش کلمبیا، مک گیل، مک مستر و... از معتبرترین مدارک تحصیلی بهره مند هستند. تحصیل در یک سیستم آموزشی مدرن دلیل مهمی است برای مهاجرت. شما هم به آن فکر کرده‌اید؟

دلیل چهارم: ارزان و راحت درمان شو!

از چند دهه قبل، کشور کانادا برنامه‌ای بلندپروازانه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تقریبا رایگان به مهاجرین در سرتاسر شهرها و ایالات خود طراحی کرد. به ترتیبی که شهروندان مقیم در هر کدام از شهرهای کانادا از خدمات درمانی، مراجعه به پزشک و... برخوردار باشند.

همین موضوع باعث شده تا شهروندان کانادایی که اکثرا در رده سنی بالایی هستند (حدودا 80 سال) با حفظ و توجه به سلامتی خود، امید به زندگی‌شان به طرز چشمگیری بالاتر برود.

سخن پایانی!

شرایط و امکانات موجود در کانادا به حدی است که همواره این کشور را از هر لحاظ (آب و هوایی، کاری، سطح امنیت، آزادی‌های اجتماعی و ....) به مقصدی مناسب برای مهاجرت متقاضیان تبدیل کرده است. کشور کانادا به اندازه تمامی شهروندان، برای همه مهاجران تازه واردی که قصد شروع و ساختن زندگی در این کشور را دارند، ارزش زیادی قائل است.

کانادا از چند سال پیش به عنوان یکی از اهداف اصلی مهاجرت به خصوص برای ایرانیان تبدیل شده و به دلیل شرایط آن به ویژه نظر تحصیل‌کرده‌ها و اساتید و متخصصان ایرانی را جلب کرده است.

طبق یک سرشماری، شمار مهاجران ایرانی مقیم کانادا در حال حاضر بیش از 300 هزار نفر است!

تورنتو چنان از ایرانی انباشته شده که به آن «تهرانتو» می‌گویند. گفته می‌شود شرایط کانادا آنقدر خوب است که برخی از ایرانیاین با اینکه حتی در ایران درآمد بهتری دارند هم به فکر مهاجرت هستند.

همچنین اقتصاد قوی و با ثبات، سطح بالای اشتغال، نرخ پایین تورم و وجود فرصت‌های شغلی متنوع، کانادا را به یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی تبدیل کرده است.

سخن آخر این است که اگر به فکر مهاجرت هستید، برایش رویاپردازی کنید، رویاپردازی که دیگر نه هزینه می‌خواهد و نه زمان!

شاید روزگاری در همین حوالی رویای شما برای زندگی و کار و فعالیت در کانادا فراهم شد... هیچ بعید نیست!..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]