اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185467314341

معرفی نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک هوشمند نوین

کد: 140007185467314341

https://bit.ly/3BtN6RB

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک هوشمند نوین بدین منظور طراحی شده است تا بتواند نیازهای مالی و رویدادهای شرکت‌های مختلف تولیدی، از جمله تولیدی‌های پوشاک را برطرف سازد. این سیستم، به دو شکل طراحی شده است که عبارتند از: ترکیب و تجزیه مواد. برنامه حسابداری تولیدی که توسط شرکت هوشمند نوین طراحی شده است.

معرفی نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک هوشمند نوین
نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک هوشمند نوین

حسابداری در واحد تولیدی پوشاک

همان‌طور که می‌دانیم در حال حاضر، در تمامی کسب وکارها، حسابداری، اهمیت قابل توجهی دارد. بنابراین لازم است تا حتما بخش‌های مختلف، از این سیستم‌ها استفاده کنند. نرم افزار حسابداری تولید پوشاک هوشمند نوین و از جمله، نرم افزار حسابداری تولیدی مانتو این مجموعه، برای محاسبه کردن دقیق و صحیح هزینه‌های تولید هر یک از کالاها و فروش آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سیستم، به طور کلی، با ارزیابی میزان موجودی کالاها، هزینه کالاهای خریداری شده و فروخته شده و… سروکار دارد. لازم به ذکر است که تمامی واحدهای تولیدی پوشاک، لازم است حتما در ثبت‌ها و صورت‌های مالی خود، دقت بسیار بالایی، داشته باشند تا در انتهای سال مالی، بتوانند با توجه به نوع کار و فعالیت خود و هم‌چنین حجم فعالیت‌های شرکت، گزارش‌های صحیح مالی و مورد استنادی، به دست آورند.

هزینه‌های حسابداری تولیدی پوشاک

– هزینه مواد اولیه و یا خام

لازم به ذکر است که مواد اولیه با عنوان مواد خام، در کارگاه‌های تولیدی، به منظور تولید محصول جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد نرم افزار تولیدی هوشمند نوین این امکان را برای کاربران این سیستم و صاحبان کسب و کارهای تولیدی فراهم می‌کند که بتوانند هزینه‌های جاری و آتی مربوط به مواد اولیه و یا خام را بر اساس داده‌ها و اطلاعات تاریخی، ثبت، ضبط و پیگیری نمایند.

– هزینه مستقیم

همان‌طور که می‌دانیم و در مقاله «8 ویژگی نرم افزار حسابداری تولیدی ساده برای کارگاه‌های کوچک» نیز به آن اشاره شد، یکی از هزینه‌های مهم و بسیار حیاتی در کارگاه‌های مختلف تولیدی کوچک و بزرگ، هزینه‌های مستقیم آن واحد تولیدی است؛ چرا که این گونه از هزینه‌ها تاثیر بسیار مستقیم و قابل توجهی بر روند و فرایند تولید محصولات، ایفا می‌نمایند.

بنابراین با به کارگیری سیستم نرم افزاری که توسط هوشمند نوین برای شرکت‌های تولیدی پوشاک، طراحی شده است، می‌توانید به محاسبه مواد اولیه و هم‌چنین میزان مصرف این مواد اقدام نمایید. از طرف دیگر با کاربرد این نرم افزار، صاحبان کسب و کارهای تولیدی پوشاک، می‌توانند کسری‌های موجود در مواد مصرفی واحد تولیدی خود را قبل از اتمام موجودی آن‌ها و پرداخت هزینه خرید اجناس و کالاها، به دست آورند و از این طریق، آن‌ها قادر خواهند بود تا کسب وکار خود را رونق بیشتری نیز بدهند.

– هزینه غیر مستقیم

هزینه‌های غیر مستقیم یک کارگاه تولیدی پوشاک، به طور مستقیم در تولید این محصولات و پوشاک از جمله کفش، مانتو، کیف و… اثرگذار نیستند اما این هزینه‌ها در فرآیند ساخت و تولید این محصولات، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌نمایند. از جمله این موارد می‌توان به تعمیر و نگهداری دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

از دیگر موارد اثرگذار در هزینه‌های غیر مستقیم یک شرکت تولیدی پوشاک، می‌توان هزینه‌های مربوط به هزینه سوخت‌های مصرفی ماشین آلات و تجهیزات کارگاه تولیدی را نام برد. 

– هزینه سفارش کار

صاحبان کسب وکارهای تولیدی که دسته خاصی از محصولات را تولید می‌نمایند و یا به تولید انواع مختلفی از محصولات اقدام می‌کنند، می‌توانند از سیستم نرم افزاری هوشمند نوین که برای شرکت‌های تولید کننده از جمله تولیدی‌های پوشاک، طراحی شده است، استفاده نمایند.

در حقیقت با به کارگیری این سیستم هوشمند، صاحبان اینگونه از مشاغل می‌توانند هزینه‌های مربوط به مواد اولیه شرکت خود و هم‌چنین هزینه‌های مربوط به نیروی کار خود را مورد ارزیابی دقیق، قرار دهند و از این طریق سرمایه مورد نیاز واحد تولیدی و شرکت خود را نیز تامین نمایند.

هزینه‌های حسابداری تولیدی پوشاک

برخی از امکانات نرم افزار حسابداری تولیدی پوشاک هوشمند نوین

نرم افزار حسابداری تولیدی هوشمند نوین برای واحدهای تولیدی پوشاک، اعم از کفش، کیف، مانتو و… شامل دریافت‌ها و پرداخت‌های یک شرکت تولید کننده، تامین کنندگان و انبار محصولات، مشتریان و فروش اجناس، تغییر سفارش‌ها و گزارش‌های کار و هم‌چنین پشتیبانی از سفارشات است.

در حقیقت این سیستم می‌تواند به صاحبان کسب و کارهای تولیدی کمک کند تا بتوانند هزینه‌های واقعی پروژه‌های تولید را ردیابی و پیگیری، نمایند.

منبع: https://www.hnovin.com/garment-production-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]