اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007205473016252

کرایه ماشین های لوکس با تکسیر

کد: 140007205473016252

https://bit.ly/2YMKhME

، (اخبار رسمی): کرایه ماشین از جمله راه‌هایی است که می‌تواند شما را برای مدتی از داشتن اتومبیل شخصی بی‌نیاز کند. حتما برای شما هم مانند بسیاری دیگر پیش آمده است که در موقعیت‌های گوناگون بنا به هر دلیلی استفاده از اتومبیل شخصی را نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترجیح می‌داده‌اید.

کرایه ماشین های لوکس با تکسیر
کرایه ماشین های لوکس با تکسیر

گرانی و تورم سبب شده تا قدرت خرید بسیاری از افراد برای خرید ماشین به حداقل ممکن برسد. در این‌جا مردم یا از خرید ماشین صرف نظر کرده و یا تصمیم می‌گیرند ماشینی تهیه کنند که از استانداردهای کافی برخوردار نیست. اگر نگاهی به صف های عریض و طویلی که برای خرید یک ماشین کم کیفیت تشکیل می‌شود بیاندازید، متوجه میزان تقاضای بالای مردم به داشتن یک اتومبیل شخصی می‌شوید. اما آیا بهتر نیست به جای خرید ماشینی کم کیفیت، ماشینی با کیفیت و استانداردی به مراتب بالاتر اختیار کنیم؟ البته که پاسخ به این سؤال بسته به شرایط افراد متفاوت است اما می‌توان با عمق بیشتری به آن فکر کرد. احتمالا برای برخی از شما خدمات کرایه ماشین در این شرایط ایجاب می‌کند به جای‌ هزینه برای خرید ماشینی با کیفیت پایین به کرایه ماشین روی آورید. طبیعتا هزینۀ کرایه ماشین از خرید آن بسیار کم‌تر بوده و با این حساب شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم کرایه ماشین اتومبیل بهتر و با استانداردهای بالاتری سوار شوید.

اگر نگاهی به تعداد بالای متقاضیانی که به خرید ماشین‌های کم کیفیت روی آورده‌اند بیاندازید، حتی در موقعیتی که قیمت این ماشین‌ها بسیار بالا رفته و قدرت خرید مردم پایین آمده است، متوجه این نکته می‌شوید که احتمالاً افراد کمی از خدمات کرایه ماشین آگاهی دارند. شاید هم در راستای اقدام به چنین عملی کمتر فرهنگ‌سازی شده و افراد بیش‌تر ترغیب می‌شوند تا به خرید ماشین اقدام کنند و کمتر به کرایه ماشین روی می‌آورند. آگاهی در جهت روی آوردن به کرایه ماشین و اطلاع از مزایای کرایه ماشین کمک می‌کند تا عدۀ بیش‌تری بتوانند حتی شده برای چند روزی نیاز خود را در راستای استفاده از اتومبیل شخصی تأمین کنند و این امر شاید بتواند از متقاضیان خرید ماشین کاسته و حتی تا حدی روند صعودی قیمت خودرو را کنترل کند.  رسیدن به چنین هدفی نیازمند حمایت‌های دولتی و تلاش مراکز کرایه ماشین برای آگاهی‌رسانی بیش‌تر در این راستا برای مردم است.

یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین کارها برای اطلاع از لیست قیمت اجاره ماشین، رجوع به سایت‌های معتبری است که ارائه‌دهندۀ خدمات مربوط به اجاره ماشین هستند. این سایت‌ها در کنار اطلاعات گوناگونی که در رابطه اجاره خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند، قسمت مشخصی را به ارائه لیست قیمت اجاره ماشین اختصاص داده‌اند. اگر هر کدام از این مراکز در کنار اجاره ماشین، رانندگانی را نیز در اختیار متقاضیان خود بگذارند، لیست قیمت اجاره ماشین با راننده و لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده را به تفکیک در سایت خود قرار داده‌اند.

دو پارامتر مهم در لیست قیمت اجاره ماشین 

 اول اینکه قرار است خودوریی بدون راننده اخذ کنید و یا خودوریی با راننده؛ یکی از خدماتی که مراکز مربوط به کرایه ماشین ارائه می‌دهند، این است که در اختیار برخی از متقاضیان بسته به نیازشان، اقدام به اجاره خودرو به همراه راننده می‌کنند. اگر قرار است به لیست قیمت اجاره ماشین سری بزنید، در نظر داشته باشید که بین لیست قیمت اجاره ماشین بی راننده و یا لیست قیمت اجاره ماشین با راننده، کدام یک اطلاعات بیش‌تر و مفیدتری را بسته به نیازتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکات مهم درباره اجاره اتومبیل بدون راننده

• مهم‌ترین مسئله در اجاره اتومبیل بدون راننده قرارداد است. قرداد باید برا هر دو طرف کاملا واضح و روشن باشد و هیچ ابهامی نداشته باشد.
• هنگام اجاره اتومبیل حتما از داشتن اعتبار بیمه بدنه و شخص ثالث آن اطمینان حاصل کنید.
• حتمااز شرکت‌های معتبر و دارای مجوز استفاده کنید.
• به هیچ وجه از اشخاص حقیقی اتومبیل اجاره نکنید زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکلات شدیدی برای شما شود.
• قبل از تحویل گرفتن خودرو به دقت آن را بررسی و بازبینی کنید. حتما شماره موتور وشاسی، پلاک، بیمه ثالث و بدنه و کارت ماشین را مطابقت دهید.
• مبلغ اجاره هر اتومبیل با توجه به نوع آن با سایر اتومبیل ها متفاوت است پس نمی‌توان یک مبلغ ثابت برای اجاره اتومبیل بدون راننده در نظر گرفت.
• همه مدارک پس از پایان قرارداد و تحویل اتومبیل به شرکت، به مشتری بازگردانده می‌شود.
• بعد از عقد قرارداد، زمانی که خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود باید شرکت یک فاکتور رسمی صادر کند و به مشتری ارائه دهد.
• درصورت اجاره اتومبیل بدون راننده، مشتری موظف است اتومبیل را با هر مقدار سوخت درآن تحویل گرفته است ، با همان مقدار سوخت به شرکت تحویل دهد.
• شما می‌توانید محلی که اتومبیل را تحویل می‌گیرید را مشخص کنید.
و درصورت بروز تصادف، اگر اتومبیل بیمه باشد هزینه‌ها توسط بیمه پرداخت می‌شود.
• درصورتی که قرار است افراد مختلفی راننده اتومبیل اجاره شده باشند، باید مدارک همه آنها به صورت کامل به شرکت ارائه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه