اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115504716252

اجاره پورشه پانامرا , بی ام و 630 , جنسیس کوپه و خودرو در قشم با تکسیر

کد: 140008115504716252

https://bit.ly/3q22gKX

، (اخبار رسمی): موسسه توریستی تشریفاتی تک سیر با مجوز اتحادیه اتومبیل کرایه به شماره کد (514) افتخار دارد با سالها تجربه و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد(کارآمد) به عنوان یکی از صاحب نامان در زمینه ارائه خدمات انواع خودروهای لوکس، تشریفاتی و گروهی پیشرفته ساخت داخل و خارج فعالیت نماید.

اجاره پورشه پانامرا , بی ام و 630 , جنسیس کوپه و خودرو در قشم با تکسیر
اجاره پورشه پانامرا , بی ام و 630 , جنسیس کوپه و خودرو در قشم با تکسیر

امکانات رفاهی و آپشن های پورشه پانامرا

اجاره پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل بسیار لوکس باعث می شود که مشتریان به امکانات و آپشن های فوق العاده ای نظیر سرعت ۳۲۵ اسب بخار این اتومبیل بهره مند شوند. این اتومبیل از طراحی اسپرت برخوردار است . این اتومبیل مجهز به فرمان GT اسپرت است همچنین دارای صندلی هایی است که براساس مدل خودرو می توانند در ۸، ۱۴، ۱۸ جهت تنظیم شوند.

از دیگر ویژگی های این اتومبیل دسترسی به سیستم صوتی بنگ اند اولافسن است که ۱۴۵۵ وات قدرت داشته و به ۲۱ بلندگو مجهز شده است. این سیستم با ساب ووفر ۴۰۰ واتی به عنوان یک آپشن بسیار جذاب است. این اتومبیل مجهز به قابلیت دستیار حفظ اتومبیل در بین خطوط است و توانایی تشخیص علائم ترافیکی را دارد. این اتومبیل مجهز به سیستم های کنترل کروز، تطبیقی، هدآپ دیسپلی و… است.

این اتومبیل به صورت سدان طراحی شده است اما مشخصات یک اتومبیل کوپه را دارد. پورشه پانامرا به عنوان یک اتومبیل ایمن شناخته می شود که دارای امکانات ایمنی و آپشن های فوق العاده ای نظیر:

  • ایربگ مخصوص راننده ، سرنشینان و جانبی است.
  • امکان اتصال به USB و آیپد
  • سانروف، آینه های تاشو برقی به همراه امکان تنظیم آینه ها به صورت برقی و مجهز به گرم کن آینه می باشد.
  • مجهز به سنسور باران
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • مجهز به سنسورهای پارک در قسمت های عقب و جلو

این امکانات و ده ها امکانات شگفت انگیز دیگری که پورشه پانامرا در اختیار متقاضیان قرار می دهد باعث شده که به عنوان یک اتومبیل محبوب برای مسافرت ها تبدیل شود.

اجاره بی ام و ۶۳۰  در تهران

در صورتی که ساکن تهران هستید و به هر دلیلی به اتومبیل نیاز دارید می توانید از اجاره ی اتومبیل استفاده کنید. ممکن است شما برای هر منظوری به اجاره اتومبیل بی ام و ۶۳۰ نیاز داشته باشید. اجاره اتومبیل در تهران موجب می شود که مشتریان بتوانند علاوه بر حفظ کلاس اجتماعی در حین مراسم های مختلف به میزان قابل توجه ای در هزینه های حمل و نقل مانند آژانس و تاکسی و مترو صرفه جویی کنند.

شرایط اجاره جنسیس کوپه

اجاره جنسیس کوپه در موقعیت های مختلف شرایط خاص خود را دارد. اتومبیل جنسیس یکی از گزینه های پرطرفدار برای اجاره است. افراد می توانند به دو شکل مختلف برای اجاره این اتومبیل اقدام کنند. شرکت تک سیر با توجه به شرایط افراد برای آن ها امکان کرایه اتومبیل با حضور راننده و بدون حضور راننده را می دهد. شرایطی که موسسه برای اجاره کنندگان ایجاد می کند معمولا برای محافظت از اتومبیل هایی است که اغلب چند میلیارد تومان قیمت دارند. بنابراین مدارکی را از شما درخواست خواهد کرد. در صورتی که متقاضی اجاره جنسیس کوپه در سطح شهر تهران هستید باید یک سند ملکی را که در شهر تهران به ثبت رسیده است را ارائه کنید.

یکی از مهم ترین مدارکی که ارائه ی آن به موسسه الزامی است داشتن یک گواهینامه معتبر می باشد. اتومبیل جنسیس کوپه به عنوان یکی از اتومبیل های لوکس آسیایی است که باید در هنگام اجاره ی آن به بیمه اتومبیل توجه زیادی داشته باشید.

شرایط اجاره جنسیس کوپه با راننده: این گزینه برای افرادی مناسب است که قصد دارند اتومبیل را برای مراسمات تشریفاتی و رسمی اجاره کنند. افرادی که برای اجاره با راننده اقدام می کنند نیاز به ارائه ی برخی از مدارک را ندارند. البته به صلاحدید شرکت لازم است که مدارکی را با توجه به موقعیت و شرایط ارائه دهند.

اجاره اتومبیل جنسیس کوپه با راننده یک گزینه مناسب برای افراد غیر ایرانی است. رانندگان شاغل در این موسسه علاوه بر آشنایی با زبان انگلیسی با همه ی معابر و اماکن گردشگری، تفریحی و …. آشنایی دارند. این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند به عنوان یک راهنمای مناسب عمل کنند.یکی از مزایایی اجاره بدون حضور راننده این است در صورت بروز هر حادثه ای برای اتومبیل عواقب آن بر عهده ی راننده است.

شرایط اجاره خودرو در قشم

همان طور که می دانید اجاره اتومبیل در قشم به دو روش مختلف امکان پذیر است. توریست ها و افرادی که برای اولین بار به این جزیره سفر می کنند معمولا تمایل دارند از روش اجاره اتومبیل با حضور راننده بهره مند شوند این قابلیت به آن ها اجازه می دهد تا به سادگی و بدون هدر رفتن وقت به مکان های تفریحی مورد نظر خود بروند.

برخی از افراد که برای انجام امور کاری به جزیره قشم سفر می کنند و نیاز دارند که در هر ساعت از شبانه روز به اتومبیل مورد نظرشان دسترسی داشته باشند می توانند از سرویس اجاره خودرو قشم بدون راننده استفاده کنند. این افراد می توانند به سادگی و بدون مراجعه ی حضوری از طریق سایت اتومبیل مورد نظر خود را رزرو کرده و در هر نقطه از جزیره که مد نظرشان است تحویل بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی