اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115504616252

کرایه ماشین آفرود , موستانگ کیش , ماکسیما و مازراتی با تکسیر

کد: 140008115504616252

https://bit.ly/3EEgmpD

، (اخبار رسمی): موسسه توریستی تشریفاتی تک سیر با مجوز اتحادیه اتومبیل کرایه به شماره کد (514) افتخار دارد با سالها تجربه و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد(کارآمد) به عنوان یکی از صاحب نامان در زمینه ارائه خدمات انواع خودروهای لوکس، تشریفاتی و گروهی پیشرفته ساخت داخل و خارج فعالیت میکند .

کرایه ماشین آفرود , موستانگ کیش , ماکسیما و مازراتی با تکسیر
کرایه ماشین آفرود , موستانگ کیش , ماکسیما و مازراتی با تکسیر

شرایط اجاره فورد موستانگ در کیش

برای اجاره موستانگ کیش باید در ابتدای امر شرایط موجود را بسنجید و سپس اقدام نمایید. همان طور که قبلا اشاره کردیم با توجه به قیمت چند میلیاردی این اتومبیل باید پیش از اجاره در مورد انتخاب روش اجاره نهایت دقت را به خرج دهید. در صورتی که شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای مدت زمان کوتاهی مانند ترانسفر مسافر به فرودگاه به این اتومبیل احتیاج دارید بهتر است که گزینه اجاره اتومبیل فورد موستانگ با حضور راننده را انتخاب کنید.

انتخاب این شیوه از ریسک پایین تری برخوردار است و افراد ملزم به ارائه برخی از مدارک نیستند. اجاره فورد موستانگ با حضور راننده باعث می شود در صورت بروز هر حادثه ای همه ی مسئولیت های اتفاق بر عهده ی راننده باشد. از دیگر مزایایی انتخاب این روش وجود رانندگان است که علاوه بر آشنایی کامل با معابر و مراکز گردشگری، تفریحی و تجاری می توانند برای افراد ناآشنا به نقاط مختلف جزیره به عنوان یک راهنمای خبره عمل کنند.

این افراد به زبان انگلیسی تسلط دارند و راهنمای مناسبی برای توریست های غیرایرانی به شمار می روند. درباره انتخاب این شیوه باید بگوییم که با توجه به ارزش بالای اتومبیل ارائه مدارکی به صلاحدید شرکت انجام خواهد گرفت.

اجاره اتومبیل مازراتی با حضور راننده

 اگر به دنبال یک شرایط با ریسک کمتر برای اجاره مازراتی هستید می توانید گزینه اجاره با حضور راننده را امتحان کنید. این روش بیشتر مناسب افرادی است که قصد دارند یک اتومبیل لوکس را جهت تشریفات یا ترانسفر مهمانان مهم به فرودگاه را انجام دهند است.

در این روش اجاره اتومبیل کمتر از ده ساعت امکان پذیر نخواهد بود. متقاضیان این امکان را دارند که برای راننده فرم مورد نظرشان را درخواست کنند البته این موارد باید چند روز قبل از تاریخی که اتومبیل را نیاز دارند به موسسه اطلاع دهند تا در روز معین اتومبیل مازراتی و راننده در اختیار آن ها قرار بگیرد.

در صورتی که شما کمتر از ده ساعت مقرر به اتومبیل نیاز داشته باشید باز هم موظف هستید که قیمت اجاره را به شکل کامل پرداخت کنید. با توجه به این امر که در این روش مسئولیت رانندگی برعهده ی متقاضی نخواهد بود ارائه ی برخی مدارک ضرورتی ندارد. اما با توجه به لوکس بودن این اتومبیل وظیفه دارند مدارکی را که از سوی شرکت درخواست می شود ارائه کنند. حضور راننده مزیت هایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم که در شرکت تک سیر مشغول به کار هستند با زبان انگلیسی آشنایی دارند از این رو می توانند به عنوان یک راهنمای مناسب برای متقاضیان خارجی محسوب شوند.
این رانندگان با همه ی معابر و اماکن، گذرگاه های شهر آشنایی دارند و باعث صرفه جویی در زمان می شوند. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که در صورت بروز هر حادثه ای برای اتومبیل مسئولیت بر عهده ی راننده است. از این رو افرادی که تمایل ندارند مسئولیت یک اتومبیل فوق لوکس و گران قیمت را بر عهده بگیرند باید این گزینه را برای اجاره مازراتی انتخاب کنند.

مدارک لازم برای اجاره ماکسیما

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم ارائه مدارک برای اجاره ماکسیما مستلزم به انتخاب شیوه اجاره اتومبیل است. در صورتی که متقاضیان تصمیم بگیرند از روش کرایه اتومبیل با حضور راننده بهره مند شوند نیازی به ارائه ی برخی مدارک نخواهد بود البته در این موقعیت نیز افراد به صلاحدید شرکت ملزم به ارائه ی مدارکی خواهند بود.

در هنگام انتخاب اجاره ماکسیما بدون حضور راننده باید همه ی جوانب امر را در نظر داشته باشید و با توجه به آن اقدام کنید. در ادامه به معرفی مدارک مورد نیاز خواهیم پرداخت.

اجاره ی انواع خودروهای آفرود

کرایه ماشین آفرود در موسسه تک سیر گزینه های مختلفی دارد می توانید اتومبیل هایی را نظیر اف جی کروزر، تویوتا لندکروز و … را انتخاب کنید و نهایت لذت را از یک سفر پر ماجرا ببرید. این اتومبیل ها از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند و به افراد ماجراجو امکان می دهد از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرند.

ارائه ی گواهینامه دارای اعتبار از سوی متقاضی الزامی است.

برای اجاره اتومبیل در تهران ارائه ی یک سند ملکی نیاز است که در صورت عدم دسترسی به سند مورد نظر افراد می توانند ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش روز اتومبیل را به عنوان ودیعه به موسسه ارائه دهند.

ارائه مدرک شناسایی معتبر سن فرد اجاره کننده باید حداقل ۲۰ سال باشد.

مورد دیگری که برای اجاره اتومبیل بدون حضور راننده وجود دارد دسته بندی مدارک مورد نیاز برای اتباع ایرانی و غیرایرانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]