اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008015490617352

6 دلیل برای اینکه چرا باید ساعت هوشمند داشته باشید

کد: 140008015490617352

https://bit.ly/2ZoX09b

، تهران , (اخبار رسمی): نمی توانم بشمرم که چند بار شنیده ام که می‌گویند خرید ساعت‌های هوشمند هدر دادن پول است! متأسفانه، کسانی که این را می‌گویند نمی دانند که یک ساعت هوشمند چه کاری‌هایی می‌تواند انجام دهد. در مجموع دو دسته مخاطب این پست را می‌خوانند.

6 دلیل برای اینکه چرا باید ساعت هوشمند داشته باشید
6 دلیل برای اینکه چرا باید ساعت هوشمند داشته باشید

6 دلیل برای اینکه چرا باید ساعت هوشمند داشته باشید نمی توانم بشمرم که چند بار شنیده ام که می‌گویند خرید ساعت‌های هوشمند هدر دادن پول است! متأسفانه، کسانی که این را می‌گویند نمی دانند که یک ساعت هوشمند چه کاری‌هایی می‌تواند انجام دهد. در مجموع دو دسته مخاطب این پست را می‌خوانند. کسانی که فکر می‌کنند پولشان با خرید ساعت هوشمند به هدر می‌رود و کسانی که می‌خواهند قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ساعت‌های هوشمند بیشتر در مورد مزایا و معایب ساعت هوشمند بدانند. بنابراین حتما این مقاله را بخوانید چراکه راهنمایی برای خرید شماست. مطمئنم که تا پایان مقاله درک کاملی از اینکه آیا یک ساعت هوشمند برای سبک زندگی شما مناسب است یا خیر، خواهید داشت.

چه مزایای متمایزی خرید ساعت هوشمند دارد؟

ساعت هوشمند چه کاری بیشتر از یک گوشی هوشمند می‌تواند انجام دهد که ارزش خرید داشته باشد؟ بیایید نگاهی به برخی از کاربردهای کلیدی ساعت هوشمند بیندازیم که ممکن است شما را متقاعد به خرید اسمارت واچ کند.

اسمارت واچ فقط زمان را نشان نمی دهد

بسیاری از افراد استفاده از ساعت را چون زمان را نشان می‌دهد و همچنین شیک است، لازم میدانند. اما ساعت‌ها به دلیل ظهور گوشی‌های هوشمند محبوبیت خود را از دست دادند. چرا باید ساعت خرید وقتی گوشی هوشمند هم ساعت، هم تقویم و هم زنگ هشدار دارد؟

واضح است که فروش ساعت معمولی در چند سال اخیر کاهش داشته است. اما، با ظهور ساعت هوشمند، این روند کاهش فروش ساعت‌ها کمی متفاوت شد. اسمارت واچ همه این ویژگی‌های اولیه ساعت را ارائه می‌دهد همچنین کارهایی را نیز انجام می‌دهند که گوشی‌های هوشمند نمی توانستند. در طول این مقاله دقیقاً توضیح خواهیم داد که این موارد کدام‌ها هستند.

 ساعت هوشمند مثل یک دوست همراه روی مچ دست شما

جیمز ال مک‌کویوی، تحلیلگر موسسه تحقیقاتی Forrester ساعت هوشمند را این گونه توصیف می‌کند: به عنوان مثال، اپل واچ قادر است ارتعاشات مختلفی را به مچ دست شما ارسال کند تا به شما بگوید هنگام مسیریابی باید به راست یا چپ بپیچید. به‌عنوان مثال، به‌جای اینکه دائماً به تلفن هوشمند خود نگاه کنید، می‌توانید از راهنمای نامرئی پیروی کنید که به شما اطلاع می‌دهد کجا بروید. به جای خیره شدن به نقشه، به روبرو نگاه کنید و از دیدن مناظر لذت ببرید.

 پیدا کردن تلفن، کلید یا دستگاه با ساعت هوشمند ساده تر است

همانطور که می‌دانید، گم کردن تلفن یا کلیدها تجربه بسیار ناراحت کننده ای است که درست زمانی که دیرمان شده است، اتفاق می‌افتد!  وشبختانه یک ساعت هوشمند می‌تواند این مشکل را به خاطره تبدیل کند. اکثر ساعت هوشمند دارای ویژگی "پیدا کردن تلفن" هستند.

شما می‌توانید گوشی یا هر وسیله دیگری را با آن وصل کنید و هر زمان که بخواهید می‌توانید به آن از طریق ساعت خود زنگ بزنید.  گوشی خود را گم کرده اید؟ کافی است چند دکمه روی ساعت خود فشار دهید تا در چند ثانیه مکان آن را پیدا کنید.

ساعت هوشمند به عنوان یک ردیاب تناسب اندام بسیار کاربردی است

بسیاری از ساعت‌های هوشمند ویژگی ردیابی تناسب اندام را دارند. با این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید. بنابراین اگر تا به حال به فکر گرفتن یک ردیاب تناسب اندام یا گام شمار هستید، می‌توانید آن را با یک ساعت هوشمند خوب جایگزین کنید.

 ساعت هوشمند دقیقا چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ این ساعت می‌تواند قدم‌ها، مسافت، کالری، ضربان قلب، ضربان نبض، خواب و حتی فراتر، معیارهای مهمی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، را حساب کند. ما اخیرا LQM EX1 Fitness Tracker را بررسی کردیم و مطمئن هستم که یک اسمارت واچ خوب می‌تواند همین کار را به شما ارائه دهد.  در حال حاضر حتی مدل‌هایی وجود دارد که کاملا ضد آب هستند و برای شناگران عالی هستند.

با ساعت هوشمند می‌توانید به پیامها پاسخ دهید و تماسها را فوراً دریافت کنید

اگر یک ساعت هوشمند روی مچ دست خود دارید، دیگر نیازی نیست تلفن خود را از جیبتان بیرون بیاورید. با ساعت هوشمند مکالمه دار می‌توانید تماس‌ها را دریافت کرده یا به پیام ها، در حال حرکت پاسخ دهید.

این ویژگی به خصوص اگر در حال تمرین هستید یا در حالتی هستید که امکان حمل تلفن را ندارید بسیار کمک کننده است. برخی از ساعت‌ها از صدا نیز پشتیبانی می‌کنند. می‌توانید با ساعت مچی خود صحبت کرده و با شخصی که هزاران مایل دورتر است ارتباط برقرار کنید!

با اسمارت واچ نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنید

چه کسی نمی خواهد فیس بوک ، توییتر، واتس اپ، اینستاگرام، اسنپ چت یا سایر اعلان‌های اجتماعی را روی مچ دست خود ببیند؟ خب، معمولم است همه ما دوست داریم این عملکرد را ساعت هوشمندمان داشته باشد. ساعت هوشمند طرح اپل واچ به سادگی پیام‌ها و فعالیت رسانه‌های اجتماعی شما را نشان می‌دهند. برخی از آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا با برنامه تعامل نیز داشته باشید.

آیا اسمارت واچ‌ها ارزش هزینه ای که می‌کنیم را دارند؟

اگر قبلاً از ساعت هوشمند استفاده نکرده اید، شرط می‌بندم الان تقریباً متقاعد شده اید! بنا به تجربه خودم می‌توانم به شما بگویم که اگر فردی  پرتحرکی هستید که سهولت استفاده نیز برایتان مهم است، هیچ چیز برای شما بهتر از یک ساعت هوشمند نیست.

اما قبل از خرید بررسی کنید که کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است. همیشه بهترین گزینه‌ها برای همه مناسب نیستند. حتما سیستم عامل گوشی خود را شناسایی کنید، مشخصات ساعت را بررسی کرده و یکی را انتخاب کنید.

برای کمک به شما، ما سایتی داریم با نام www.watchfone.co  که در آن برخی از برترین‌های ساعت هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام را با قیمت بسیار مقرون به صرفه به نمایش گذاشته ایم. حتما سری به سایت بزنید. تمام محصولاتمون گارانتی یک ساله داره، پشتیبانی و خدمات پس از فروش داره و تازه ارسال فوری هفت روز هفته بدون تعطیلی هم داریم که همین الان می تونی ازش بازدید کنی و سفارشتو همین الان ثبت کنی. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند واچ فون

بازرگانی صدرا وارد کننده انواع ساعت هوشمند و اسمارت واچ با گارانتی و ضمانت در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]