اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196061617352

فیلم‌برداری مخفی با استفاده از ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

کد: 140102196061617352

https://bit.ly/3waa8Ly

، تهران , (اخبار رسمی): ساعت‌های هوشمند با داشتن سیستم‌عامل پیشرفته و قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند یک ابزار هوشمند همه‌فن‌حریف عمل می‌کنند

فیلم‌برداری مخفی با استفاده از ساعت هوشمند سیم‌کارت خور
فیلم‌برداری مخفی با استفاده از ساعت هوشمند سیم‌کارت خور
ساعت های هوشمند سیم کارت خور از تمام ویژگی های گوشی های هوشمند از جمله دوربین قدرتمند برخوردار هستند.با این تفاوت که عموم مردم چنین تصوری در خصوص ساعت سیم کارت خور ندارند. بنابر این در صورتی که قصد فیلمبرداری به صورت مخفیانه را دارید،این ساعت ها بهترین پیشنهاد می باشند.چرا که باتوجه به ماهیت ساعت بودن این ابزار هوشمند بهترین پوشش برای فیلم و عکسبرداری به صورت مخفیانه هستند.
 
چرا ساعت‌ هوشمند سیم‌کارت خور نسبت به سایر مدل ها برتری دارد؟
 
خرید و استفاده از ساعت هوشمند سیم‌کارت خور مثال بارز همراه داشتن یک دستیار همه‌فن‌حریف است. در واقع بهتر است بگوییم شما تمامی ویژگی‌هایی مانند تماس مستقل، اتصال به اینترنت، دوربین قدرتمند و ... را یک جا متصل به مچ دست خود دارید!
ساعت هوشمند سیم کارت خور به وای فای متصل می شود واز سیستم عامل اندروید برخوردار است.به طبع به وسیله برنامه گوگل پلی،قابلیت دانلود و نصب هرگونه برنامه ای در این ساعت وجود دارد.همچنین این مدل ساعت ها از حافظه قدرتمند و ip68 برخوردارند.
 
ویژگی های ساعت سیم‌ کارت خور
 
  • ساعت هوشمند سیم‌کارت خور مانند سایر ساعت‌های هوشمند دارای منو اصلی است که در آن شاهد آیتم و ویژگی‌های موجود در این ساعت هستید.
  • با استفاده از آیتم شماره‌گیر(phone) می‌توانید توسط صفحه‌کلید عددی شماره بگیرید و تماس برقرار کنید.
  • در بخش مخاطبین (contact) قادر خواهید بود تا اسامی مخاطبین و شماره‌تلفن آنها را در ساعت ذخیره حذف و یا ویرایش کنید.
  • گزینه massage به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر مدیریت و مشاهده پیام‌ها ارسال مستقل نیز داشته.
  • با لمس گزینه setting یا همان تنظیمات می‌توانید مواردی مانند کم‌وزیاد کردن صدا، تنظیم نور صفحه‌نمایش، تغییر یا تنظیم سبک اصلی صفحه، تنظیم زبان منو، اتصال و سایر موارد این‌چنینی را مدیریت کنید.
  • با استفاده از گزینه آلارم می‌توانید ساعت را برای یادآوری فعالیتی خاص تنظیم کنید.
  • در بخش موزیک علاوه بر گوش‌دادن به آهنگ‌ها قابلیت دانلود موسیقی موردنظر نیز فراهم است.
  • شما در این ساعت گالری مختص به نگهداری عکس و فیلم دارید، در واقع تمامی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده با ساعت هوشمند سیم‌کارت خور در این بخش ذخیره می‌شوند.
  • بارزترین و مهم ترین ویژگی ساعت هوشمند سیم کارت خور،برخورداری از دوربین قدرتمند می باشد. شما به وسیلهاین دوربین می توانید به راحتی در هر مکانی به فیلم و عکسبرداری بپردازید.
  • Browser همان گزینه اتصال شما به مرورگر وب است که به شما امکان سرچ در گوگل و دانلود فیلم، عکس و آهنگ را می‌دهد.
  • آیتم ضربان قلب علاوه بر اندازه‌گیری و سنجش ضربان قلب شما آن را ثبت کرده و به نمایش می‌گذارد.
 
فیلم‌برداری مخفی با دوربین ساعت هوشمند سیم‌کارت خور
 
همان‌طور که در بخش ویژگی‌های ساعت هوشمند سیم‌کارت خور اشاره کردیم این ساعت‌ها دارای یک دوربین باکیفیت برای گرفتن عکس و فیلم‌برداری هستند. این ویژگی به‌دردبخور خیلی جاها ممکن است به کارتان بیاید. این ساعت‌ها با داشتن یک میکروفون بسیار ریز تعبیه شده در بدنه می‌توانند مسئولیت ضبط صدا در هنگام فیلم‌برداری را برعهده بگیرد.
طراحی منحصربه‌فرد ساعت هوشمند سیم‌کارت خور سبب می‌شود تا اطرافیان کوچک‌ترین تصوری از وجود یک دوربین مخفی کوچک در ساعت شما نداشته باشند.همین ویژگی سبب می‌شود تا در موقعیت‌هایی مانند مذاکرات کسب‌وکار، جستجوهای جنایی، جمع‌آوری مدرک، کلاس‌های درس و ... بتوانید بدون جلب‌توجه اطرافیان عکس بگیرید و یا فیلم‌برداری کنید.
در هنگام خرید اصالت ساعت حرف اول را می‌زند!
 
نکته حائز اهمیت در خصوص خرید ساعت هوشمند سیم‌کارت خوررجیسترشده و یا هر کالای هوشمند دیگر اطلاع از قیمت واقعی آن محصول و به دنبال آن خرید از فروشگاه‌های معتبر است؛ بنابراین باید بدانید که بی‌توجهی به این امر ممکن است سبب خرید محصولی شود که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور را دارید به فروشگاه معتبر www.watchfone.co مراجعه نمایید. بازرگانی صدرا یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه فروش انواع ساعت‌های هوشمند است که تمامی محصولاتش را ضمانت می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید محصولی اصل را دارید که ضمانت معتبر نیز داشته باشد واچ فون انتخاب قابل قبولی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند واچ فون

بازرگانی صدرا وارد کننده انواع ساعت هوشمند و اسمارت واچ با گارانتی و ضمانت در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی