اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101185802017352

استفاده از ساعت هوشمند سیم کارت خور به جای موبایل برای جلوگیری از سرقت

کد: 140101185802017352

https://bit.ly/3ra4hEE

، تهران , (اخبار رسمی): در سال‌های اخیر به علت افزایش استفاده مردم از گوشی های هوشمند با افزایش چشم‌گیر سرقت‌ این گوشی ها مواجه هستیم. سرقت گوشی هوشمند، یکی از مواردی است که احتمالاً شما نیز در اطراف خود با آن مواجه شده‌اید. این عمل به دلیل سهل الوصول بودن به یکی از اهداف آسان برای سارقان تبدیل شده‌است.

استفاده از ساعت هوشمند سیم کارت خور به جای موبایل برای جلوگیری از سرقت
ساعت هوشمند سیم کارت خور واچ فون

استفاده از ساعت هوشمند سیم کارت خور به جای موبایل برای جلوگیری از سرقت

در سال‌های اخیر به علت افزایش استفاده مردم از گوشی های هوشمند با افزایش چشم‌گیر سرقت‌ این گوشی ها مواجه هستیم. سرقت گوشی هوشمند، یکی از مواردی است که احتمالاً شما نیز در اطراف خود با آن مواجه شده‌اید. این عمل به دلیل سهل الوصول بودن به یکی از اهداف آسان برای سارقان تبدیل شده‌است. افزایش آمار سرقت گوشی های هوشمند به این علت است که مردم در نگهداری آن دقت کافی را ندارند و در محیط های عمومی از تلفن همراه خود استفاده می‌نمایند. به‌ علت سهولت سرقت این وسیله پرکاربرد، سارقان سودجو به راحتی این اقدام را انجام می‌دهند. سرقت تلفن ‌همراه، معمولاً در خیابان و معابر عمومی انجام می‌شود چرا که افراد توجه و دقت کافی را برای نگهداری از آن ندارند.
لازم به ذکر است که با توجه به رشد روز افزون فناری، گوشی های هوشمند به بخشی جدانشدنی از زندگی های امروزی ما تبدیل شده اند.بگونه ای که وجود آن ها در هر لحظه و هر مکانی ضرورت دارد.پس اگر در عین حال با توجه به شرایط فوق نگران سرقت این وسیله با ارزش خود هستید،بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از ساعت هوشمند سیم کارت خور به جای موبایل است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟
ساعت هوشمند سیم کارت خور تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند را دارد.این اسمارت واچ های سیم کارت خور به منزله یک تلفن همراه مستقل روی مچ دست شماست. بدون شک پاسخ دادن به تماس با ساعت در دسترس تر، سریع ترو امن تر از تلفن خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تمایل به خرید و استفاده از ساعت سیم کارت خور با قابلیت تماس،پیام واتصال به اینترنت به صورت مستقل را دارند.
ساعت های هوشمند سیم کارت خوربه علت عملکرد و ویژگی های مشترک زیادی که با گوشی های هوشمند دارند،بهترین و مناسب ترین جایگزین برای آن ها هستند.چرا که با اتصال به مچ دست از خطر سرقت در امان هستند،علاوه بر آن ابزاری سریع و سهل الوصول تر از تلفن همراه برای پاسخگویی و ...می باشند.ویژگی های مشترک ساعت هوشمند مکالمه دار و تلفن های هوشمند شامل تماس های مستقل، WIFI، 4G/3G، GPS و گوگل پلی همچنین دوربین و بسیاری موارد دیگرمی باشد.

مزایای ساعت هوشمند سیم کارت خور
ساعت های هوشمند سیم کارت خور اغلب از دوربین های قوی بهره مند هستند.این ساعت ها به شما این امکان را می دهد که حتی زمانی که تلفن شما در دسترس نیست، از خود عکس بگیرید یا با خانواده و دوستان خود تماس ویدیویی داشته باشید و در هر زمانی تماس ویدیویی برقرار کنید.
امنیت بالا به وسیله اتصال به مچ دست
پشتیبانی از تمام برنامه های گوگل و پشتیبانی از تلفن های دارای سیستم عامل iOS 9.0 / Android 5.1 بالا. کاربران همچنین می توانند هر برنامه ای را در فروشگاه Google Play نصب کنند.
سیستم موقعیت یابی دقیق GPS .شما می توانید این قابلیت را در حالت ورزش فعال کنید، تا برنامه های تمرینی خود را به طور دقیق ثبت نمایید و مسیر تمرین خود را روی نقشه نمایش دهید.
یکی از مهم ترین ویژگی های یک ساعت سیم کارت خور مستقل، استفاده از آن به عنوان یک دستگاه نظارت بر سلامت و هشدار است. این ابزارها به عنوان ناظر سلامتی شما عمل می کنند و به شما هشدار می دهند که چه زمانی دارو مصرف کنید، چه مسافتی دویده اید و چه مقدار ورزش برای تناسب اندام لازم است. برخی حتی سطح استرس شما را کنترل می کنند و به شما اطلاع می دهند که چه زمانی استراحت کنید و نفس عمیق بکشید.

انواع مختلف ساعت هوشمند سیم کارت خورو قابلیت های آنها
انواع مختلفی از ساعت های هوشمند سیم کارت خوردر بازار وجود دارد. در ادامه به برسی تعدادی از مدل های پرفروش ساعت های هوشمند سیم کارت خورمی پردازیم.

 ساعت هوشمند مدل DM100

  • مکالمه،تماس-سیم کارت
  • ضربان قلب،ورزشی
  • فیلم برداری،پخش فیلم
  • رزولوشن بالا 480*640
  • دوربین 7مگا پیکسلی،جی پی اس
  • وای فای،اینترنت ال تی ای
  • ریجسترشده، زبان فارسی
  • باطری قوی 2880 میلی آمپری

ساعت هوشمند مدل  DM20

  • مکالمه،تماس-سیم کارت
  • دوربین 5مگاپیکسل،ضربان قلب
  • سیستم عامل اندروید، رزولوشن 320*360
  • اتصال به اینترنت، زبان فارسی
  • فیلم برداری و پخش فیلم
  • نصب برنامه های شبکه های اجتماعی
  • وای فای،اینترنت ال تی ای
  • باطری قوی 800 میلی آمپری


ساعت هوشمند مدل LEMFO LEM14

  • مکالمه و تماس، نصب سیم کارت، جی پی اس
  • وای فای،دانلود و نصب برنامه شبکه های اجتماعی
  • دو دوربین 2و5 قوی مگا پیکسلی، فیلم و عکسبرداری
  • ویدئو کال و چت تصویری، باطری 110 میلی آمپری
  • ریجستر شده، زبان فارسی، رزولوشن 400*400

با توجه به برسی موارد فوق دریافتیم که بهترین و امن ترین جایگزین برای تلفن های همراه،ساعت های هوشمند سیم کارت خور می باشد.چرا که از تمام قابلیت های یک گوشی هوشمند به طور مستقل پشتیبانی میکنند واز طرفی با بهره گیری از آنها می توانید با خیالی آسوده در محافل عمومی به تماس و یا سرچ در وب بپردازید بدون اینکه نگران دزدیده شدن وسیله ارتباطی خود باشید.
جهت سفارش و اطلاع از قیمتهای ساعت هوشمند سیم کارت خور می توانید از وبسایت www.watchfone.co بازرگانی صدرا بازدید نمایید. کلیه محصولات سیم کارت خوراین بازرگانی رجیستر شده و دارای گارانتی می باشد. ارسال فوری و بدون تعطیلی از ویژگی های این فروشگاه میباشد. شما می توانید 7 روز هفته با شماره های 02122530888_ 02122535156 از 9 صبح الی 12 شب جهت مشاروه  رایگان تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند واچ فون

بازرگانی صدرا وارد کننده انواع ساعت هوشمند و اسمارت واچ با گارانتی و ضمانت در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید