اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101195802117352

استقبال شدید کاربران اپل واچ از ساعت های هوشمند سیم کارت خور

کد: 140101195802117352

https://bit.ly/3NYUACt

، تهران , (اخبار رسمی): ساعت‌های هوشمند ابزارهایی هستند که سیستم‌های رایانه‌ای در آنها تعبیه شده است. آنها معمولاً به اینترنت متصل هستند و در مقایسه با همتایان غیرهوشمند خود، عملکرد پیشرفته‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

استقبال شدید کاربران اپل واچ از ساعت های هوشمند سیم کارت خور
ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل DM100 فروش در فروشگاه اینترنتی گلدن اسمارت واچ

ساعت‌های هوشمند ابزارهایی هستند که سیستم‌های رایانه‌ای در آنها تعبیه شده است. آنها معمولاً به اینترنت متصل هستند و در مقایسه با همتایان غیرهوشمند خود، عملکرد پیشرفته‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.با استفاده از ساعت های هوشمند می‌توانید بدون نیاز به بیرون آوردن و روشن کردن گوشی، اعلان های خود را بررسی کنید.این اسمارت واچ ها در کنار تمام امکانات و برنامه های کاربردی خود،مناسب افرادی هستند که نمی‌توانند تلفن‌هایشان را در یک محیط خاص بیرون بیاورند، اما همچنان می‌خواهند از تماس‌های مهم مطلع شوند یا پیام های خود را چک کنند.
انواع مختلفی از ساعت های هوشمند از جمله اپل واچ ها در چند سال اخیر بین مردم ترند شده است.که البته در پی استفاده گسترده مردم مشخص شد که این ساعت ها به نسبت قیمت بالایشان،از امکانات و قابلیت های حداقلی برخوردارند ودر واقع در نبود گوشی های هوشمند کاربرد خاصی ندارند!!همین امر سبب شده که استقبال مردم از ساعت های هوشمند سیم کارت خور متقابلا افزایش یابد.

دلیل برتری ساعت های هوشمند سیم کارت خور نسبت به اپل واچ ها

ساعت هوشمند سیم کارت خور از قابلیت های فوق العاده ای نظیر تماس های مستقل، WIFI، 4G/3G، سیستم عامل اندروید ، دوربین قوی و...برخوردارمی باشد.نکته قابل توجه این است که اپل واچ ها با توجه به قیمت بالا و آوازه بلندبالایشان ازهیچ یک از این امکانات منحصربفرد برخوردار نیستند.در نتیجه اگر قصد خرید ساعت هوشمندی با تمام امکانات روز دنیا را دارید،ساعت های سیم کارت خوربهترین و مناسب ترین گزینه ممکن برای شما هستند.چرا که به دلیل برخورداری از امکاناتی در حد گوشی های هوشمند شما را از استفاده پیوسته تلفن همراه بی نیاز می کنند.

تفاوت های ساعت های سیم کارت خور با اپل واچ ها

•    ساعت های هوشمند سیم کارت خور ،جایگاهی برای اتصال سیم کارت دارند.یعنی به صورت مجزا همانند یک گوشی هوشمند از تماس و پیام مستقل پشتیبانی می کنند.اما اپل واچ ها فاقد درگاهی برای اتصال سیم کارت هستند و قابلیت اتصال پیام و تماس مستقل را ندارند.
•    اغلب مدل های این اسمارت واچ ها از دوربین های قوی برخوردارند اما اپل واچ ها مطلقا در ساختارشان دوربین وجود ندارد.
•    به طبع با تعبیه دوربین در ساعت های سیمکارت خور،قابلیت فیلم برداری، عکس برداری و تماشای ویدئو نیز در اسمارت واچ ها وجود دارد.این درصورتی است که اپل واچ ها تنها قابلیت کنترل عکس برداری در گوشی هوشمند را به وسیله دکمه شاتر دارند.
•    ساعت های هوشمند سیمکارت خور از حافظه بالا برخوردارند اما قابلیت حافظه جانبی در اپل واچ تعبیه نشده است.
•    ساعت سیم کارت خور از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و در پی این موضوع با برخورداری از برنامه گوگل پلی قابلیت نصب هرگونه برنامه ای را دارد که همه ی این مزایای منحصر به فرد مطلقا در هیچ کدام از مدل های اپل واچ وجود ندارد.
•    اتصال به وای فای و نصب اپلیکیشن های پیام رسان مختلف نیز از جمله قابلیت های ساعت های سیم کارت خور هستند که در مقابل اپل واچ ها فاقد این دو مزیت هستند.
•    اپل واچ ها بدون اتصال به گوشی هوشمند به وسیله برنامه واسط و بلوتوث هیچ کاربردی نخواهند داشت!بله هیچ کاربردی!حتی توانایی نمایش زمان که بدیهی ترین وظیفه ی یک اسمارت واچ است از عهده ی آن ها بر نمی آید.این در صورتی است که ساعت های سیم کارت خورعملکرد مجزا دارند.یعنی حتی اگر به گوشی هوشمند متصل نباشند بصورت کاملا مستقل همانند یک تلفن همراه کاربرد دارند.
•    لازم به ذکر است که ساعت هوشمند سیم کارت خوربه صورت ریجستر شده هستند.
•    ساعت سیم کارت خور از نظر ضد آب بودن برتری نسبی بر اسمارت واچ ها دارند.زیرا ساعت هوشمند سیم کارت خور با ای پی 68 واپل واچ ها با ای پی 67 به بازار ارائه شده اند.

در انتها...
با توجه به توضیحات فوق وبرسی تمام ویژگی های ساعت هوشمند سیم کارت خور دریافتیم که استقبال از این اسمارت واچ ها به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.شما نیز در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمندی کاربردی وبه روز را دارید،بهترین پیشنهاد برای شما ساعت هوشمند سیم کارت خورمی باشد.فروشگاه ساعت هوشمند گلدن اسمارت واچ ارائه دهنده انواع مدل های ساعت هوشمند سیم کارت خور با بهترین کیفیت به همراه گارانتی است.شما نیز می توانید با خرید ازسایت www.goldensmartwatch.co از بهترین و با کیفیت محصول به همراه خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند واچ فون

بازرگانی صدرا وارد کننده انواع ساعت هوشمند و اسمارت واچ با گارانتی و ضمانت در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار