اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295533317214

بهترین سنسور راداری مخازن پلاستیکی IBC

تشخیص سطح مخازن پلاستیکی

کد: 140008295533317214

https://bit.ly/3CAuv5N

، تهران , (اخبار رسمی): سنسور راداری وگا VEGAPULS Air 23 پرتابل بوده و بوسیله فناوری رادیوی بدون سیم کشی خاصی عملیات اندازه گیری و کنترل سطح را انجام میدهند.

تشخیص سطح مخازن پلاستیکی
سطح سنج راداری جدید برای مخازن پلاستیکی

به لطف فناوری راداری وگا پالس، سنسور اقتصادی AIR 23 مقادیر دقیق اندازه گیری شده را توسط امواج رادیویی ارسال میکند.

نصب و راه اندازی سنسور راداری پرتابل وگا پالس ایر23 بسیار آسان است و حتی نیاز به کارشناس یا نصاب حرفه ای ندارد.

امروزه اکثر محصولات مقوایی از کاغذهای باطله بازیافتی ساخته می شوند. لازم به یاداوری است در کارخانه بازیافت کاغذ و مقوا معمولا مواد اولیه در مخازن IBC نگهداری میشود. و این مخازن بعد از مصرف محتویات آن دوباره پر می گردند.

مراحل بازیافت کاغذ و مقوا:

فرآیندهای بازیافت کاغذ در چند دهه گذشته به سختی تغییر کرده است. عدل های کاغذ باطله با کمک آب گرم شده و توسط مواد شیمیایی خاص تجزیه و تبدیل به خمیر کاغذ می شود.

سپس تمام ناخالصی ها از پالپ پاک می شوند و الیاف کاغذی تمیز شده در نهایت به دستگاه کاغذ سازی می رسد و در آنجا با سرعت 50 کیلومتر در ساعت به کاغذ جدید تبدیل می شوند.

مشتریان از این کاغذ برای ساخت جعبه ها و سینی های مقوایی استفاده می کنند. همچنین می توان از کاغذ برای لایه های بیرونی کناف یا قسمت های داخلی درب خانه ها نیز استفاده کرد.

در نگاه اول، فرآیندها بسیار ساده به نظر می رسند، اما مواد خام مختلف باید با دقت بالا اندازه گیری و اضافه شوند.

به همین دلیل است که چندین مرحله میانی وجود دارد که در آن مواد جامد و مایع و مواد افزودنی وارد فرآیند بازیافت می شوند

ما مواد شیمیایی مختلف را در سیلوها و مخازن ذخیره می کنیم.

مخازن ذخیره سازی ثابت هر کدام قبلاً به یک سنسور سطح مجهز شده اند و همه سنسورها بهPLC ها متصل شده و عملیات اندازه گیری و کنترل سطح را انجام میدهند.

به این ترتیب ما دقیقاً می دانیم که سطح مصرف مواد چگونه است، بنابراین می توانیم مواد خام را سفارش دهیم تا اطمینان حاصل شود که تولید بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

ولی مشکل بزرگ کارخانه بازیافت IBC های سیار جهت تامین مواد شیمیایی خاص در سطح کارخانه بود

که به علت سیار بودن و نیاز به شارژ شدن نمی توانستیم از سطح سنج های ثابت برای تشخیص مقدار مواد داخل مخازن نصب و استفاده کنیم. ما بیش از 40 ماده شیمیایی مختلف و مواد کمکی را در مخازن IBC ذخیره می کنیم. و هر روز در کارخانه راه میرفتیم تا مقادیر موجود در IBC را به ‌طور دستی تخمین بزنیم «تجارب ما با ابزارهای VEGA که تا کنون استفاده کرده‌ایم، بسیار خوب بوده است. بنابراین، در ماه سپتامبر. در سال 2019، از VEGA پرسیدیم که آیا آنها راه حلی برای IBC ها دارند یا خیر. متأسفانه، ابزار جدید هنوز در مرحله توسعه بود."

حل مشکل تشخیص سطح مخازن IBC بوسیله وگا پالس AIR 23

از جولای 2020 سنسور راداری جدید وگا در کارخانه هلند با موفقیت کار می کند.

سه سنسور راداری VEGAPULS Air 23 ابتدا به صورت آزمایشی بر روی IBC های قابل شارژ نصب شدند.

مخازن ذخیره سازی شارژ شونده هر کدام به یک سنسور سطح VEGAPULS AIR23مجهز شده اند و هرکدام از سنسورهای راداری پرتابل بوسیله فناوری رادیوی بدون سیم کشی خاصی عملیات اندازه گیری و کنترل سطح را انجام میدهند.

به لطف سطح سنج جدید وگا ما دقیقاً می دانیم مواد درون مخازن سیار در چه سطحی هستند و چه زمانی اقدام به شارژ یا تعویض آنها بکنیم.

سنسور تشخیص سطح رادار ایر 23، بی سیم، اقتصادی، انعطاف پذیر و قابل اعتماد هستند و به سرعت نصب می شوند. مزایای اصلی استفاده از سنسور راداری جدید وگا راه اندازی آسان، صرفه جویی در زمان و بهره وری در تولید بود.

عملکرد اندازه‌گیری و انتقال داده‌ها (بصورت بی‌سیم) و مصرف انرژی باید کاملاً هماهنگ باشد

باطری داخلی ترانسمیتر سطح وگا 23 عمر مفیدی تا 10 سال را تضمین می‌کند

سنسور راداری را می توان به طور قابل اعتماد در انواع مختلفی از پوزیشن ها، هر جا که نیاز به اندازه گیری سطوح باشد را نصب کرد و به لطف آداپتورهای چسبنده یا نصب بوسیله تسمه انعطاف پذیر، آنها را به مخازن نصب کرد.

با توجه به فناوری رادار، اندازه گیری را می توان از بیرون انجام داد، بنابراین نیاز به برش و ایجاد سوراخ جهت نصب سنسوربروی مخزن پلاستیکی نیست.

مراحل نصب تنها در چند مرحله ساده انجام می پذیرد و می تواند برای همیشه روی مخزن باقی بماند ویا از روی مخزنی به مخزن دیگر بسرعت انتقال یابد.

حتی زمانی که کانتینرها روی هم قرار می گیرند، سنسور رادار VEGA روی هر مخزن جداگانه، سطح فعلی و موقعیت آن مخزن را بصورت پیوسته در روز ثبت می کند و این داده ها به صورت بی سیم به اتاق کنترل منتقل می شوند.

مقادیر اندازه گیری شده توسط سنسور راداری وگا ایر همچنین می توانند از طریق شبکه تلفن همراه انتقال یابد.

شرکت آداک فرایند سپهر بزرگترین مرکز تخصصی مشاوره خرید، نصب و راه اندازی انواع سطح سنج در ایران

نماینده فروش محصولات برند وگا در ایران

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آداک فرایند سپهر

شرکت آداک فرآیند سپهر تخصصی‌ترین و مطمئن‌ترین مرکز تامین انواع تجهیزات ابزار دقیق نظیر: سطح سنج راداری، دتکتور گاز، لول سوئیچ خازنی، سنسور خازنی، سنسور دیاپازونی، لرزشی، لول سوئیچ سطح، ترانسمیتر رادار، کنترلر و نمایشگر، ترانسمیترهای فشار و سطح است. در وبلاگ‌ شرکت آداک فرآیند سپهر، نکات و موارد تخصصی را که باید در زمان خرید، نحوه نصب و استفاده از انواع این سنسور ه او تجهیزات ابزار دقیق در نظر داشته باشید، توضیح می‌دهیم. آداک فرآیند سپهر؛ مرکز خرید تجهیزات ابزار دقیق. نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت وگا (VEGA) در ایران با ضمانت اصالت، بهترین قیمت و گارانتی. نماینده رسمی فروش و گارانتی دتکتور گازی پروسنس (PROSENSE) در ایران با ضمانت اصالت، بهترین قیمت و گارانتی. بهترین قیمت بازار | خدمات پس از فروش | گارانتی محصولات | مشاوره رایگان | برترین شرکت در زمینه ابزار دقیق و سنسور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید