اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208087658417214
در دسترس نیست

دتکتور گاز آمونیاک

دتکتور گاز آمونیاک مخصوص سردخانه‌ها

کد: 140208087658417214

، تهران , (اخبار رسمی): سردخانه‌ها به عنوان انبارهای نگهداری محصولات خوراکی، پروتئینی و میوه ها، از آمونیاک به عنوان یک گاز سرمایشی استفاده می‌کنند. از این رو آمونیاک که یک گاز بسیار سمی است اگر در محیط نشت یا انباشته شود، می‌تواند خطر جانی برای کارکنان و تجهیزات سردخانه ایجاد کند.

دتکتور گاز آمونیاک مخصوص سردخانه‌ها
دتکتور گاز مناسب سردخانه های صنعتی

دتکتور گاز آمونیاک برای سردخانه‌ها

سردخانه‌ها به عنوان انبارهای نگهداری محصولات خوراکی، پروتئینی و میوه ها، از آمونیاک به عنوان یک گاز سرمایشی استفاده می‌کنند. مایع آمونیاک از یک منبع به کمپرسور انتقال می‌یابد و در آنجا با تحت فشار قرار میگیرد و مایع فشرده دارای فشار و دمای بالا است  سپس مسیر لوله این مایع از طریق یک شیر کنترلی به داخل سردخانه باز میشود و از حالت مایع به گاز دارای دمای بسیار پایین تبدیل میشود. این گاز موجب سرمایش سردهانه میشود.

از این رو آمونیاک که یک گاز بسیار سمی است اگر در محیط نشت یا انباشته شود، می‌تواند خطر جانی برای کارکنان و تجهیزات سردخانه ایجاد کند. بنابراین، دتکتور گاز آمونیاک برای سردخانه‌ها در تشخیص نشتی گاز آمونیاک و ایجاد هشدار ضروری هستند.

اگر به دنبال یک دتکتور مناسب برای سردخانه‌ی خود هستید، به پشتیبانی سایت آداک فرایند سپهر پیام بزنید یا با شماره 02177809784 تماس بگیرید.

اهمیت دتکتور گاز آمونیاک برای سردخانه‌ها:

استفاده از دتکتور برای سردخانه‌ها به دلیل مصرف آمونیاک در مقیاس بالا ضروریست. این گاز می‌تواند از طریق کمپرسورها و لوله و اتصالات سردخانه نشت کند. و اگر یک نشتی در سیستم‌های سردخانه رخ دهد و به ‌صورت نادرست مدیریت شود، این موضوع می‌تواند منجر به انفجار و یا از کار افتادن سیستم تنفسی کارگزان و افراد شاغل در آن محیط شود. به همین دلیل، نصب و استفاده از دتکتور گاز آمونیاک برای تشخیص حضور این گاز در محیط سردخانه بسیار الزامی است.

تفاوت میزان پوسیدگی در مسیر حرکت گاز یکی دیگر از عوامل خطر آفرین در سردخانه‌هاست که می‌توان با استفاده از دتکتور گاز آمونیاک از آن جلوگیری کرد. این پوسیدگی‌ها در طول زمان باعث نشت گاز می‌شود و خطراتی همچون مسمومیت یا انفجار دارد.

انواع دتکتورهای گاز آمونیاک:

دتکتورهای گاز آمونیاک برای نصب در سردخانه‌ها به صورت متنوعی تولید می‌شوند. این دتکتورها معمولاً دارای سنسورهای اختصاصی برای تشخیص گاز آمونیاک هستند. همچنین، دارای خروجی‌20-4 میلی‌آمپر مناسب وصل شدن به سیستم‌های اتش‌نشانی و کنترلی هستند. البته امکان سفارش خروجی رله برد برای دتکتور وجود دارد، که میتوانید از طریق خروجی رله برد بدون استفاده از سیستم مرکزی، در غلظت های تعیین شده (برحسب نیازتان) آژیر و چراغ هشدار را روشن کنید.

مدل های مختلف دتکتور در صفحه‌ی خرید دتکتور گاز آمونیاک آداک فرآیند سپهر قابل مشاهده و مقایسه است. این مدل‌ها در خصوصیات مختلفی مثل حساسیت، نوع نمایشگر، تعداد گازهای قابل تشخیص و موارد اینچنینی تفاوت‌هایی دارند.

مزایای دتکتورهای گاز آمونیاک:

- ایمنی: دتکتورهای گاز آمونیاک به تشخیص سریع نشتی گاز آمونیاک کمک می‌کنند و از وقوع حوادث جلوگیری می‌کنند.

- حفاظت از تجهیزات: تجهیزات سردخانه در معرض خطر از آمونیاک هستند. دتکتورها به نگهداری صحیح و عمر طولانی تجهیزات کمک می‌کنند.

- اطلاع‌رسانی سریع: دتکتورها به طور فوری هشدار می‌دهند، که به کارکنان امکان مداخله سریع در مواجهه با نشتی آمونیاک را می‌دهد.

نحوه نصب دتکتور آمونیاک برای سردخانه

نصب و راه‌اندازی دتکتور گاز آمونیاک در سردخانه‌ها نسبتاً آسان است. این دتکتورها باید در مکان‌هایی که احتمال نشت آمونیاک وجود دارد، نصب شوند. همچنین، تعیین نقاط نصب مناسب بر اساس محیط مورد نظ، عبور هوا و گاز در سردخانه بسیار مهم است.

قیمت دتکتور گاز آمونیاک

قیمت دتکتور گاز آمونیاک به عواملی مانند نوع سنسور، دقت سنسور، طول عمر و برند سازنده وابسته است. برای خرید دتکتور گاز آمونیاک و دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان شرکت آداک فرایند سپهر تماس بگیرید و حتی از امکان سفارشی‌سازی این دتکتورها با انواع مشخصات اندازه‌گیری و سنسورهای اروپائی نیز بهره ببرید.

دتکتورهای آمونیاک این شرکت ضد انفجاری بوده و دارای استانداردها و تاییدیه‌هایی نظیر ATEX و IECEx و TUV آلمان هستند، که نشان از کیفیت و اعتبار آنها در محیط‌های صنعتی مختلف است.

نتیجه‌گیری:

دتکتور گاز آمونیاک ابزار مهمی در ایجاد امنیت و افزایش ایمنی سردخانه‌ها است. استفاده از این دتکتورها به تشخیص سریع نشتی گاز آمونیاک کمک، و خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد. به عنوان یک اقدام ایمنی و پیشگیرانه، نصب دتکتورهای گاز آمونیاک در سردخانه‌ها بسیار ضروری است تا از سلامت کارکنان و حفاظت از تجهیزات اطمینان حاصل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آداک فرایند سپهر

شرکت آداک فرآیند سپهر تخصصی‌ترین و مطمئن‌ترین مرکز تامین انواع تجهیزات ابزار دقیق نظیر: سطح سنج راداری، دتکتور گاز، لول سوئیچ خازنی، سنسور خازنی، سنسور دیاپازونی، لرزشی، لول سوئیچ سطح، ترانسمیتر رادار، کنترلر و نمایشگر، ترانسمیترهای فشار و سطح است. در وبلاگ‌ شرکت آداک فرآیند سپهر، نکات و موارد تخصصی را که باید در زمان خرید، نحوه نصب و استفاده از انواع این سنسور ه او تجهیزات ابزار دقیق در نظر داشته باشید، توضیح می‌دهیم. آداک فرآیند سپهر؛ مرکز خرید تجهیزات ابزار دقیق. نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت وگا (VEGA) در ایران با ضمانت اصالت، بهترین قیمت و گارانتی. نماینده رسمی فروش و گارانتی دتکتور گازی پروسنس (PROSENSE) در ایران با ضمانت اصالت، بهترین قیمت و گارانتی. بهترین قیمت بازار | خدمات پس از فروش | گارانتی محصولات | مشاوره رایگان | برترین شرکت در زمینه ابزار دقیق و سنسور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی