اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305534517548

اقدامات بعد از جراحی ژنیکوماستی

کد: 140008305534517548

https://bit.ly/3cAXFqW

، تهران , (اخبار رسمی): مراقبت های بعد از جراحی ژنیکوماستی میتواند در نتیجه نهایی این جراحی بسیار موثر باشد به همین دلیل در این مطلب قصد داریم در مورد تمامی نکاتی که بعد از جراحی باید رعایت کنید به شما اطلاعات مفیدی بدهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

مراقبت های بعد از ژنیکوماستی| اقدامات بعد از جراحی ژنیکوماستی
اقدامات بعد از جراحی ژنیکوماستی

با جراحی ژنیکوماستی میتوان چربی، بافت های اضافه و برجسته سینه آقایان را برداشت تا به حالت مردانه تبدیل شود. این جراحی برای آقایانی که سینه های برجسته و بزرگ دارند مزایای زیادی را به همراه دارد و باعث افزایش اعتماد به نفسشان می شود. مراقبت های بعد از جراحی ژنیکوماستی میتواند در نتیجه نهایی این جراحی بسیار موثر باشد به همین دلیل در این مطلب قصد داریم در مورد تمامی نکاتی که بعد از جراحی باید رعایت کنید به شما اطلاعات مفیدی بدهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

با توجه به نظر پزشک ممکن است شما یک روز در بیمارستان بستری شوید. در این مدت ممکن است به شما دارو های ضد درد و آنتی بیوتیک بدهند که باید آن ها را طبق دستور و به موقع مصرف کنید. بعد از جراحی باید پانسمان ها عوض شود و زخم ها ضد عفونی شود.

در این مدت باید بهداشت شخصی را رعایت کنید تا محل جراحی عفونت نکند. توصیه می شود حداقل تا یک سال محل جراحی را در مقابل نور خورشید قرار ندهید و در صورتی که مجبور شدید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. تا زمانی که بخیه ها توسط پزشک کشیده نشده اند نگذارید خیس شوند. تا 6 هفته از پانسمان فشاری استفاده کنید مگر اینکه جراح چیز دیگری تجویز کند. بعد از جراحی تا مدتی هر روز آبمیوه طبیعی بخورید.

برای آن که از یبوست بعد از جراحی پیشگیری کنید از مایعات و میوه های خام استفاده کنید. مصرف ویتامین بعد از جراحی را فراموش نکنید. نحوه خوابیدن بعد از عمل ژنیکوماستی بسیار اهمیت دارد. جراح ژنیکوماستی بعد از جراحی نکاتی را به شما خواهد گفت. شما بعد از عمل تا تمام شدن دوره نقاهت نباید برروی شکم و پهلو بخوابید و بهترین حالت خوابیدن به صورت طاق باز است.

در هنگام خواب و استراحت چند بالشت زیر سرتان بگذارید تا سرتان بالا تر از بدنتان قرار بگیرید. شما تا زمانی که دوره نقاهت و همچنین مصرف دارو های مسکن (که ممکن است خواب آور باشد)، تمام نشده باشد نمیتوانید رانندگی کنید.

شما باید تا مدت محدودی استراحت کنید سپس فعالیت های سبک مانند پیاده روی را آغاز کنید تا بروز لخته در بدن کاهش پیدا کند. همچنین پیاده روی میتواند ورم و کبودی را کم کند. تا مدت 4 تا 6 هفته وسایل سنگین را جا به جا نکنید و مراقب باشید به قفسه سینه تان ضربه وارد نشود. برای کم شدن جای زخم ها و بهبودی سریع تر ممکن است ژل و لوسیون هایی تجویز شود.

سیگار و مواد مخدر سرعت التیام شما را کاهش می دهد پس بعد از جراحی به مدت 1 الی 2 ماه از آن ها دور بمانید. بعد از جراحی پزشک برایتان لباس مخصوصی را تجویز خواهد کرد که باید 6 تا 12 هفته از آن استفاده کنید. این لباس میتواند تورم و کبودی را کاهش دهد و باعث سفت شدن پوست شود.

چه موقع باید به پزشک مراجعه کرد؟

اگر میزان تورم و کبودی افزایش پیدا کند. اگر تورم و قرمزی پوست تا چند روز پس از جراحی باقی بماند. اگر قرمزی پوست در محل بخیه‌ها بیشتر شود. اگر شما درد شدید و غیرقابل تحمل داشته باشید که با مصرف دارو قابل کنترل نباشد.

اگر دچار عوارض جانبی از قبیل راش پوستی، تهوع و استفراغ و سردرد شده باشید. اگر تب بالای ۳۸ درجه داشته باشید. اگر ترشحات زرد یا سبز رنگ از محل بخیه‌ها خارج شود و بوی بدی داشته باشد. اگر محل بخیه خونریزی کند و کنترل خونریزی با فشار دادن محل بخیه میسر نباشد. اگر توانایی حرکتی یا حسی خود را از دست داده باشید.

این جراحی اگر توسط جراح پلاستیک خوب انجام شود میتواند نتیجه ای فوق العاده به همراه داشته باشد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با دکتر کامبیز ایزدپناه در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان