اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009215572517548

همه چیز در مورد پیکر تراشی

کد: 140009215572517548

https://bit.ly/3lWJl1h

، تهران , (اخبار رسمی): پیکرتراشی روشی برای تناسب اندام و کاهش سایز است و برای افرادی مناسب است که رژیم های لاغری و ورزش جوابگو لاغری آن ها نبوده است.

همه چیز در مورد پیکر تراشی
همه چیز در مورد پیکر تراشی

متاسفانه امروزه اضافه وزن یکی از دغدغه های جدی میان تمامی جوامع است. که نه تنها جوانان بلکه نوجوانان و کودکان را نیز درگیر نموده است. رژیم های لاغری و ورزش بهترین و مناسب ترین روش های مورد استفاده برای کاهش وزن می باشند. اما در برخی از مواقع افرادی وجود دارند که چاقی تهدید جدی در زندگی آن ها است و به هیچ عنوان نمی توانند وزن کم کنند و یا به سختی می توانند وزن خود را کاهش دهند. در این صورت پیکر تراشی می تواند روش موثری برای کاهش وزن آن ها باشد. اما فراموش نکنید که این جراحی برای تمامی آنان مناسب نمی باشد و در موارد محدودی پزشک این روش را توصیه می نماید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با هر آنچه نیاز است در رابطه با پیکر تراشی بدانید، به طور کامل آشنا کنیم.

پیکر تراشی چیست؟

همانطور که گفته شد برخی از افراد اضافه وزن شدیدی دارند و یا به سختی می توانند وزن کم کنند. در این صورت بهترین و سریع ترین روش برای دستیابی به تناسب اندام و کاهش وزن پیکرتراشی است. معمولا این روش زمانی توصیه می شود که فرد با استفاده از سایر روش های لاغری به نتیجه نرسیده باشد. اما نکته قابل توجه در رابطه با این روش نسبتا تهاجمی بودن آن است. بنابراین اگر قصد دارید برای کاهش وزن خود از این روش استفاده نمایید. بهتر است پیش از اقدام بهتر است اطلاعات کاملی در رابطه با این روش به دست آورید. در پیکر تراشی با استفاده از لیپوماتیک چربی های اضافی تجمع یافته زیر پوست به طور کامل تخلیه می شوند و در نهایت بدن به شکل دلخواه شما درمی­آید. البته یکی از لازمه های این روش لاغری این است که فرد دارای شاخص بدنی بیش از 25 تا 30 باشد.

مزایای پیکر تراشی

  • به هیچ عنوان پس از کاهش وزن و تخلیه چربی ها، پوست بدن شل نمی شود. در صورت وجود سلولیت های پوستی، با استفاده از این روش می توان آن ها را نیز از بین برد. از روش پیکرتراشی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک می توان برای کاهش سایز تمامی قسمت های بدن مانند شکم، پهلو، ران ها، بازو و ... استفاده نمود. از آنجایی که میزان چربی های تخلیه شده کاملا کنترل شده می باشد. پس از پیکرتراشی فرد پوستی یکدست و یکپارچه خواهد داشت. در طول مدت زمان حدودا دو هفته ای، می توانید به تناسب اندام و کاهش وزن قابل توجهی دست پیدا کنید. لیفت و انقباض پوست پس از جراحی از دیگر مزایای پیکرتراشی است.

معایب و عوارض ناشی از پیکر تراشی

این روش جراحی مانند سایر روش های تهاجمی از معایب و عوارضی نیز برخوردار است. که باید پیش از جراحی حتما نسبت به آن ها آگاهی پیدا کنید. از مهم ترین عوارض ناشی از پیکر تراشی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کبودی شدید ناحیه تحت درمان تا چند هفته پیش از جراحی تشکیل لخته خود در یکی از رگ ها که در نهایت منجر به التهاب خواهد شد. متورم شدن ناحیه درمان شده و یا ترشح از زخم ها که ممکن است حدود 6 ماه ادامه پیدا کند. عدم تقارن در فرم بدن که معمولا در صورت انتخاب پزشک بی تجربه ای که عدم تخصص کافی در این زمینه ندارد، اتفاق می افتد. بی حسی قسمت مورد نظر که طبیعی بوده و پس از مدتی برطرف خواهد شد. بروز مشکلات قلبی و یا کلیوی به دلیل تغییر سطح مایعات درون بدن آمبولی ریه و یا ادم ریه واکنش های ناشی از آلرژی و حساسیت به داروهای مورد استفاده و مواد بی حسی

مراقبت های قبل از پیکر تراشی 

  1. عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین به منظور پیشگیری از خونریزی مصرف داروهای مرتبط با بیماری تیروئید، آسم و ... که موجب گشاد شدن برونش می شوند را 24 ساعت پیش از جراحی قطع نمایید. حداقل دو روز پیش از جراحی سیگار را فراموش کنید. تمامی رژیم های لاغری مورد استفاده خود را متوقف نمایید. لباس راحت و گشادی را روز جراحی به تن داشته باشید. به هیچ عنوان از شب قبل جراحی کافئین مصرف نکنید. حتما بلافاصله پس از درمان، مصرف آنتی بیوتیک را آغاز نمایید.

مراقبت های بعد از پیکر تراشی

  • بهتر است یک همراه داشته باشید تا پس از جراحی شما را تا خانه همراهی نماید. مصرف آنتی بیوتیک و داروهای تجویز شده توسط پزشک را فراموش نکنید. تا از عفونت و تورم بدن خود جلوگیری نمایید. به هیچ عنوان از رژیم های لاغری استفاده نکنید. بهبودی زخم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل به خوبی از آن ها مراقبت نمایید و به موقع پانسمان ها را تعویض کنید. وعده غذایی های سالمی داشته باشید و به موقع غذا بخورید. همچنین از مصرف غذاهای ناسالم به طور جدی پرهیز نمایید. وزن خود را به طور مرتب کنترل کنید. انجام تمرینات ورزشی قدرتی می تواند به تثبیت وزن و عضله سازی شما کمک نماید.

دکتر کامبیز ایزدپناه جراح پلاستیک به ارائه خدمات مختلفی مانند جراحی ژنیکوماستی، لیپوماتیک، لیپوساکشن و .. میپردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی