اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035541617548

روش های درمان ژنیکوماستی

کد: 140009035541617548

https://bit.ly/30ZPbr6

، تهران , (اخبار رسمی): ژنیکوماستی عارضه ای است که با توجه به میزان شدت آن میتواند زندگی افراد را مختل کرده و فعالیت هایی مانند رفتن به استخر و ... را به یک کابوس تبدیل کند. بزرگی سینه آقایان با روش های مختلفی قابل درمان است که در این مطلب به آن میپردازیم.

روش های درمان ژنیکوماستی
روش های درمان ژنیکوماستی

ژنیکوماستی عارضه ای است که با توجه به میزان شدت آن میتواند زندگی افراد را مختل کرده و فعالیت هایی مانند رفتن به استخر و ...  را به یک کابوس تبدیل کند. بزرگی سینه آقایان با روش های مختلفی قابل درمان است. جراح ژنیکوماستی ابتدا تمامی روش های غیر جراحی را امتحان میکند تا نتیجه را مشاهده کند و در نهایت تصمیم نهایی را برای درمان میگیرد. در زیر به معرفی تمامی روش های درمان ژنیکوماستی میپردازیم.

درمان ژنیکوماستی با دارو همان طور که میدانید عارضه ژنیکوماستی به دلیل افزایش بیش از حد سطح هورمون استروژن به وجود می آید. گاهی پزشک دارو های خاصی مانند تاموکسیفن را برای بیمار تجویز میکند تا باعث انسداد عملکرد هورمون استروژن شود. همچنین ممکن است از آروماتاز برای مهار ژنیکوماستی استفاده شود.
نکته: به هیچ عنوان هیچ دارویی را خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف نکنید.

درمان ژنیکوماستی با ورزش برای درمان ژنیکوماستی با ورزش فرد ابتدا باید با یک رژیم غذایی مناسب به وزن ایده آل برسد. سپس با ورزش های مناسبی چربی سینه آب شود، بافت شل شده سفت شود و حجم آن کم شود. گاهی افراد چاقی در ناحیه سینه را با ژنیکوماستی اشتباه میگیرند. لازم به ذکر است ژنیکوماستی واقعی معمولا با ورزش درمان نمی شود و حتی گاهی ممکن است ورزش های مربوط به سینه مانند پرس سینه و ... وضعیت را بدتر کند و باعث حجیم شدن بافت آن ناحیه شود.

درمان ژنیکوماستی با روش لیپوماتیک اگر با توجه به تشخیص پزشک بافت حجیم در سینه به دلیل وجود چربی باشد میتوان برای تخلیه چربی ها از لیپوماتیک و یا لیپوساکشن استفاده کرد. در این روش بدون ایجاد هیچ برشی میتوان سینه آقایان را کوچک کرد اما لازم به ذکر است که لیفت سینه در آن انجام نمی شود. در نتیجه اگر افتادگی پوست در فرد زیاد باشد نیمتوان نتیجه خوبی از این روش دریافت کرد.

روش درمان ژنیکوماستی با جراحی یکی از بهترین روش های درمان ژنیکوماستی جراحی است. ابتدا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا با انجام آزمایش و یا تصویر برداری هایی از ابتلا به ژنیکوماستی مطمئن شوید.  یک جراح پلاستیک خوب باید ابتدا تمامی روش های غیر جراحی را امتحان کند و در صورتی که اطمینان یافت هیچ یک از این روش ها موثر نیستند احتمالا جراحی را پیشنهاد میکند. جراحی ژنیکوماستی اگر توسط  یک پزشک خوب انجام شود میتواند نتایج فوق العاده خوبی را همراه داشته باشد.  

در روش جراحی، پزشک یک برش کوچک در نوک سینه ایجا میکند و بافت اضافی سینه و چربی ها را با روش های مختلف ترکیبی خارج میکند. معمولا جراحی ژنیکوماستی با بیهوشی انجام می شود تا بیمار متوجه هیچ دردی نشود.

پزشک بعد از جراحی نکاتی را به شما میگوید که دوره نقاهت راحت تری را سپری کنید.  توجه به این نکات میتواند نتایج بهتری را حاصل کند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید به وب سایت رسمی دکتر کامبیز ایزدپناه مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان