اطلاعات تماس
  • 021778***** - 091907*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009025540917628

هر آنچه که در مورد مشاوره حقوقی باید بدانید

کد: 140009025540917628

https://bit.ly/3DKNpsn

، (اخبار رسمی): در این مقاله با وظایف مشاوره حقوقی و روش ها مختلف مشاوره شامل حضوری، تلفنی آنلاین و رایگان و همچنین تفاوت وکیل با مشاوره حقوقی آشنا می شوید

هر آنچه که در مورد مشاوره حقوقی باید بدانید
مشاوره حقوقی نیروانا

بهره گیری از مشاوره حقوقی روشی است که خیال شما را بابت پرونده حقوقیتان آسوده کرده و شما مانند یک وکیل به امور حقوقیتان رسیدگی میکنید.

مشاوره حقوقی چه وظیفه ای دارد؟

هر شخصی در برخورد و مواجه با مشکلات به یک مشاور دلسوز و خبره نیاز دارد. در مورد مسائل و پرونده های حقوقی نیاز به مشاوری که به جنبه های مختلف پرونده اشراف داشته باشد نیز الزامی می باشد. چه بسیار پرونده هایی که به دلیل اشتباهات حقوقی شاکی و صاحب حق در انتها به ضرر شاکی به اتمام می رسد. مشاوران حقوقی می توانند دیدگاه شما را نسبت به مشکل حقوقی تان، تغییر دهد و راهکارهای بهتری برای حل ان به شما ارائه دهد.

انواع مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی حضوری : امروزه مشاوره حقوقی حضوری تنها در پرونده هایی که نیاز به انتقال مکاتبات، مشاوره های پیوسته و طولانی و پرونده های بزرگ مالی و اداری صورت می پذیرد.

مشاوره حقوقی تلفنی : با توجه به شرایط کنونی جوامع و دور کاری خیلی از همکاران و همچنین درخواست مراجعه کننده گان ارائه مشاوره  به صورت تلفنی نیز ارائه می دهد . اشخاص سوالات حقوقی خود را به صورت تلفنی مطرح میکنن و وکیل یا مشاوره حقوقی پاسخ آنها را به صورت تلفنی می دهد .

مشاوره حقوقی آنلاین : به دلیل استفاده متداول مردم از اینترنت و افزایش پلتفرم های کاربردی و همچنین سهولت استفاده این فضا امروزه مشاوره به صورت آنلاین یکی از گزینه های موسسات و وکلا برای ارائه خدمات به مردم قرار گرفته است.

وکیل چه تفاوتی با مشاوره حقوقی دارد؟

وکیل شخصی است که روند رسیدگی به پرونده حقوقی شما را در محاکم قضایی و اداری پیگیری می‌کند و مدافع حقوق شما در مراجع قضایی است اما مشاور حقوقی شخص یا سازمانی است که با بررسی وضعیت و شرایط پرونده و موقعیت شما و با در نظر گرفتن قوانین و آیین دادرسی کشور، به شما توصیه‌های حقوقی و مشاوره می‌دهد و راهکارهای حقوقی ارائه می‌کند.

مشاوران حقوقی در چه زمینه هایی مشاوره می دهند؟

مشاوره حقوقی خانواده :

مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی خانواده شامل طلاق از سمت زوج و یا زوجه، طلاق توافقی ، مطالبه نفقه معوقه، اجرت المثل، الزام به تمکین، حضات، اذن ازدواج ، فسخ نکاح می باشد.

مشاوره حقوقی مالی و اداری:

مشاوره حقوقی در پرونده های مالی شامل : مطالبه چک صیادی، مطالبه چک عادی، مطالبه وجه سفته، نحوه توقیف اموال، دعوی جلب ثالث، فسخ قرارداد و ... می باشد.

مشاوره حقوقی ملکی :

مشاوره حقوقی ملکی در زمینه های اثبات مالکیت، تخلیه ملک مسکونی، تنظیم سند رسمی، رفع تصرف، فروش ملک مشاع، فک رهن، سرقفلی و حق کسب و پیشه و .... قرار دارد.

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد:

با توجه به تخصصی بودن تنظیم قراردادها مشاوران حقوقی در موادی مانند قراردادکار، قرارداد مشارکت، قرارداد جعاله، مبایعه نامه، قرارداد مشارکت یا پیش فروش خانه و ... .

مشاوره حقوقی ثبت احوال :

مشاوره حقوقی در زمینه ثبت احوال شامل تعویض شناسنامه، تغیییر نام و نام خانوادگی، صدور شناسنامه، حذف نام همسر از شناسنامه، اثبات نسب، تغییر سن، ابطال شناسنامه و ....

مشاوره حقوقی رایگان بیشتر در موادی صورت می پذیرد که اشخاص با یک راهنمایی ساده به پاسخ خود می رسند و شامل مراحل حل مشکل و چگونگی شکایت و پیگیری نمی باشد.

تنظیم اظهارنامه قضایی ، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه و قرارداد از جمله کارهایی می باشد که مشاوران حقوقی برای متقاضیان انجام میدهند.

در صورت نیاز داشتن به مشاوره حقوقی و معرفی وکیل مجرب و متخصص با ما تماس بگیرید: 09190757297

مشاوره حقوقی نیروانا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره حقوقی نیروانا

خدمات مشاوره حقوقی نیروانا شامل قبولی وکالت از طرف وکلای مجرب مشاوره حقوقی خانواده: طلاق ، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، ملاقات با طفل مشترک، جهیزیه، طلاق توافقی و... . مشاوره حقوقی مالی: چک ، سفته و ... . مشاوره حقوقی انحصار وراثت : دعاوی ارث. مشاوره حقوقی کیفری : کلاهبرداری، جعل سند، خیانت در امانت فروش مال غیر، سرقت، تصرف عدوانی، ضرب و شتم و …. مشاوره حقوقی ملکی : تخلیه ، اجاره، خلع ید و تخلیه ید، افراز، تفکیک و تقسیم ابطال سند رسمی توقف عملیات اجرایی، معامله فضولی، الزام به تنظیم سند رسمی و ... .. مشاوره حقوقی ثبت احوال : تغییر تاریخ تولد و کاهش سن، حذف نام همسر، ازدواج موقت. مشاوره حقوقی قرارداد: تنظیم قرارداد ، ثبت قراداد. در حال حاضر برخلاف گذشته دسترسی به اطلاعات حقوقی و بهره مندی از خدمات حقوقی بسیار سهل شده است. جهت مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی به وب سایت مشاوره حقوقی نیروانا مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021778***** - 091907*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون