اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009085548817388

تعمیر و سرویس چیلر در تهران

کد: 140009085548817388

https://bit.ly/3s4flUM

، (اخبار رسمی): بی‌ توجهی به نگهداری و عقب انداختن سرویس چیلر ممکن است باعث شود، چیلر شما در اوج گرمای تابستان خراب شده و چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید. بنابراین بهتر است قبل از خراب شدن چیلر اقدام به سرویس آن کنید، زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیر و سرویس چیلر در تهران
تعمیر و سرویس چیلر در تهران

کهربا تهویه، تعمیر کننده انواع چیلر، کولر گازی، پکیج و ... می باشد

بی‌ توجهی به نگهداری و عقب انداختن سرویس چیلر ممکن است باعث شود، چیلر شما در اوج گرمای تابستان خراب شده و چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید. بنابراین بهتر است قبل از خراب شدن چیلر اقدام به سرویس آن کنید، زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

خدمات مرتبط با سرویس چیلر چیست؟

در سرویس دوره‌ ای چیلر، تعمیرکار چیلر را باز و بسته کرده و در صورتی که چیلر مشکل خرابی از نوعی داشت که وی قادر به تعمیر آن باشد، آن را تعمیر می‌ کند.

نخستین موردی که بایستی حتما مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد، میزان روغن موجود در موتور است. معمولا نخستین مشکلات و مراحل اولیه مشکلات از کمبود روغن شروع خواهد شد.

یک تعمیرکار کارآزموده بایستی قبل از شروع به تعمیر کلیه شرایط را بررسی نماید و پس از شناسایی مشکل و اطمینان از عدم وجود مشکلات جانبی‌ دیگر، تعمیرات مرتبط با مشکلی که شناسایی کرده است را انجام دهد.

در صورتی که چیلر شما دارای برنامه ای خاص باشد، تعمیرکار وظیفه دارد تا آن برنامه را به طور کامل رعایت کرده و هیچ تغییری در مندرجات برنامه چیلر شما ایجاد ننماید. البته وظیفه تعمیرکار چیلر، تعمیر و رفع ایراد آن به بهترین شکل ممکن است.

بخش بعدی که پس از بررسی و چک کردن روغن، باید مورد بازبینی قرار گیرد، بررسی و اطمینان از درست کار کردن بخش خنک کننده می باشد.

بررسی و اندازه گیری میزان و شدت لرزش‌ ها از جمله مواردی است که می‌ بایست حتما در سرویس دهی منظم چیلر مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.

بررسی نحوه تصفیه مایع خنک کننده یا همان مبرد از دیگر مواردی است که در سرویس چیلر انجام می‌ شود. ماده مبرد در داخل فضای ساختمان گردش کرده و آلودگی ‌ها و حرارت را از محیط گرفته و در بیرون تخلیه می‌ نماید. نکته ای که در این جا بسیار ضروری می باشد این است که حتما باید این ماده برای بازگشت به داخل سیستم تصفیه کامل شود.

مورد بعدی نقش بخش خنک کننده در ساختار و سیستم چیلر است. یک تعمیرکار با تجربه در حین انجام تعمیر حتما لازم است نوع کار سیستم خنک سازی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ایراد آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

کهربا تهویه با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت برای شما کارشناس می فرستد تا با خیالی راحت و آسوده از چیلر خود استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی