اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305927317388

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

کد: 140101305927317388

https://bit.ly/3Oq4cGD

، (اخبار رسمی): سرویس کولر گازی یکی از اقدامات ضروری در زمینه نگهداری کولر گازی است.بهترین زمان تعمیر کولرگازی فصل بهار و پاییز است.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی
بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از اقدامات ضروری در زمینه نگهداری کولر گازی است. بهترین زمان تعمیر کولرگازی فصل بهار و پاییز است.

سرویس کولر گازی یکی از اقدامات ضروری در زمینه نگهداری کولر گازی است.

بهترین زمان تعمیر کولرگازی فصل بهار و پاییز است

 معمولاً این دستگاه در فصل تابستان که دمای هوا به بالای 35 درجه می‌رسد، خراب می ‌شود. به همین دلیل توصیه می‌ شود تا پیش از فصل بهار کولرهای گازی خود را تعمیر کنید و گرنه در اوج گرما ممکن است کولر گازی خراب شود و نیاز به تعمیرکار باشد که خود امری زمانبر است. حتی پیش از آمدن فصل سرما هم در پاییز زمان مناسبی برای تعمیر این وسیله است.

سرویس کولر گازی به دلایل زیر اهمیت دارد

  • تسهیل عملکرد صحیح سیستم تهویه مطبوع، این موضوع در هوای گرم نیز مهم است.
  • از هر گونه مشکل جدی اجتناب کنید.

حفظ راندمان و صرفه جویی در هزینه: با سرویس و تعمیر منظم و توجه به سیستم گرمایش و سرمایش خود، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. هنگامی که فیلترها مسدود می شوند، مشکلات جدی رخ می دهد. وقتی قطعات خراب می شوند، سعی می کنند به خوبی کار کنند، اما با نصف ظرفیت! تمام نیروی اضافی ناشی از عملکرد ضعیف به هزینه قبض برق شما می افزاید. با گذشت زمان AC شما برای عملکرد صحیح به برق اضافی نیاز دارد. با خدمات منظم و مداوم، بهره وری را حفظ کرده و به کاهش هزینه قبض برق خود کمک می کنید.

حفظ محیط زیست سالم: آیا تا به حال به ذرات ریز موجود در هوا توجه کرده اید؟ گرد و غبار، باکتری، زباله و غیره! اینها مواردی هستند که وارد کولر گازی شما می شوند اما با داشتن فیلتر فیلتراسیون از ورود آنها به اسپلیت جلوگیری می شود و هوا توسط این فیلترها تصفیه می شود. با این حال، اگر فیلتر کثیف باشد، این فرآیند کمتر موثر می شود. گرد و غبار در داخل آن جمع می شود و بنابراین هوا به درستی تمیز نمی شود. این برای افراد مبتلا به آسم یا افراد حساس به آلرژن ها خطرناک است. به همین دلیل همیشه باید فیلترها و کویل های خود را به موقع تعمیر و تمیز کنید.

 سیستم گرمایش و سرمایش طولانی مدت: یک سیستم تهویه مطبوع که به خوبی نگهداری شود 15 تا 20 سال دوام خواهد آورد. در حالی که محیط و عوامل خارجی غیرقابل کنترل بر طول عمر آن تاثیر می گذارد. بنابراین در صورت انجام اقدامات لازم در بهترین زمان برای سرویس کولر گازی، عمر مفید دستگاه افزایش می یابد. با وجود بسیاری از قطعات متحرک و خطر آسیب جدی، تعمیر و نگهداری معمول به رفع هر گونه نقص جزئی کمک می کند. اگر آنها بدون مراقبت رها شوند، قطعاً باید زودتر به فکر یک تقسیم جدید باشید.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093546*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه