اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009115554217687

برترین تولیدات و خدمات ایرانی زیر یک سقف

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می شود

کد: 140009115554217687

https://bit.ly/3devi25

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ایام دهه فجر، در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با دعوت از همه کسانی که در بخش‌های مختلف، تولیدات، محصولات و توانمندی‌های جهادی دارند، دستاوردها را برای ارائه، گردآوری کرده‌ایم.

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می شود
اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می شود

شاهد حضور گروه‌های کالایی و خدماتی از جمله صنایع نساجی، پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بانک، بیمه، ساختمان، خودروسازی، نظامی، چاپ، امداد و نجات و موارد بسیار دیگری هستیم.

محمدحسین سپهر رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور در نشست خبری اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور به معرفی این نمایشگاه پرداخت و گفت: انجمن مدیریت جهادی با هدف تولید و ترویج مولفه‌های جهادی فعالیت می‌کند و با شناسایی مدیران موفق جهادی در کشور، نمایشگاهی برای معرفی‌ موفقیت‌ها و تولیدات فعالان در بخش‌های مختلف برگزار کرده است.

وی افزود: امسال که سال مانع‌زدایی از تولید نامگذاری شده، در شرایط خاص کرونایی تصمیم گرفتیم برای اولین بار نمایشگاهی از دستاوردهای جهادی کشور برگزار کنیم و اقدامات خوب جهادگران کشورمان را به نمایش بگذاریم.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ایام دهه فجر، در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با دعوت از همه کسانی که در بخش‌های مختلف، تولیدات، محصولات و توانمندی‌های جهادی دارند، دستاوردها را برای ارائه، گردآوری کرده‌ایم.

سپهر اظهار داشت: تاکنون ۴۳ سازمان و نهاد دولتی از قوای سه‌گانه، وزارت‌خانه‌ها و بخش‌های خصوصی توانمند اعلام آمادگی کردند و در نمایشگاه حضور دارند.‌

وی افزود: همچنین شاهد حضور گروه‌های کالایی و خدماتی از جمله صنایع نساجی، پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بانک، بیمه، ساختمان، خودروسازی، نظامی، چاپ، امداد و نجات و موارد بسیار دیگری هستیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور با تاکید بر اینکه محور تعیین موفقیت شرکت‌ها و صنایع داخل کشور، استفاده از ظرفیت‌های درونی و نگاه به فرصت‌ها و بضاعت‌های داخلی است، بیان کرد: یکی از مولفه‌های اصلی ما در این نمایشگاه این است که مدعوین، بیشترین استفاده را از ظرفیت‌های داخلی کرده باشند.

سپهر افزود: از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه، حمایت از تولید داخلی، حمایت از هم‌افزایی و تعامل بخش دولتی و خصوصی و همچنین معرفی بخش‌های مختلف کشور است که در این سال‌ها مغفول باقی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد بوده‌ایم که صنعت‌گران، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به فعالیت‌های این‌چنینی بی‌اطلاع یا کم‌اطلاع هستند،افزود: برخی مواقع نیازهایی از خارج از کشور تامین شده که همان خدمات در داخل کشور موجود است؛ رفع این مسئله از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور افزود: همچنین می‌خواهیم مردم را در جریان بخشی از دستاوردهای جهادی این چهار دهه بعد از انقلاب قرار بدهیم تا جامعه گوشه‌ای از فعالیت جهادگران را ببیند.

سپهر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی به بخش‌های فعال را وظیفه‌ای مهم دانست و گفت: متاسفانه در کشور سامانه‌ای قوی برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نداریم تا نظام مسائل را تبیین کند. یکی از فعالیت‌های مدنظر ما، شناسایی و فهم مسائل کشور، تعیین نظام مسائل و رصد مشکلات مردم و دولت است تا از این طریق نظام مسائل را در معرض دید شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی یا دولتی قرار دهیم.

وی در تعریف مفهوم مدیریت جهادی، گفت: شاخصه مشترک در تعاریف مختلفی که از مدیریت جهادی بیان شده، اخلاص است. خستگی ناپذیری و تلاش مضاعف دومین شاخصه مدیریت جهادی است و ویژگی بعدی بن‌بست شکنی و ساختن فرصت از تهدیدها است.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور افزود: یکی از اهداف مدیریت جهادی کشور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است تا پشتیبانی‌های لازم را فراهم کنیم و شرایط را برای فعالیت آنها مهیا سازیم.

سپهر در پایان با بیان اینکه رسانه نقش حلقه واسط میان بخش‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی را ایفا می‌کند،گفت: انعکاس دستاوردهای جوانان کشور در جامعه موجب تزریق امید و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

وی در پایان گفت در حال رایزنی برای اختصاص حمایت از حضور شرکتها در نمایشگاه هستیم که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد اما متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از هزینه‌های اجاره غرفه به سایت نمایشگاه رجوع نموده و یا با شماره تلفن های 22724197 و 22748739 شرکت آوای موفق ایرانیان تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است امکان ثبت نام، مشاهده تعرفه‌های مشارکت و همچنین جانمایی در فضای تحت پوشش نمایشگاه، هم‌اکنون از طریق سایت www.iranajc.com در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

در راستای تبیین نقش مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف عالی نظام و در بهمن ماه سال 1400، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار