اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009205570617687

آشنایی با استفاده حداکثری از توان شرکت‌های دانش بنیان

کد: 140009205570617687

https://bit.ly/3GAVlxm

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.

حمایت صندوق نوآوری از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور
آشنایی با استفاده حداکثری از توان شرکت‌های دانش بنیان

شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت استفاده کنند.

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با هدف حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت‌های ایرانی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان، هم افزایی تولیدکنندگان و تامین کنندگان دولتی و خصوصی، ارتباط موثر تولیدکنندگان با دستگاه‌های مرتبط، رفع موانع برای تولیدکنندگان و پشتیبانی از آنها، آشنایی آحاد مردم با خدمات جدید وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شناسایی بنگاه های اقتصادی خصوصی و واحدهای تولیدی موفق با رویکرد مدیریت جهادی در کشور از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور آنها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند، بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف 10میلیون تومان استفاده کنند.
شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نمایشگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی www.iranajc.com مراجعه و یا با شماره‌های ۲۲۷۱۳۰۲۳-۰۲۱ و ۲۲۷۰۱۳۰۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

در راستای تبیین نقش مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف عالی نظام و در بهمن ماه سال 1400، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار