اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011225700517687

حضور صدها فعال اقتصادی از سراسر کشور در نمایشگاه دستاوردهای جهادی

کد: 140011225700517687

https://bit.ly/3LtYcuZ

، تهران , (اخبار رسمی):  اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور با هدف هم افزایی وتلاش برای انعکاس تفکر مدیریت جهادی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حضور صدها فعال اقتصادی از سراسر کشور در نمایشگاه دستاوردهای جهادی
حضور صدها فعال اقتصادی از سراسر کشور در نمایشگاه دستاوردهای جهادی

بیش از ۱۰۰ مجموعه فعال صنعتی از سراسر کشور در قالب هولدینگ یا شرکت در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، مواد غذایی و... که شاخصه های مدیریت جهادی در این مجموعه ها رعایت و اهمیت دارد حضور دارند

مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره و بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید فراوان داشته و آن را از شاخصه های مسئولیت در نظام اسلامی دانسته اند، در واقع مدیریت جهادی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نه یک شعار بلکه هویت اصلی مدیریت نظام اسلامی می باشد.

انجمن مدیریت جهادی کشور در سال 1395 به عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.
این انجمن علاوه بر معرفی مدیران اصلح، تلاش برای هم آفزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و سربلندی ایران اسلامی دارد.

 اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور با هدف هم افزایی وتلاش برای انعکاس تفکر مدیریت جهادی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. البته مطابق برنامه ریزی های انجام شده مقرر بود نمایشگاه همزمان با یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود که با توجه به آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا و نیاز به اجازه برگزاری نمایشگاه، در نهایت با یک هفته تاخیر از روز یکشنبه ۲۴ تا سه شنبه۲۶ بهمن با بالاترین میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد. تعبین شده است در ورودی نمایشگاه تست اومیکرون از بازدید کنندگان گرفته شود (این دستگاه از محصولات یکی ازشرکت های جهادی حاضر در نمایشگاه می باشد) و پس از ضدعفونی دست و تعویض ماسک در درب سالن ورودی، تنها افراد سالم و عاری از ویروس جهت بازدید وارد سالن شوند.
بیش از ۱۰۰ مجموعه فعال صنعتی از سراسر کشور در قالب هولدینگ یا شرکت در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، مواد غذایی و... که شاخصه های مدیریت جهادی در این مجموعه ها رعایت و اهمیت  دارد حضور دارند، این امر در حقیقت با همراهی و تایید شرکت ها ازجانب وزارت کشور و کارگروه استانداری های سرتاسر کشور با حضور نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و پارک های فناوری استان ها صورت گرفته شده است. این فعالان تولید در پاویون های استانی مستقر خواهند شد. می توان گفت که پاویون های همدان، فارس، مازندران، قزوین، البرز، سیستان و بلوچستان و لرستان جزو فعال ترین استانها هستند.

نمایشگاه به دو بخش تقسیم شده است بخش اول در قالب ارائه و معرفی جدیدترین تولیدات شرکت ها می باشد. بخش بعدی نمایشگاه تشکیل میز خدمت از سازمان هایی که جهت خدمت رسانی به آحاد مردم فعالیت دارند، انجام وظیفه صورت خواهند کرد. مانند میز خدمت سازمان تامین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا با رویکرد پشتیبانی از بخش تولید، پلیس فتا و معاونت اجتماعی ناجا.

همچنین میز خدمت حوزه ریاست قوه قضائیه، دیوانعالی کل کشور، دادستانی کل کشور، دیوان عدالت اداری کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان تعزیرات حکومتی کشور، دادگستری استان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شورای حل اختلاف استان تهران، مرکز وکلا ٬ کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه. همچنین مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه که ثبت نام رایگان سامانه ثنا را برای بازدیدکنندگان انجام خواهند داد.

همچنین جلسات تخصصی، کارگاه ها و جلسات رو در رو که ذات هر نمایشگاه می‌باشد انجام خواهد گرفت.
در سخن پایانی مجدد خاطر نشان می کنم که نمایشگاه روز یکشنبه ۲۴  تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

 


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

در راستای تبیین نقش مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف عالی نظام و در بهمن ماه سال 1400، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد.

اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید