اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135556117108

انواع لیوان یکبار مصرف

کد: 140009135556117108

https://bit.ly/3xTmgkK

، (اخبار رسمی): از قبیل بهترین نوع فویل آلومینیوم جهت تولید ظرف آلومینیومی یکبارمصرف ، مناسبترین کاغذ برای تولید لیوان کاغذی یکبارمصرف و همچنین بهترین نوع کاغذ پلی اتیلن برای تولید ظروف کاغذی و مواد پلاستیکی با گرید بالا برای تولید ظروف یکبارمصرف پلاستیکی .

انواع لیوان یکبار مصرف
انواع لیوان یکبار مصرف

لیوان کاغذی لیوان آیس پک لیوان کاغذی دوجداره

لیوان آیس پک نیز همانند سایر ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از جنس پلاستیک (PP) یا همان پلی اتیلن درجه یک ساخته می شود. کیفیت مواد اولیه ورودی به کارخانه سبب بهبود و افزایش کیفیت، شفافیت و استحکام می شود. عدم شفافیت، بوی نامطبوع و شکننده بودن آن از جمله علائم بی کیفیت بودن لیوان آیس پک است.
ساختار کلی ساخت لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره شبیه هم می باشد. با این تفاوت که در تولید لیوان از دو لایه کاغذی استفاده شده است. برای ساخت لیوان ، دو ورق از کاغذ مخصوص که یک طرف آنها توسط پلی اتیلن پوشیده شده است استفاده می شود.
به تدریج لیوان های شیشه ای جای خود را به لیوان های کاغذی دادند و در مراکز عمومی مانند بیمارستان، مدارس، قطارها و … مورد استفاده قرار گرفتند. اقتصادی بودن و نشکن بودن این لیوان ها در مقایسه با لیوان های شیشه ای دلیل دیگر گسترش سریع آن میان مردم بود. برای ساخت لیوان کاغذی نمی توان از هر جنس کاغذی استفاده نمود. چراکه این در معرض نوشیدنی ها و خوراکی های سرد، گرم و حتی اسیدی قرار خواهد گرفت. بنابراین باید مقاومت و استحکام کافی در برابر این شرایط را داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی