اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108226819417108
در دسترس نیست

لیوان آیس پک

کد: 140108226819417108

، (اخبار رسمی): امروزه ظروف یکبار مصرف متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از جدید ترین و به روز ترین انواع این ظروف،درب لیوان آیس پک می باشد. اما در گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی رواج نداشت. مردم اغلب از ظروف فلزی یا ملامین برای سرو و پخش غذا استفاده می کردند.

لیوان آیس پک
لیوان آیس پک

لیوان آیس پک نیز همانند سایر ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از جنس پلاستیک (PP) یا همان پلی اتیلن درجه یک ساخته می شود.

شکل لیوان آیس پک مانند سایر لیوان های یکبار مصرف می باشد. تفاوت اصلی لیوان آیس پک با بقیه در درپوش حبابی آن است. وجود این درپوش حبابی مزایای زیادی به لیوان آیس پک افزوده است. همچنین سبب افزایش کاربرد آن در رستوران ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، مهد کودک و … شده است. همچنین گاهی اوقات از لیوان آیس پک در بسته بندی جعبه های شانسی و یا اسمارتیز استفاده می شود.

این درپوش حبابی به همراه یک سوراخ در بالای آن که محل قرار گیری نی است تولید می شود. جنس لیوان آیس پک برای سلامتی بدن انسان خطر آفرین نمی باشد. لیوان آیس پک برای انواع نوشیدنی سرد و خنک مناسب است و با آنها واکنش شیمیایی نشان نمی دهد. لیوان آیس پک از آنجایی که ظاهری مانند شیشه دارد و شفاف است بسیار پرطرفدار می باشد. به همین دلیل به سرعت جایگاه خود را در میان مردم به خصوص جوان ها پیدا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید