اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135617017108

آشنایی با شرکت کابل کمان

کد: 140010135617017108

https://bit.ly/32RDmnE

، (اخبار رسمی): شرکت صنایع کابل کمان یکی از تولیدکنندگان موفق در صنعت برق است که سابقه طولانی نیز در این زمینه دارد.

کابل کمان
آشنایی با شرکت کابل کمان

کمان کابل تولید کننده ی انواع سیم و کابل از جمله کابل های افشان و کابل های مفتولی و.. است که در زمینه ی فروش سیم و کابل گوی سبقت را از رقبا ربوده است.

صنایع کابل کمان یکی از بزرگترین شرکت های تولید سیم و کابل است که سال هاست با تولید نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق منطقه ای و مخابرات و همچنین مکان های عمومی از جمله شهرداری ها، فضاهای فرهنگی و رفاهی با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند و نقش مهمی در صنایع برق کشور دارد.صنایع کابل کمان در حال حاضر از بهترین ماشین آلات شرکت های سازنده معتبر اروپایی استفاده می کند و به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مشغول است. مصولات شرکت کابل کمان مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی است و مصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد و به صورت گسترده نیاز بازارهای داخلی و کشوهای همسایه با بالاترین کیفیت و سازگار با اهداف مشتری عرضه می کند.
 

صنعت سیم و کابل:

اولین گام در تولید تجهیزات برقی، بهره گیری از ماشین آلات و همچنین علم روز دنیا است.

شرکت کابل کمان با برترین تجهیزات و فنی ترین تیم تولید، یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های سیم و کابل در کشور است.

این شرکت با اخذ گواهینامه های استاندارد در زمینه تولید تجهیزات حرفه ای صنعتی برق، علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور، اقدام به صادرات این تجهیزات با ارزش نیز کرده است.

سیم و کابل تولید شده در این شرکت تمامی استاندارد های مورد نیاز را دارا می باشد.

این شرکت برای تامین نیاز های مشتری در تمامی زمینه ها، اقدام به تولید انواع سیم و کابل در سایز و کیفیت های متنوع کرده است.


کابل افشان ها به خاطر انعطاف بالایی که دارند خاصیت شکل پذیری دارند و به راحتی نمی شکنند.این کابل ها برای فاصله های کوتاه کاربرد دارند. مقاومت آنها نسبت به مقاومت سیم و کابل های یک پارچه یا استخوانی بسیار بیشتر است به همین دلیل است که میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط آنها ها نسبت به کابل های استخوانی کمتر است. قیمت این کابل کمی بالاتر از سایر کابل ها مثل کابل های مفتولی است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید