اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135557117369

آشنایی با فوم رول ، فوم سایلنت و فوم گرانولی

کد: 140009135557117369

https://bit.ly/3y3PTA0

، تهران , (اخبار رسمی): فوم رول نوعی از فوم است که ضخامت و چگالی بالایی دارد. لازم به ذکر است که برای کف سازی پارکت نیاز به فوم سایلنت است ولی به دلیل هزینه بالا ، اکثرا از فوم معمولی استفاده میکنند.نوع دیگری از کفپوش که در سالن های ورزشی و مهدها کاربرد زیادی دارد، فوم گرانولی است.

فوم رول ، فوم سایلنت ، فوم گرانولی
آشنایی با فوم رول ، فوم سایلنت و فوم گرانولی

فوم رول

فوم رول یکی از محصولاتی است که به منظور ریکاوری بدن و ماساژ عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اصلی ترین کاربرد این فوم رول در رفع گرفتگی عضلات می باشد. بسیاری از ورزشکاران برای رفع خستگی پس از ورزش و انجام حرکات سنگین از این فوم استفاده می کنند. به طور کلی می توان گفت که فوم رول با انعطاف پذیری بالای خود می تواند برای از بین بردن سفتی عضلات به کار برود.

فوم رول اثر بخشی تمرینات حجمی را افزایش داده و باعث افزایش قدرت بدنی شما خواهد شد. برای استفاده از این فوم آن را بر روی عضلات خود غلت می دهید. با فشاری که این فوم ها به عضلات شما وارد می کند شما در حالت ریلکسی قرار می گیرید. به همین منظور شما با خرید این فوم رول می توانید از فواید آن لذت ببرید.

 بهترین فوم سایلنت 

فوم سایلنت یکی از محصولاتی است که برای پوشش دهی دیوارها و کفپوش به کار می رود. این فوم باید قدرت پوشش دهی بالایی داشته و بتواند در برابر صوت و حرارت به خوبی مقاومت نشان دهد و نقش عایق را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. فوم سایلنت در ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار باارزش بوده و می تواند سکوت و آرامش را در ساختمان برقرار کند. بهترین فوم سایلنت باید تمامی ویژگی های فوم مرغوب که در زیر به آن اشاره می کنیم را داشته باشد:

  1. ابعاد و ضخامت مختلف
  2. مواد اولیه بهداشتی و مرغوب
  3. مقاومت بسیار عالی در برابر کشش سطحی
  4. رنگ بندی مشکی و سفید و امکان تولید رنگ های متنوع در صورت سفارش بالا
  5. ضخامت یکسان در تمامی رول
  6.  فوم سایلنت دیوار 

با روی کار آمدن آپارتمان ها هیچ چیز مثل فوم سایلنت نمی تواند آرامش را در ساختمان برقرار کند. این فوم ها در بین دیوارهای ساختمان قرار می گیرد و مانع از تبادل انرژی و سر و صدا به واحدهای مجاور می شود. برای این که فوم سایلنت بتواند به خوبی سر و صدا را کاهش دهد از پشم شیشه و پشم سنگ در کنار آن استفاده می گردد. نصب فوم سایلنت تاثیر بسیاری بر روی تاثیر آن دارد. برای این که این فوم به صورت استاندارد و اصولی نصب شود ابتدا باید سطح دیوار را به خوبی صاف نمود و سپس این فوم ابری شکل را بر روی آن نصب کرد.

 ویژگی های کفپوش لاستیکی 

ضخامت های کفپوش گرانولی فومینو:

کفپوش گرانولی فومینو به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و مدت زمان پخت مناسب به هیچ عنوان ریزش گرانول نداشته و به مرور زمان شکسته نمیشود همچنین در اثر گرما و سرما لبه ی آن بلند نمی شود.

نصب کفپوش گرانولی به 2 روش چسب کردن و پیچ کردن توسط نصاب های مجرب فومینو انجام می شود. در نصب کفپوش لاستیکی با چسب، تایل یا رول های کفپوش لاستیکی با استفاده از چسب های مخصوص صنعتی به کف زمین چسبانده می شوند. در این روش کفپوش گرانولی هیچ جابجایی نخواهد داشت و بسیار با دوام است.

اما اگر بخواهید کفپوش لاستیکی را بدون استفاده از چسب نصب کنید، باید تایل های کفپوش را کنار هم قرار داده و سپس آن ها را با استفاده از پیچ به هم چفت کنید. برای نصب کفپوش گرانولی با استفاده از پیچ بهتر است از نصاب های حرفه ای کمک بگیرید.

20 میل

25 میل

30 میل تخت

30 میل شیار دار

43 میل تخت

43 میل پایه دار

60 میل تخت

 ابعاد کفپوش لاستیکی فومینو:

کفپوش لاستیکی در چهار اندازه 50 در 50 سانتی متر، 60 در 60 سانتی متر، یک در یک متر و دو در متر تولید می شود. انتخاب اینکه کدام اندازه از کفپوش لاستیکی برای من مناسب است به محیط من مرتبط می شود.

برای مثال اگر شما قصد دارید کفپوش لاستیکی را در شهربازی نصب کنید، بهتر است برای راحتی کار از کفپوش لاستیکی دو در دو متر استفاده کنید. برای محیط های متوسط مانند پارک های بازی کودکان کفپوش لاستیکی یک در یک متر مناسب است. اما برای محیط های بسیار کوچک، مانند حیات مهدکودک ها بهتر است از کفپوش لاستیکی 50 در 50 یا 60 در 60 سانتی متر استفاده کنید.

برای تصمیم گیری در خصوص اندازه کفپوش لاستیکی می توانید از فروشنده یا تولیدکننده کفپوش لاستیکی مشورت بگیرید.

 نکات مهم در خرید کفپوش لاستیکی 

مواردی که در خرید کفپوش گرانولی باید در نظر گرفت:

  1. ابعاد 100 در 100 مفید باشد
  2. رنگ کفپوش گرانولی مرده و کدر نباشد
  3. ریزش گرانول نداشته باشد
  4. به راحتی شکسته نشود
  5. ضخامت کفپوش یکدست باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار